Ja, man lærer noget nyt hver dag - jeg troede da bestemt græskarkerner var indeni græskarrene og ikke på bunden af havet :rulleøjne:
[quote=DK Jannam;163968].
Det fisk jeg gav dem i går, og som længst er væk, er Pangasius filetter. Jeg har en filet tilbage, bør den koges inden de får den?[/quote]
Ja, kog dem.
Pangasius er det samme som Catfish der nævnes i Marinas link.
Sådan ser den ud
[quote=dkkorat;164448]Sådan ser den ud
[/quote]
Nu er jeg bare SÅ færdig med at spise græskarboller fra Netto! :S Fsik med nutella…aahhh…det er vist lige at stramme den -høhø
[quote=Felis;164442]Ja, kog dem.
Pangasius er det samme som Catfish der nævnes i Marinas link.[/quote]
Mener du carfish? Jeg har ingen forstand på fisks navne (dansk vs engelsk), men kan ikke lige umiddelbart set nogen catfish i Marina’s indlæg
Men god tråd. så lærte ja da noget nyt. Selvom det nu er meget sjældent at mine katte får fisk. Og hvis de har gjort har det været laks, så det var da meget heldigt.
Nu vi er hvad det - hvilken slags foder indeholder så b-vitamin? Hvis man ville give noget indimellem som indeholder det
[quote=Eva K;164458]Mener du carfish? Jeg har ingen forstand på fisks navne (dansk vs engelsk), men kan ikke lige umiddelbart set nogen catfish i Marina’s indlæg
[/quote]
Channel Catfish står på første liste
Åh ja, jeg er da vist ikke helt vågen endnu.
Channel Catfish – Ictaluruspunctatus
Flot Eva
-what -brækkesig
Camilla
:)[quote=Eva K;164458]Mener du carfish? Jeg har ingen forstand på fisks navne (dansk vs engelsk), men kan ikke lige umiddelbart set nogen catfish i Marina’s indlæg
Men god tråd. så lærte ja da noget nyt. Selvom det nu er meget sjældent at mine katte får fisk. Og hvis de har gjort har det været laks, så det var da meget heldigt.
Nu vi er hvad det - hvilken slags foder indeholder så b-vitamin? Hvis man ville give noget indimellem som indeholder det [/quote]
B1 vitamin findes især i gær, så et par gærtabletter kan gives hvis man fodrer med nogle af de “farlige” fisk og de fleste katte vil elske en endnu mere:)
Marina