Vi fik en prøve af dette til WS i prag og det er kanon godt, det har uden problemer fjernet sporene fra Finn i stuen, eneste minus er at det er et kemisk produkt, men indrømmer at det kan jeg godt leve med, hvis ikke der er andet der kan fjerne lugten fra hankat
Pist væk kender jeg det var en dansker der lavet det… Han var ofte på sjællandsk udstillinger og han var det første sted jeg købte baldrian bolcher… Han havde et katte pensionat på en ø på Sjælland men har ikke set ham på udstillinger siden hans kone døde…
Det andet produkt kender jeg ikke, men fik du også en prøve af det… hvis du finder det kunne jeg også være interesseret…
vi har jo ret gode forbindelser dernede i det tjekkiske og vi får flere og flere venner dernede, så måske vi kan prøve at hører dem om de kan skaffe noget af det og så få det sendt herop
Hmm pis væk ved jeg at respekt Danmark har blandet for producenten.
Sejr arbejdet nemlig sammen med sin papfar og pap onkel i produktionen og lager og fik det billigt igennem dem den gang
[QUOTE=line_refsgaard;1256499]Pist væk kender jeg det var en dansker der lavet det… Han var ofte på sjællandsk udstillinger og han var det første sted jeg købte baldrian bolcher… Han havde et katte pensionat på en ø på Sjælland men har ikke set ham på udstillinger siden hans kone døde…
Det andet produkt kender jeg ikke, men fik du også en prøve af det… hvis du finder det kunne jeg også være interesseret…[/QUOTE]
[QUOTE=line_refsgaard;1256501]jeg søgte lige på pist væk og der dukkede denne hjemmeside op… hvordan de lige er at købe fra ved jeg ikke
Vi er pt i Tjekkiet og kan købe begge produkter på udstillingen, der er ikke den store forskel i prisen, jeg kan lige sende en sms med priser, år vi er på udstillingen
Jeg har et andet biologisk produkt til fjernelse af lugt derhjemme, kan ikke huske hvad det hedder, men det har ikke kunne fjerne lugten fra Finns strinten i stuen, og Urii off, har jeg haft en flaske af men ikke afprøvet. da jeg syntes den lugtede forfærdeligt :S
Pist væk har en behagelig duft og lugten af Finn er væk, pigerne viser ingen interesse for hjørnet mere