Quivive har også rundet 1000 indlæg ;) Nu med afstemning

Maine Coon kyndig Gourmet Mamma

Maine Coon Mamma

Madkyndig Spansk Mamma Maine Coon :tihi:

Vild med kat, spiser labre laver dag og nat

I’m loving it!!! :klapper:

hvor er den fed!!! :slight_smile:

Ændringsforslag:
Vild med både hund og kat, spiser labre larver dag og nat.

[QUOTE=Mega;900193]Ændringsforslag:
Vild med både hund og kat, spiser labre larver dag og nat.[/QUOTE]

:wehu:

[QUOTE=Mega;900193]Ændringsforslag:
Vild med både hund og kat, spiser labre larver dag og nat.[/QUOTE]
Vild med både hund og kat samt labre larver dag og nat.

Måske er hun i virkeligheden en

Gigant kokkererende laber larve

[QUOTE=Charlotte Oeh.;900273]Måske er hun i virkeligheden en

Gigant kokkererende laber larve[/QUOTE]

Den køber jeg! :thumbup:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;900273]Måske er hun i virkeligheden en

Gigant kokkererende laber larve[/QUOTE]

Joo men nu hedder de jo ikke længere Gigant men GigantCat :wink:

Nåh, så pyt da :ups:

[B]GigantCategorisk kokkererende laber larve

[/B]eller

GigantCategoriseret laber larve :please:

[QUOTE=Mega;900193]Ændringsforslag:
Vild med både hund og kat, spiser labre larver dag og nat.[/QUOTE

Jeps den er jeg med på :juhu:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;900298]

GigantCategoriseret laber larve :please:
[/QUOTE]

jeg elsker den !!!

[QUOTE=Charlotte Oeh.;900298]Nåh, så pyt da :ups:

[B]GigantCategorisk kokkererende laber larve

[/B]eller

GigantCategoriseret laber larve :please:
[/QUOTE]

Wow et hit! Jeg stemmer for etteren :slight_smile:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;900298]Nåh, så pyt da :ups:

[B]GigantCategorisk kokkererende laber larve

[/B]eller

GigantCategoriseret laber larve :please:
[/QUOTE]

Fantastisk!

[QUOTE=Mega;900193]Ændringsforslag:
Vild med både hund og kat, spiser labre larver dag og nat.[/QUOTE]
Ja den har en rigtig god rytme :ok:

Nu er det begrænset hvad Malle spiser af labre larver…det er kun max 2 gange om året hun spiser dem :lol:

Men jeg synes der skal nok ind i hendes tilnavn om hendes store engangement i katteverdenen som vi er flere der har nydt godt af: Hun har været flere årig formand for Maine Coon Klubben, hun har siddet i Racekattens bestyrelse, hun har været med til at lave Maine Coon klubbens medlemsblad i flere år, og har flittigt og frivilligt helt uden betaling kørt rundt med Maine Coon klubbens stand og fortalt alle nysgerrige om den viunderlige race. Og nu er hun ved roret i Viking Cats.

Så noget med katteverdens ildsjæl vil bestemt ikke være forkert at sige om hende :slight_smile:

Malene har et meget meget stort hjerte for katte og andre dyr…hun brænder for deres ve og vel :slight_smile:

Det har du helt ret i :slight_smile: Det er en del år siden at jeg stoppede med at spise al det slik :slight_smile: Det er faktisk kun på udstillinger at jeg får trang til slik :slight_smile: Skal man snakke om en last jeg har så må man nok sige Coca Cola Zero :slight_smile:

[QUOTE=MoMo;910957]Men jeg synes der skal nok ind i hendes tilnavn om hendes store engangement i katteverdenen som vi er flere der har nydt godt af: Hun har været flere årig formand for Maine Coon Klubben, hun har siddet i Racekattens bestyrelse, hun har været med til at lave Maine Coon klubbens medlemsblad i flere år, og har flittigt og frivilligt helt uden betaling kørt rundt med Maine Coon klubbens stand og fortalt alle nysgerrige om den viunderlige race. Og nu er hun ved roret i Viking Cats.

Så noget med katteverdens ildsjæl vil bestemt ikke være forkert at sige om hende :slight_smile:

Malene har et meget meget stort hjerte for katte og andre dyr…hun brænder for deres ve og vel :)[/QUOTE]

Jeg var i MCO klubbens bestyrelse i 10 år, men kun et år som formand :wink: Men ellers har du helt styr på hvad jeg har lavet i katteverden :slight_smile:

[QUOTE=Quivive;913804]Det har du helt ret i :slight_smile: Det er en del år siden at jeg stoppede med at spise al det slik :slight_smile: Det er faktisk kun på udstillinger at jeg får trang til slik :slight_smile: Skal man snakke om en last jeg har så må man nok sige Coca Cola Zero :slight_smile:

Jeg var i MCO klubbens bestyrelse i 10 år, men kun et år som formand :wink: Men ellers har du helt styr på hvad jeg har lavet i katteverden :-)[/QUOTE]

Damn it jeg synes jeg havde heeeelt styr på det :lol: men okey det krævede også lige at tænke, for at få alt med :tihi:

Hvis Quivive kun spiser labra larver to gange om året så må jeg finde på et andet forslag. :cool:

kattenes hero som drikker Coca Cola Zero :drik: