Quiz - gæt et bytte

Her er så Hampus i haven

Sekundet efter fanger han denne fyr - er der nogen, der tør gætte på,
hvad det er for en :slight_smile: Undskyld billedet er lidt uskarpt, men jeg tror, at
byttet kildede Hampus lidt i munden, for han rystede sig.

En gråspurv :?

en guldsmed:rock:

Nej.

Troede jeg svarede Celina - men Brita var hurtigt sneget sig ind med et indlæg også :høhø:

Guldsmed!

jamen så en gråspurv med gulsmedevinger? :?

En lille mus :?

:high5:

Vi har så mange guldsmede i haven, det var en smal sag at gætte.
Mandalay er verdensmester i at fange guldsmede og hendes børn ligeså. De fangen ofte 1 meter oppe i luften og så laver man et vrid med kroppen og så er smeden fanget :rock:
Vi har både blå, røde, grønne og guld-smede

[quote=kamikaze;260092]Vi har så mange guldsmede i haven, det var en smal sag at gætte.
Mandalay er verdensmester i at fange guldsmede og hendes børn ligeså. De fangen ofte 1 meter oppe i luften og så laver man et vrid med kroppen og så er smeden fanget :rock:
Vi har både blå, røde, grønne og guld-smede[/quote]

Jeg fornemmede jo nok, at jeg var oppe mod en ekspert på området :cool:

Godt fanget - både af Hampus og dig :smiley: Vi har også guldsmedefangereksperter her hjemme!

Den må godt nok have vibreret noget i Hampus’ mule sådan en fætter. :tihi:

Jeg synes det er en flot fangst.

Det er en ny form for tandstikker…noget MCO har eneret på :rock: :tihi:

[quote=Dorthe Andersen;260098]Den må godt nok have vibreret noget i Hampus’ mule sådan en fætter. :tihi:

Jeg synes det er en flot fangst.[/quote]

Ja, jeg tror nu nok, at Hampus synes, at den kilder :høhø:

Det er en brun mosaikguldsmed…en af de største arter der findes her i landet

…og forhåbentlig ikke en truet dyreart :rock:

Store katte, store guldsmede :slight_smile:

Mon dog. Her fanges de i stor stil, og ingen MCO har nogensinde betrådt denne martrikel:høhø:

Marina

[quote=Charlotte Oeh.;260130]…og forhåbentlig ikke en truet dyreart :rock:

:)[/quote]

Næh, ikke lige den slags der…

Næ Næ bengalen bruger dem skam også som tandstikker, legetøj, til at drille med og ikke mindst til at prale overfor de andre katte.
Ser ret sjov ud når røde Otto sidder og studerer en guldsmed og Leopold kommer med 110 i timen hopper op, det berømte drej med kroppen og tilbage sidder en undrende Otto… Hvor blev guldsmeden af???:tihi::tihi::tihi:
Knus Elin

Dygtig mis det var en rigtig flot fangst :slight_smile: