Racefremvisning i Plantorama d. 12. februar - i Odense

Fynboerne har også mulighed for at fremvise deres racer :slight_smile:

I anledning af dyrenes dag afholdes der racefremvisning i alle landets afdelinger af Plantorama d. 12.2.2012.

Studiekreds Fyn er blevet spurgt af JYRAK, om vi kan finde deltagere til at fylde 10-12 bure (dvs. 6 dobbeltbure).

Vi vil gerne vise så mange forskellige katteracer som muligt.

Har du lyst til at vise Hr. og Fru Danmark, hvor SKØN din race er og/eller har du lyst til at prøve om udstilling kunne være noget for din kat, så er en racefremvisning en god og mere rolig måde at prøve det på.

Der er et dobbeltbur pr. udstiller, og der må max være 3 katte i buret. 1 kat er umiddelbart lig et enkeltbur.
JYRAK sørger for at der er PR materiale omkring JYRAK, som vi så skal reklamere for. Kattekreds-Fyns teammedlemmer har PR materialet … ellers så er det bare at reklamere for jeres race og/eller jeres opdræt.

Katten(e) skal selvfølgelig være vaccineret iht. gældende regler (medbring dokumentation), sund, rask og uden utøj.

Vi håber nogle af jer kattegale :slight_smile: har lyst til at deltage. Hvis I har, så tilmeld jer her til mig [email protected] eller på mob. 61684005

Tilmeldingsfrist: d. 1. februar

På vegne af Fyns studiekreds www.kattekreds-fyn.dk (som man også kan tilmelde via)
Hanne

Øv, lige i denne situation, at vi hverken er fra Fyn eller er medlem af JYRAK.

Den sidste ting er da til at gøre noget ved :høhø: og den første ting løser muligvis sig selv senere på året, hvor det måske gentages og så kommer butikken i Hillerød også med. Intet ligger fast endnu, så mere om det senere hvis det bliver til noget.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;773865] og så kommer butikken i Hillerød også med. Intet ligger fast endnu, så mere om det senere hvis det bliver til noget.
Susanne[/QUOTE]

Og hvis det så stadig kun er Jyrak-medlemmer, der må komme, kan det måske nok blive en udfordring at fylde de bure - Camilla kan jo ikke være i dem alle :wink:

[QUOTE=Susanne W;773865]Den sidste ting er da til at gøre noget ved :høhø: og den første ting løser muligvis sig selv senere på året, hvor det måske gentages og så kommer butikken i Hillerød også med. Intet ligger fast endnu, så mere om det senere hvis det bliver til noget.
VH
Susanne[/QUOTE]

Jamen Susanne, man må jo ikke være medlem af to hovedklubber :smiley:

Jeg gentager, hvad jeg har skrevet tidligere: Det er før set, at den ene part i et parforhold er medlem af én klub, og den anden er medlem af en anden klub. Jeg ved ikke, om der er specifikke regler omkring det.

Jeg tror ikke, der er regler om dette - NP og jeg var da medlem af hver sin klub, mens NP stadig var medlem af en klub :wink:

Jeg kan ikke finde noget hverken for eller imod?

Det behøver hun heldigvis helelr ikke, vi har forbavsende mange medlemmer på Sjællands siden :slight_smile: Der skal nok komme nogen og hjælpe hende med at underholde :thumbup: (Og hvis nogen tænker hvorfor er det kun for JYRAK medlemmer, så er det såmænd fordi når vi skal have både arbejdet og udgifterne, så skal det også komme medlemmerne til gode.)

Det er fordi man gerne må. Der er foreningsfrihed i Danmark, så hvis én i husstanden vil være medlem af én klub, og en anden hellere vil være af en lignende klub, så er der ingen der kan forhindre det. Der er frit slag i Danmark, heldigvis :ok:
VH
Susanne

Øv troede da lige at der var en masse, der gerne ville fremvise deres smukke katte-misser, da jeg så der var svaret på tråden :wink:

Det er der også :ok: - der er alt udsolgt allerede i Randers, Aalborg, Sønderborg og Viborg - der er få pladser i Egå. Jeg kender ikke antallet i Vejle og Odense endnu, men jeg satser på at der er godt gang i det, for i de andre butikker blev pladserne simplethen flået væk.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;774155]Det er der også :ok: - der er alt udsolgt allerede i Randers, Aalborg, Sønderborg og Viborg - der er få pladser i Egå. Jeg kender ikke antallet i Vejle og Odense endnu, men jeg satser på at der er godt gang i det, for i de andre butikker blev pladserne simplethen flået væk.
VH
Susanne[/QUOTE]
Håber da også at vi for samlet nogle her i Odense :wink:

[QUOTE=Susanne W;774081]
Det er fordi man gerne må. Der er foreningsfrihed i Danmark, så hvis én i husstanden vil være medlem af én klub, og en anden hellere vil være af en lignende klub, så er der ingen der kan forhindre det. Der er frit slag i Danmark, heldigvis :ok:
VH
Susanne[/QUOTE]

Tak - det er der jo bestemt perspektiv i :slight_smile:

Fyn er så godt som fyldt op :juhu:

Vi kan præsentere: Abyssinier, Devon Rex, Bengal, Hellig Birma, Maine Coon og Norsk Skovkat.

Har du lyst til at deltage, så send mig en mail [email protected] , en PB eller ring på 61684005 :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;774155]Det er der også :ok: - der er alt udsolgt allerede i Randers, Aalborg, Sønderborg og Viborg - der er få pladser i Egå. Jeg kender ikke antallet i Vejle og Odense endnu, men jeg satser på at der er godt gang i det, for i de andre butikker blev pladserne simplethen flået væk.
VH
Susanne[/QUOTE]

Omvendt :slight_smile: Der er fyldt op i Egå og få pladser tilbage i Randers :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;774155]Det er der også :ok: - der er alt udsolgt allerede i Randers, Aalborg, Sønderborg og Viborg - der er få pladser i Egå. Jeg kender ikke antallet i Vejle og Odense endnu, men jeg satser på at der er godt gang i det, for i de andre butikker blev pladserne simplethen flået væk.
VH
Susanne[/QUOTE]

Uh jamen så venter jeg spændt på om der er plads til mine i Aalborg for trods jeg har rykket for svar m.m er der ingne kommet fra ham som står fra det der.

MVH
Gitte