Racefremvisning i Plantorama d. 12.2. i Egå og Randers

Nej, det tror jeg heller ikke :høhø:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;790353]OK… HVAD er en AMPS? Og drømmekage bli’r ikke mig, jeg er T R Æ T af drømmekage L

(hov… jeg skal lige indskyde at det ikke betyder jeg ikke vil spise den hvis den er der altså… L)[/QUOTE]
AMPS er et standardiseret undersøgelsesredskab, som kan måle kvaliteten af aktivitetsudførelsen på en given aktivtet - der er pt. 117 standardiserede opgaver at vælge i mellem; primært madlavning, rengøring, tøj og opvaskrelateret og så lidt ude i haven… så der er lidt at vælge i mellem…
jeg skal “kalibreres” som det så fint lyder, så skal have lavet 2 opgaver med 10 personer inden 20 marts, hvor alle data sendes ind i en computer og en amerikaner analysere så, om jeg scorer “stabilt” og rigtigt, og så får jeg en "kalibrerings"kode, så min scoringer af en patient/borger ville kunne sammenlignes med en anden ergo’s scoringer af samme patient/borger :slight_smile:
primært forsøger man at vælge opgaver i sværhedsgrad, så borgeren vil opleve “problematikker” - det er hele pointen med redskabet, at kunne bidrage til et større billede af borgerens “funktionsniveau”, og kunne skabe et bedre indtryk af, hvor indsatsen for evt. hjælp skal ligge, for at gøre borgeren så selvstændig som mulig i de “meningsfyldte aktiviteter” i hverdagen :slight_smile:

en skønne dag ved alle forhåbentligt hvad AMPS er :tihi: flere og flere kommuner får øjnene op for det i pensions-vurderinger og i sager om større hjælpemiddel-ansøgninger, men især hos de trænende ergo’er bliver det mere populært at bruge tid (=penge) på, fordi det giver et godt udgangspunkt i træningen mod et mere selvhjulpent liv, fremfor at give borgeren i hoved og røv med hjemmepleje og dermed gøre borgeren passiv.

hehe det blev vist en længere smørre :tihi:

og jo - der kommer drømmekage med i morgen :slight_smile:

Jep, så har jeg også fået pakket. Eller, jeg har fået lagt det hele frem, nu skal det sidste bare i en pose :høhø:

Og kage er bagt til dem, der skal bemande Sønderborg - så får jeg ved fred fra Mette nu :høhø:
VH
Susanne - der skal tiiidligt op for at være i Sønderborg med bure inden kl. 9,00 imorgen… på en søndag…

Ja, jeg bliver først hentet 10 i 8 - vi skal være der kl. 8 har de bedt om, mellem 8 og 8.30, men man må jo hellere være et godt eksempel :rulleøjne: :tihi:

Har lige været et smut ude og kigge i Plantorama i Randers og gætter på at det er trætte katte og mennesker der tager hjem i aften. Det var ikke til at komme til for mennesker omkring katteopstillingen og jeg kunne forstå på kasseassistenten at de har haft travlt lige fra morgenstunden på grund af Dyrenes Dag. Da vi var der var det i hvert fald kattene der havde flest publikummer :ok:

Vi havde i hvert fald også rigtig mange besøgende her… Det blev til nogle meget trætte katte (og såmænd også ejere) sidst på dagen - men da var de godt nok også blev holdt og nusset meget af både børn og voksne :slight_smile:

jeg har også været i Randers og kigge katte… og hold da op ham den røde bandit var fantastisk. :smelter:… endnu en der kunne være puttet i lommen og smuglet ud hvis ikke, der hele tiden var nogen der holdt øje :stuck_out_tongue: og ja, jeg fik da også købt en lille sele til chopin så han kan komme lidt ud når han dukker op :savle: – lidt legetøj blev det vist også til.:tihi:… og inde jeg fik set mig om, havde jeg faktisk samlet en hel del ting sammen - Jeg mener, når nu der var tilbud ikke??? :høhø::høhø::høhø::høhø::høhø::høhø:

Også jeg var i Randers i eftermiddags. Det var vældig hyggeligt, en god stemning og nogle dejlige katte:).

Og så fik jeg hilst på en anden kattegal, Ushoosinu, som udstillede 3 af sine mainecoons. En af dem var en stor rød hankastrat, hold da op en skøn bamse:love2:… Han ku’ godt li’ stuebambus viste det sig, da jeg gik forbi hans bur med en, som jeg skulle have med hjem til mine egne misser. Han rakte poterne ud efter planten, og så måtte han og de 2 søde killinger jo lige have et par kviste at hygge sig med:hjerte::hjerte::hjerte:.

Jeg havde ikke taget kamera med, men de andre katte som var der, var 2 Hellig Birma killinger , 2 Tyrkisk Angora, 2 Tyrkisk Van, 2 Norske Skovkatte og en enkelt smuk, sort orientaler. Dejlige katte allesammen.

En rigtig hyggelig eftermiddag.

Venlig hilsen
Milles mor :slight_smile:

inge : han hedder zaffy- og han er så god som dagen er lang. han babysittede en kaninunge på landsskuet i sommers

[QUOTE=kira v;791745]inge : han hedder zaffy- og han er så god som dagen er lang. han babysittede en kaninunge på landsskuet i sommers[/QUOTE]Han er en rigtig stor, vamset bamse, der bare er rolig. Gid min Nimbus var sådan på udstillinger. Zaffy gør jo alle de negative kommentarer om, at det er synd for katten, at komme på udstilling til skamme.

Han er bare rigtig dejlig ham Zaffy:love2::love2: , både min mand og jeg faldt for ham.

Venlig hilsen
Milles mor :slight_smile: