Quini på tyvetogt

Ja, og det værste er, at der ikke er noget at gribe efter, hvis han glider. Og han mener jo, at når fuglene kan sidde der, så kan han også :kryds:

Quini er da en helt utrolig underholdende kat :tihi: - og opfindsom :stuck_out_tongue:

Altså, når I nu ikke giver ham alle de dejlige fjer, så må han jo selv sørge for at hente dem ned:rock::rock::rock:
Skønne billeder:wehuu::wehuu:

:tihi::tihi::tihi: sådan en bisse mis. Hvor er han dejlig.

Ikke nytter det at klage til opdrætteren … -grrrierdumme

Men I keder jer aldrig, med den bandit i huset (og oppe i træer) :rock:

:wehuu:
Kære Denise…

Jeg kan slet ikke stå for billedet med plastikposen.
hvordan i alverden har han fået den på.
Nogle må have hjulper ham :tihi:

Mange hilsner
Mona

Mona, tror ikke kattene har hjulpet ham, de andre er ikke så snedige. Nej, han havde bidt et kæmpehul i posen og så kravlede han igennem posen og tog den på og kom gående for at vise sig. Ligesom han gjorde med sit ene telt, bed hul i den anden ende og gik ind i hullet og traskede rundt med teltet på ryggen. En dag kommer han sikkert med halstørklæde og handsker på :fløjte:
Tror jeg har vist lidt video hvor han leger med sin colakapsel og sidst på filmen går rundt med teltet på, ellers er den her.

-LOL… Nej , I keder jer ikke , Ham er godt nok opfindsom -høhø

[quote=Denise;125020]Mona, tror ikke kattene har hjulpet ham, de andre er ikke så snedige. Nej, han havde bidt et kæmpehul i posen og så kravlede han igennem posen og tog den på og kom gående for at vise sig. Ligesom han gjorde med sit ene telt, bed hul i den anden ende og gik ind i hullet og traskede rundt med teltet på ryggen. En dag kommer han sikkert med halstørklæde og handsker på :fløjte:
Tror jeg har vist lidt video hvor han leger med sin colakapsel og sidst på filmen går rundt med teltet på, ellers er den her.

[/quote]

Den kan jeg godt huske…
Tak fordi jeg måtte se den igen…Denise.
Den er slet ikke til at stå for - :wehuu:

Hvor er han klog og dejlig.
Mange gode hilsner
Mona

-LOL-LOL-LOL Hvis ikke andet Denise,os med Kamikazemisser vi keder os aldrig:fløjte::fløjte::fløjte:Dygtig mis der selv kan finde cellofanfjer-høhø-høhø

Haha! Hvor er han god! Fantastiske billeder! Frække kat! :smiley:

-LOL hvor er han skøøøn.