Putter mad i munden med poten

Lille Xena er simpelthen så sød når hun får en guf.
Her til aften fik hun en reje og først blev den slået ihjel mange gange inden hun satte sig på rumpen og holdt fast på rejen med begge forpoter men hun spiste af den. Hun gør det hver gang hun får noget hun synes er ekstra godt og som skal nydes.

Knus Elin

Nøj hvor er hun nuser.

Min Nuka bruger også poten til lige at skubbe ind i munden med når hun bl.a. for en godbid. Nogle gange er det ved at gå galt så bruger hun begge poter. Så e i et split sekund ligner hun lidt et egern.

:slight_smile: Kender det -

  • og så alligevel med en aparte drejning, sådan er mine jo. :tihi:

nååhhh :wehuu:

Nååårrrrr hun er sød :wehuu:

Tara spiser og drikker med den ene pote:-)

Mine forældres perser spiser også med poten hvilket resultere i at skålen med tørkost bliver flyttet rigtig meget omkring :slight_smile:

Sjovt at katte spiser på denne måde og lidt sødt at se på er det også.
Min nu afdøde Leander, lagde sig ned foran madskålen og tog med poten lidt tørkost og skrabede det ud på gulvet, hvor han spiste det.
Kunne han komme afsted med det, så huggede han mælken i vore glas. Han stak poten ned og slikkede den af og han kunne faktisk hurtigt tømme et glas:)
Knus Elin

-høhø-høhø

Du er bare SÅ dygtig, Xena.

:wehu:

:inlove::inlove::inlove:

Og den anden mis i tråden er da bare så kær med sin lille julestok i munden.

:wehu:

Buster har det også med at bruge poten som bestik, men mest når det er guf, som jeg har “puttet”.
Eller også hvis han får vådfoder, og han lige skal have den sidste bid op fra skålen, så kommer poten også til hjælp.

Århh et sødt lille egern :wehuu:

Dygtige missekatte…:wehuu:

Årrrrrrh :inlove: hvor er I vidunderlige.

Jeg får lyst til at kysse jer.

Godt…:wehuu:at jeg har nogle at kysse på herhjemme.
Ellers blev jeg da helt ulykkelig.
Mange gode hilsner
Mona