Qalla <3

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Enten er jeg for træt til at forstå det her - eller osse er det s****sjovt, at du helt mis-forstår Lisbeth :pose:

Enten er jeg for træt til at forstå det her - eller osse er det s****sjovt, at du helt mis-forstår Lisbeth :pose:[/QUOTE]

Eller også er det mig der er træt og derfor mis-forståelsen :wink:

:tihi:

Jeg påtager mig gerne skylden… er så træt, at jeg ikke gider at rejse mig for at ryge - og SÅ er jeg træt… :høhø:

Jeg påtager mig gerne skylden… er så træt, at jeg ikke gider at rejse mig for at ryge - og SÅ er jeg træt… :høhø:[/QUOTE]

:klapper:
Og jeg troede jeg var træt… Fair nok jeg ryger ikke, men jeg gider fx. ikke rejse mig for at hente et glas cola… :yikes:

Og jeg troede jeg var træt… Fair nok jeg ryger ikke, men jeg gider fx. ikke rejse mig for at hente et glas cola… :yikes:[/QUOTE]

:lol:

Ja, så er den altså gal… med DIG !! :stuck_out_tongue:

Jeg må kun ryge i køkkenet - så nu går jeg ud og ryger - og så kan du hente lidt cola, okæj ??

:engel2:

Ja, så er den altså gal… med DIG !! :stuck_out_tongue:

Jeg må kun ryge i køkkenet - så nu går jeg ud og ryger - og så kan du hente lidt cola, okæj ??

:engel2:[/QUOTE]

Aftale :thumbup:

nøj nogle øjne :hjerte:

:os:

I’mmmm baaaaa-ack…

Altså Skønne Helene :

Nu tror jeg, at jeg har løst gåden :

Lisbeth spurgte om Eva tog en kat med hjem i tasken - og du svarer, at du ikke tog en killing med hjem, fordi du vil have en voksen - men at du havde en stor taske med som der kunne have været killinger i - men det var der ikke, da du gik ??

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Er jeg på rette spor nu ??

Ja de er så forstryllende!

I’mmmm baaaaa-ack…

Altså Skønne Helene :

Nu tror jeg, at jeg har løst gåden :

Lisbeth spurgte om Eva tog en kat med hjem i tasken - og du svarer, at du ikke tog en killing med hjem, fordi du vil have en voksen - men at du havde en stor taske med som der kunne have været killinger i - men det var der ikke, da du gik ??

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Er jeg på rette spor nu ??[/QUOTE]

Ja det lyder meget rigtigt… :ok:

Lisbeth, jeg kom desværre slet ikke med, da jeg havde det lidt halvskidt :frowning:

Ellers kan det godt være, at der var røget en killing eller to ned i den store taske, som jeg havde planlagt at medbringe :muhaha:

:engel2::engel2::engel2::engel2::engel2:

Tak… så HAR jeg fået rystet støvet af hjernen

[QUOTE=Eva;1084668]Lisbeth, jeg kom desværre slet ikke med, da jeg havde det lidt halvskidt :frowning:

Ellers kan det godt være, at der var røget en killing eller to ned i den store taske, som jeg havde planlagt at medbringe :muhaha:[/QUOTE]

Åh…øv da Eva :frowning:

Ja,jeg var sikker på at du ville have fyldt din taske :tihi:

[QUOTE=Helene C;1084595]…

Nej jeg ved det godt men hvis du lige følger dette link her: thomani.dk
Så ser du Qalla. Hun er i fuld kondition på de billeder (og det var de første billeder jeg så af hende i sin tid). Det er hun desværre ikke lige nu, men min teori går på at når hun bliver lukket og hormonerne forsvinder så der kommer ro på så skal hendes pels nok komme flot igen :ok:[/QUOTE]

Ihhh, sikke et flot blotch-mønster hun har… og personligt synes jeg at øjenfarven bliver endnu bedre når man kan se hende i fuld figur :slight_smile:

[QUOTE=Helene C;1084595]Nej dog ikke. Ingen killing til mig i denne omgang. Der kommer ikke nogen ny killing før at jeg enten er flyttet til et sted med (indhegnet) have eller Smokey ikke er her mere.

(Selvom jeg er ret vild med Eminem hihi…)

Nej jeg ved det godt men hvis du lige følger dette link her: thomani.dk
Så ser du Qalla. Hun er i fuld kondition på de billeder (og det var de første billeder jeg så af hende i sin tid). Det er hun desværre ikke lige nu, men min teori går på at når hun bliver lukket og hormonerne forsvinder så der kommer ro på så skal hendes pels nok komme flot igen :ok:[/QUOTE]

Hun er en rigtig flot kat, men seriøst, hendes øjne alene, ville være grund nok til at vælge hende. De er virkelig flotte! :hjertekat:

Qalla er deeeejlig. Jeg ville gerne have haft hende med hjem. Eller en killing eller 2… :sos: Akut kattemangel!!!