Vores katte skal ihvertilfælde ikke sige, at vi ikke gør noget for dem.
Fagtmanden kom med denne i dag. Så er det lige at man bander over at vi bor midt på en skråning:doh:.
Når vi først har slæbt det op af trapperne, skal det om bag huset og stables i skuret.
Godt at det er overstået nu.
Hold da helt op!
Hold da op - sikke en palle!!
(det mindre lidt om når vi får 1ton træpiller af gangen - så får man godt nok længere arme…)
Ja det må være dagens motion … godt gået !!!
Her er også lidt over 1 ton, 72 sække af 14kg = 1008kg.
Lover for at vi begge har lange arme og ømme ben, lige nu.
Dagens motion
Puha’, godt det ikke var mig som skulle slæbe det på plads - Jeg var død! uf
Hvis der er andre der fik den idé at købe en palle, men ikke har plads til en hel, så sig til - så vil jeg gerne dele
Må jeg lige spørge, hvad du betaler for sådan en palle?
Jeg kan så lige fortælle, at jeg har givet 81kr pr. sæk incl. levering.
Altså 5837.- for en hel palle
Sådanne et eventyr vil jeg altså kun vove mig ud på hvis jeg havde garagen i gadeplan - det andet bliver altså for hårdt.
Pyh jeg bli’r helt træt bare af at se på det!
Jeg er også spændt på hvor øm jeg bliver i morgen:S. Jeg får nok lov til at mærke, min ryg, arme og ben.
Det er prisen for at bo med udsigt…
Tak for info.
Pyha
Ja, hvad man dog ikke gør for at have misser
Så er jeg godt nok glad at fragtmanden stiller vores ved garagen…og så skal vi blot gå ca 2-3- meter med dem for at ligge dem på plads
Jeg har lige været ude og tælle trin. Noget jeg aldrig, har gjort før og vi har boet her i over 13 år. Der er 30 trin, dvs, 30 op og 30 ned. Puha, tør ikke regne på hvor mange trin, jeg har gået i dag. Godt min dejlige mand, hjalp rigtig godt med.
Jeg startede med de første 5-6 sække alene, jeg tog en af gangen. Så kom manden til hjælp, han tog to af gangen. Men han mangler stadig følesen i 2 finger på hver hånd, han har nok lukket lidt for omløbet i de finger.
Men hva’ vi elsker jo de misser.
PS. Vi kører også det hele væk igen, vi kan ikke få det afhentet.
Kan I ikke få afhentet brugt kattegrus? Vi kyler da bare vores nederst i skraldespanden … Vores skraldemand bander godt nok lidt over hvor tung vores spand er… men han har lært at det ikke bare er en af dem man kan løbe forbi og tage med… (og vi HAR sagt det er kattesand)
Lige pludselig, blev vores sække ikke afhentet. Så vi ringede for at klage, svaret var lidt sjovt. Hende der tog sig af sagen. " Vi aner ikke hvorfor, måske har i en grund"
Vi fandt grunden, sækkene var for tunge.
Fint nok, det kan jeg leve med. Vil jo ikke være med til at ødelægge en ryg. Men når jeg kigger på hvad de laver, så er det altså ikke mine sække der ødelægger deres ryg.
De bruger ikke deres vogne, de løber fra sted til sted med sækkene på ryggen.
De har fri når deres rute er færdig, så det er om at blive færdig så hurtig som muligt, så det gør de så. Lidt svært når ens kæphest er arbejdsmiljø.