Racefremvisning i Plantorama

Kom til Racekattefremvisning i Plantorama!

Den 9. september afholdes der Havens Dag i Plantorama.
Kunne du tænke dig at vise din racekat frem og være med til at fortælle folk om kattens pleje, så meld til hos tovholderen for den butik du ønsker at deltage i.
Du skal være tilstede med din/dine katte i tidsrummet 09.00 - 16.00.
Vi sørger for der er udstillingsbure og Plantorama sørger for forplejning i form af morgenmad og frokost.
Da dette er en racekattefremvisning, kan vi desværre kun medtage racekatte og ikke huskatte.
Kom og vær med til en hyggelig dag :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

TILMELDING SKAL SKE TIL —>
Aalborg: Laust - [email protected]
Viborg: Tanja - [email protected]
Randers: Lisbeth og Esben - [email protected]
Egå: Birgit – [email protected]
Horsens: Susanne - [email protected]
Vejle: Christina - [email protected]
Sønderborg: Lise og Hugo - [email protected]
Odense: Sonja - [email protected]
Hillerød: Anette - [email protected]
Vallensbæk: Camilla - [email protected]

Vel mødt!

6 Synes om

Kom frisk til Egå - vi mangler især Ragdolls og Hellig Birma, men har du andre racer så meld dig endelig, vi plejer at kunne få plads til dem der gerne vil med!

1 Synes om

Kom frisk til Randers der kommer British, Orientaler og Norsk Skovkat, kom frisk med andre racer.
Vi er klar til at tage i mod.

/ Esben

2 Synes om

Kommer og kigger - men det hjælper selvfølgelig ikke med at få burene fyldt :grin:

Jeg har godt nok aldrig været med til en racefremvisning i Randers, men jeg er ret sikker på, at en vis herre vil være savnet :heart:

2 Synes om

Det tror jeg du kan være sikker på - og ikke bare af mig :blue_heart:

1 Synes om

Så træt man bliver af at blive nusset.på i 7 timer.

Vi havde virkelig mange besøgende i Egå - både mennesker og dyr virkede til at hygge sig :grin:

Tak for indsatsen - ses igen til februar :heart_eyes:

10 Synes om