Racefremvisning i Plantorama d. 12.2. i Egå og Randers

Ah, det er fordi jeg forbinder remonce med noget andet end kun farin/smør :slight_smile: Men kan jeg læse at det også er

Ah og jeg har aldrig tænkt på remonce som andet end det der er oven på en brunsviger :smiley: Det i wienerbrød er jo bare “snask” - og det skal der helst være masser af LOL

gulerodskage m rosiner og cheese topping…
hjemmebagt mazarin kage
banankage UDEN chokolade men med nødder.
drømmekage- det der kokossnask er genialt !!!

Jeg er blevet lidt træt af drømmekage, der var et tidspunkt hvor man fik det ALLE steder, hele tiden. Og så vild er jeg heller ikke med sandkage, uanset hvad der er hældt på toppen L

Et eller andet sted har jeg opskriften på Verdens Bedste Krydderkage. Men om jeg kan finde den inden på lørdag, det er så spørgsmålet. Den er i en lille sort bog min mor har håndskrevet opskrifter i. Hm hvor mon den er blevet lagt?

hmm jeg hælder faktisk til at bage drømmekage - fordi det er SÅ NEMT :tihi:
Kunen selvfølgelig se, om ikke jeg kan presse en AMPS ind lørdag og få en anden til at bage drømmekagen som AMPS-observation :tihi: to fluer med et smæk :tihi:

ha ha ha pia - sneaky

Hvor mange kommer der i Randers, og hvem kommer fra kattegale, udover Karina og mig? Jeg har dog ingen katte med.

Venlig hilsen
Milles mor

[QUOTE=Milles mor;790211]Hvor mange kommer der i Randers, og hvem kommer fra kattegale, udover Karina og mig? Jeg har dog ingen katte med.

Venlig hilsen
Milles mor[/QUOTE]

Karina har aflyst. Men af dem der kommer med kat, så er der Tine (Ushoosinu herinde), og det er så det. Resten er nogle af de meget søde mennesker der kommer i Randers studiekreds (hvor alle i øvrigt er velkomne! Uanset kat eller medlemsskab af JYRAK) og så Sandra Scarlett :slight_smile:

Nå, okay. En skam at Karina har aflyst :(. Så må jeg se om jeg kan finde Tine derude, det kunne da være sjovt at hilse på hende :).
Hvad er det for en studiekreds, har den noget med katte at gøre?

Venlig hilsen
Milles mor:)

Mille - Ja, det er lidt ærgeligt at Kia ikke kommer med sine smukke aby’er :slight_smile: Men det er Randers studiekreds. Du kan læse om os på jyrak.dk under studiekreds eller på kattekreds-randers.dk :slight_smile:
Vi mødes den første onsdag i hver måned
Har du lyst til at komme, så synes jeg da endelig at du skal det! Vi plejer at hygge os rigtig meget. :slight_smile: Jeg står pt. for vores mailingliste, hvor vi sender en mail ud med næste gangs program, sådan en uges tid før, da vi gerne vil have tilmelding så vi ved hvor meget kage der skal bages :slight_smile: Så har du lyst at komme på/med, så bare send en mail eller pb til mig

Det kunne have været rigtig hyggeligt at være med:), men jeg bor på landet og har ikke bil selv. Desværre er der heller ikke nogen bus hertil om aftenen :(. Det er lidt øv en gang imellem, når der er noget man godt kunne tænke sig at være med til. Men sådan er det desværre at bo i udkantsbyerne efterhånden.

Venlig hilsen
Milles mor :slight_smile:

[QUOTE=Milles mor;790291]Det kunne have været rigtig hyggeligt at være med:), men jeg bor på landet og har ikke bil selv. Desværre er der heller ikke nogen bus hertil om aftenen :(. Det er lidt øv en gang imellem, når der er noget man godt kunne tænke sig at være med til. Men sådan er det desværre at bo i udkantsbyerne efterhånden.

Venlig hilsen
Milles mor :)[/QUOTE]

Ja, det er da godt nok noget øv! :frowning:

[QUOTE=PiaB;789381]hmm jeg hælder faktisk til at bage drømmekage - fordi det er SÅ NEMT :tihi:
Kunen selvfølgelig se, om ikke jeg kan presse en AMPS ind lørdag og få en anden til at bage drømmekagen som AMPS-observation :tihi: to fluer med et smæk :tihi:[/QUOTE]

OK… HVAD er en AMPS? Og drømmekage bli’r ikke mig, jeg er T R Æ T af drømmekage L

(hov… jeg skal lige indskyde at det ikke betyder jeg ikke vil spise den hvis den er der altså… L)

Er alle dem der kommer i Egå egentlig fra KatteGale?

Nej :slight_smile: Her er hvem der kommer, og med hvad :slight_smile:

Eva og Kirsten m. europé
Kira m. siameser
Lisbeth m. orientaler, siameser og cornish rex
Karina m. maine coon og hellig birma
Steen m. korater
Sussie m. brite
Pia m. russer

Steen og Karina er ikke fra KG. Kirsten og Sussie er ikke så aktive herinde :slight_smile:

OK Så der er både kendte og ukendte mennesker :slight_smile: Bare de så ikke ALLESAMMEN har kage med - for s¨å skal vi da trille derfra L

Jeg kan godt garantere at jeg ikke har kage med :tihi:

Hehe jeg mente dem der IKKE var herindefra :stuck_out_tongue:

Og du ta’r så bare chips og dip med… ikke? :wink:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;790366]Hehe jeg mente dem der IKKE var herindefra :stuck_out_tongue:

Og du ta’r så bare chips og dip med… ikke? ;)[/QUOTE]

Næh, Plantorama står for forplejningen, så det satser jeg på :stuck_out_tongue:

Jamen de har garanteret ikke chips og dip… :savle: