Puttetrold

En dyne siger man aldrig nej til i går hygget vi på sofa igen . Det går over alle forventninger med ham og tro hvis vi spørger Morgan så er han utrolig glad for hans nye lege kammerat . Her kl 5 i morges vågnet vi ved de tonset rundt i huset og leget tunnel leg.

Han er kommet til og hedde Rex.

Hvor er han dog bare sød og nussebar. :hjerte:

Det er helt sikkert en ægte burmeser, I har fået jer :wink: Om en måneds tid er det ikke ovenpå dynen, han ligger - så er det under dynen i stedet :smiley:

Det er livet for en lille burmeser :rul: Hvor er han dejlig :love2:og hyggelig :hjerte:

Under dynen hmm det gør han aldrig rede det gjorde han den første nat han var her jeg vågnet helt forskrækket for jeg kunne mærke noget op af mit lår og det æltet han på.

Men nok heller ikke mærkelig at han putter sådan når opdrætter lader dem sove i kassen de første 3 uger i sengen og der efter fri adgang til sengen bagefter

Om opdrætter så havde haft dem i et særskilt rum i 12 uger uden adgang til sengen, ville han stadig have søgt dynen ved første mulige lejlighed. Det står i brugsanvisningen for en burmeser :wink:

noget der har imponeret mig MEGET det er den selvtillid den kat har og høj hale føring hele tiden.

Alle ved her inde hvor ked af jeg var at få Diesel til dyrelæge så hidsig som han var . Den lille charme trold stor spandt hele tiden ved dyrelægen og charmeret ALLE han skulle bare snakkes med og han stanget alle .

Tillykke med jeres lille chokolade-knap Rex. :lovelove:

Han ser rigtig rigtig dejlig og nusse-bar ud! :smiley:

Han er meget fin :smelter:

Man går som regel ikke galt i byen med en burmeser, de har det hele IMO.

Aldrig har jeg mødt en kat så glad og kærlig og nusseklar, som lille Rex. Tak for idag og nus lige chokoladeknappen bag venstre forben, der er vist lidt pels jeg glemte :wink: