Racefremvisning på Dyrenes Dag i Plantorama d. 12 feb. 2017

Jeg kommer med Dansk Ilder Forening? :tihi:

Der er kommet noget i vejen (læs: en parring i Polen), så der kommer ingen Korater til Plantorama denne gang :frowning:

Skønt :thumbup:

Øv, ikke til parringen, men til du og kattene ikke kommer denne gang. :frowning: Ved du om Ann og Marie har planer om at komme? Gætter på Marie ikke kommer, siden du skriver at der ingen korater kommer.

[QUOTE=Enki;1302412]Skønt :thumbup:

Øv, ikke til parringen, men til du og kattene ikke kommer denne gang. :frowning: Ved du om Ann og Marie har planer om at komme? Gætter på Marie ikke kommer, siden du skriver at der ingen korater kommer.[/QUOTE]

Ann kommer heller ikke, da hun er med i Polen.

Fanni og jeg kommer ikke denne gang, for der skal ikke slæbes nye bakterier med hjem, når Mimi lige er kommet hjem efter parring. :frowning:

Det er Ann og Camilla, som tager Mimi med til Polen, da jeg ikke selv kan tage afsted.

[QUOTE=velfa;1302415]Fanni og jeg kommer ikke denne gang, for der skal ikke slæbes nye bakterier med hjem, når Mimi lige er kommet hjem efter parring. :frowning:

Det er Ann og Camilla, som tager Mimi med til Polen, da jeg ikke selv kan tage afsted.[/QUOTE]

3 x øv så.

Du er meget velkommen til at komme til killingenus i Maj måned. :smiley:

Der bliver alligevel ikke noget i Vallensbæk, så vi må til Hillerød i stedet…

Det gør Rags:hjerte: - den rareste Somali i hele verden… :thumbup:

Vi kommer med nogle skovtrolde :slight_smile:

Jamen vi kommer da selvfølgelig med i Plantorama i Randers, Junior burde snart få løn alle de gange han har været med, det er så galt at jeg de sidste par gange er stødt på folk der decideret er taget afsted den søndag “for at se om ham fra sidste gang var der igen” :surrender1:

Jeg sponsorerer gerne en dreamies :tihi:

Træt med træt på :snorker:
vi har haft en rigtig god dag i Randers og der har været rigtig mange mennesker forbi :thumbup: Og har I hørt det nyeste sladder?? :sladder:
Jeg har åbenbart fået en hund!! Det var der mange der spurgte mig om. Ved ikke om det er ørerne :klapper:

[QUOTE=FinnFrode;1302420]Der bliver alligevel ikke noget i Vallensbæk, så vi må til Hillerød i stedet…

Det gør Rags:hjerte: - den rareste Somali i hele verden… :thumbup:[/QUOTE]

Tak for en hyggelig dag, det var dejligt at se jer igen. :slight_smile:

Flere billeder fra Randers.

Vi endte vist på andenpladsen mht. publikums interesse. Ilderne var svære at slå. De stod midt ude på gulvet.

Men fugleforeningen havde det hårdt. Deres fugle var i karantæne, så de havde kun posters.

vh

Andreas

Super hyggelig dag i Plantorama i Egå.
6 bure med katte, god central placering i butikken, masser af publikum, super forplejning, ja jeg kan ikke komme på hvordan det skulle kunne have været bedre.
Jeg nåede slet ikke at tage billeder, men der var en fra Plantorama der tog en del. De billeder er på FB.

Vi havde en kanon hyggelig dag i Viborg. vi havde rigtig god plads midt i butikken med masser af besøgende. også her var forplejningen i top :thumbup:

Rags havde inviteret mig med til Hillerød, hvor vi havde en rigtig hyggelig dag. Rags elsker fremvisninger, hvor
han kan blive nusset hele dagen af alle, der kommer forbi…:smiley:

Stor ros til Plantorama, Jyrak, Anette Kampf og alle, der havde en finger med i dette vellykkede arrangement.:ok:

[QUOTE=HolmeInc;1303609]Super hyggelig dag i Plantorama i Egå.
6 bure med katte, god central placering i butikken, masser af publikum, super forplejning, ja jeg kan ikke komme på hvordan det skulle kunne have været bedre.
Jeg nåede slet ikke at tage billeder, men der var en fra Plantorama der tog en del. De billeder er på FB.[/QUOTE]

Ja, de havde virkelig oppet sig med både placering og forplejning kunne jeg se da jeg var ude at sige hej til jer :slight_smile: I stod virkelig godt i forhold til de tidligere år og jeres frokost så absolut indbydende ud også.