Puttegøjer

Engang imellem har jeg lige lidt behov for at ligge på sofaen efter arbejde, og det nyder muslingerne, for så skal de være med. Brian kom så tidligt hjem, så han synes lige det skulle foreviges. :slight_smile:

Hov der er lige en mere

Nååå, hvor der bliver hygget hos Karina :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er de søde:hjerte: - og sikkert også velopdragne, når de sover… :smiley:

Tak Eva :slight_smile:

Ja Finn det er vist det eneste tidspunkt der skinner en lille smule opdragelse igennem på. :smiley:

He he he he og dem skal jeg snart nusse :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Hvor ser de ud til at hygge sig derinde! :slight_smile:

Årrh - sådanne puttegøjer ( ja bare en enkelt en af slagsen) ville jeg også elske at have :slight_smile:

Det er så dejligt, at læse om alle Jer med nogle rigtige kæleputtemisser, og se Jeres billeder.

Mvh
Yvonne

Ihhhhhh, hvor er de bare nuuuuuuuuuuuuser :slight_smile: Og ser ud til at putte rigtig dejligt derinde i alt det varme bløde :slight_smile:

Nååår hvor sødt! Det er bare såååå dejligt med lidt ekstra varme i denne tid :slight_smile:

røde puttegøjsere og livsnydere :hjerte:

Tak skal i have. De er så vidunderlige i deres temperament, den ene er frisørkat (ved ikke hvem, da det er mit hår det går ud over), og 2 af dem elsker at hænge på min arm. Og alle 3 elsker armhuler, især min mands, som de åbenbart tror de skal finde pat i. :tihi:
Og det er egentligt pudsigt, for Abasi var også vild med hans armhule, da han smed skjorten efter at have været væk i nogle dage, så gik Abasi helt i ekstase mens han æltede skjorten. Jeg kan sjovt nok finde bedre ting at lugte til. :høhø:

Åååårrrrhhh!:lovelove:

Nååååh hvor er de søde :wehuu:

Hvor er de søde og nuttede som de ligger der og hygger.
Hvad angår sved, det dufter bare sååå dejligt. Hvis du spørger misserne:)
Det er derfor de elsker baldrian dråber, det lugter som armsved:S

Knus Elin

Åhr… :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Er det Bititi, der titter frem nede under tæppet?

Jeg ville ønske, deres storebrødre kunne ligge lige så pænt, men de er håbløse at have med i seng. De mosler rundt på og omkring mit ansigt, og i nat savlede Abasi i mit øje :yikes: :høhø:

Årh, tror da aldrig jeg var kommet op af sofaen igen så!! :wehuu::wehuu:

Orv…hvor er det sødt!! Trygt, varmt, blødt…:wehuu:

ej hvor er de skønne sikke da der puttes :smiley: