Ville bare lige se hvor meget jeg egentlig har brugt på zooplus ind til videre i år… Og så gik der jo lidt sport i det, fordi man jo kan se, hvad man købte sidste år…
Syntes jeg var ret dygtig sidste år - indtil jeg kom i tanke om, at jeg også havde bestilt på den tyske side :høhø:
I år indtil videre har jeg brugt ca. 2.250,- og jeg har så i tankerne, at købe for ca. 1.800,- mere som så gerne skal holde resten af året.
I hele 2009 brugte jeg ca. 5.000,- Og der havde jeg vel at mærke kun en katze Bølle blev altså ikke forkælet mere en Freja og Bernie :øhmm:.
Så blev jeg da også nysgerrig, og kiggede på zooplus :?
Jeg brugte for 6800 kr (4 katte) men det er mest vådfoder og legetøj - det meste af tørfoderen kommer oveni :(
Hmmm…1952 kroner hele sidste år og i år allerede 2384 kroner.
Køber altid grus herhjemme, så det er ikke derfor.
Skiftede i december til et lidt dyrere fodermærke, det kunne være lidt af forklaringen.
Nye kattebakker og lidt ekstra foderindkøb da jeg stadig troede jeg kom på kontanthjælp fra denne måned -what
Kunne også være fordi Gizmo vandt en masse præmiefoder sidste år som blev blandet i det indkøbte - altså indtil december hvor vi gik over til 1 foder på grund af mistanke om foderallergi.
Oh well, jeg er ikke blevet yderligere gældsat af mine ekstra indkøb, så mon ikke det også går i år
[quote=Fire misser;408967]Så blev jeg da også nysgerrig, og kiggede på zooplus :?
Jeg brugte for 6800 kr (4 katte) men det er mest vådfoder og legetøj - det meste af tørfoderen kommer oveni :([/quote]
Hehe… (Heldigvis) kommer der “kun” 600,- oven i for tørfoder og 40 kg grus for i år. Det meste andet købt ud over zooplus er småtterier (som ikke tæller med i mit hoved :p).
Jeg har brugt 2400 indtil videre. Dette er uden grus… + en portion tørfodder, som jeg har købt her hjemme Sidste år brugte jeg kun 1500 kr. Jeg er slet ikke i tvivl om, hvorfor denne forskel er opstået - Fodder ændring! Vi er først begyndt at fodre med vådt, samt andet tørfodder end RC i slutningen af 2009… Plus at vi faktisk købte rigtig meget fodder her hjemme før. Min første bestlinng er først foregået den 4/8-09… Altså ca. der, hvor vi begyndte at bruge vådmad… Puha… Tør slet ikke tænke på, hvor højt vi kommer op i 2010 Slet ikke når vi får en misling mere, nu her.
På forhånd undskyld!!! Det er ikke min mening at hugge en tråd, men da jeg ville logge ind på zooplus idag for at bestille foder til min zoologiske have kom der en advarsel op om at: denne side er farlig… intet certifikat m.m… har I andre oplevet det???
Næhhh jeg har lige og uden problemer været logget ind på zooplus. Jeg tror det er dig som har sat dine sikkerhedsindstillinger lidt for højt i din IE eller hvilken browser du nu bruger.
Jeg tør heldigvis slet ikke tælle sammen på hvor meget vi har købt for på zooplus …Det er MEGET !! ca 1000 - 1200 i måneden, og det er uden grus og alt hvad der hedder fisk og råt kød, køber vi lokalt.
Hej, jeg har også lige prøvet igen og nu er der ingen problemer…det har nok bare været midlertidigt! Super så kan der blive bestilt mad…jeg tør slet ikke kigge efter hvor mange penge jeg har brugt …men jeg ved helt sikkert at jeg sparer rigtigt meget ved at handle der istedet for herhjemme!!
Det slog mig lige, at jeg 1 gang har handlet på zooplus.co.uk og delt fragt med Nevadaisy. Kan ikke huske hvor meget jeg købte for der. Lige omkring 2-300,- :?
Jeg tør slet ikke regne på hvad jeg har købt for hos zooplus.-surrender
Men det er meget og jeg ved at fragtmanden ser meget træt ud når han begynder at slæbe varer ind til os :høhø:
Uha her er mange munde at mætte og mange rumper som vil have grus
Hilsen Lisbeth
[quote=Coon Danica;409542]Jeg tør slet ikke regne på hvad jeg har købt for hos zooplus.-surrender
Men det er meget og jeg ved at fragtmanden ser meget træt ud når han begynder at slæbe varer ind til os :høhø:
Uha her er mange munde at mætte og mange rumper som vil have grus
Hilsen Lisbeth[/quote]
Det løber hurtigt op ja. En pose grus (10kg) holder ikke ret længe herhjemme efter Bernie flyttede ind, så vil da nødigt vide hvor kort tid sådan en pose/kasse holder hos her
Nu har jeg skrevet i kalenderen hvornår den nuværende pose er åbnet. Blev lige nysgerrig igen En pose/kasse holdt ca. 3-4 mdr. kun til Freja. :høhø: