Racekattedag i Maxi Zoo Glostrup

Jeg har lovet at sende dette videre, men har i øvrigt ikke selv noget med det at gøre, så venligst kontakt Maxi Zoo Glostrup hvis I har spørgsmål.

Maxi Zoo i Glostrup

Vi har racekattedag d.12. juni fra 11-14, hvor der indtil videre bliver udstillet somalier, norske skovkatte, hellig birmaer, maincoon m.fl. Vi satser på at få en hyggelig dag, hvor folk kan komme forbi og se de flotte katte, og få gode råd om opdræt, adfærd, pelspleje, pasning osv. Alle der stiller op med katte får 2 kg. foder efter eget valg eller et gavekort til Maxi Zoo på 150 kr. Der vil være rig mulighed for at reklamere for “egen race/opdræt” og skaffe eventuelle kunder osv.

Vi stiller bure, legetøj, kattebakker og lignende til rådighed til kattene, og lidt til ganen til ejere.

Jeg håber I vil deltage i vores arrangement og ser meget frem til at høre fra Jer.

Mange hilsener

Maxi Zoo Glostrup

Kontakt [email protected]

Jeg tager nok derind med kæresten og kigger :yatta:

Overvejer at melde Artos til…Han trænger til at komme lidt ud

jeg har lige meldt Cæsar og Yaba til, så jeg kommer med 2 stk fladnæser :tihi:

Det synes jeg du skal gøre :yah:

Det eneste der stopper mig er transporten…gidder ikke med det offentlige, når han hadder transportkassen i forvejen…

Må huske det så jeg kan komme ud og kigge - Hvis bare jeg vidste Gismo ville finde sig i at sidde der, så ville jeg heller end gerne komme med ham og Amidale. :slight_smile: Men det går ikke…

hvornår er der tilmeldingsfrist?

Ja jeg har tilmeldt mine to små bøller:tihi:

Så to underskønne Burmesere er klar til en omgang nusning:wehuu:

Tine

[quote=skoglund;381080]Ja jeg har tilmeldt mine to små bøller:tihi:

Så to underskønne Burmesere er klar til en omgang nusning:wehuu:

Tine[/quote]

Uhhhh, det kunne være, man skulle kigge forbi så :smiley:

Sendte en mail til maxizoo med nogle praktiske spørgsmål f.eks. tilmeldingsfrist :slight_smile:

Hvis bare jeg ved besked hurtigst muligt er det fint, dog senest omkring d.7.6.

Vi har en masse forskellige bure, så skal du bruge en bestemt størrelse finder vi det. Hvis du kan må du meget gerne selv medbringe burgardiner, ellers har vi tæpper vi bruger. De bliver opstillet på to rækker samlet, sådan så folk umiddelbart kun kan se ind fra en side.

Så har jeg tilmeldt Pennie og en eller måske to af hendes killinger (kommer an på om Abby er flyttet hjemmefra på det tidspunkt)
Hvem kommer egentlig herindefra?

Cæsar og Yaba er tilmeldt, begge perser.

[quote=Doka;385612]Så har jeg tilmeldt Pennie og en eller måske to af hendes killinger (kommer an på om Abby er flyttet hjemmefra på det tidspunkt)
Hvem kommer egentlig herindefra?[/quote]

Hvordan gør du det - med killinger altså, de voksne kan man godt ha’ klare - jeg tænker på de skal vel ind i Sverige igen?

Jeg kommer med 2 Burmesere og glæder mig til en hygge-dag med kattefolk om aftenen skal jeg så i biffen og se SATC2 også med folk herfra.

Tine

Øv, mig og kæresten ville have været afsted, men han skal arbejde fra 10-14 :frowning:

Jeg har lige skrevet og spurgt, om der er flere pladser, for jeg vil nødig have, at Sanders oplevelse igår kommer til at sidde for godt fast i hukommelsen :frowning: Og så tager jeg tågehornet med til at holde ham med selskab - de par timer kan Fanny godt være alene hjemme :slight_smile:

Hej Lis.

Håber på at jeg kan have dem med ellers må Pennie komme alene.
Jeg ved at der er ændret nogle regler når man skal have dyr med ind i Sverige men er ikke helt sikker på hvor meget der er lavet om.
Jeg skal til dyredoctoren idag med killingerne . Sidste vaccine og sundhedsbog inden de flytter.
Har tænkt mig at spørge om hvorledes jeg skal forholde mig.

Tak for dine altid gode svar og spørgsmål :rock:

[quote=Doka;386439]Hej Lis.

Håber på at jeg kan have dem med ellers må Pennie komme alene.
Jeg ved at der er ændret nogle regler når man skal have dyr med ind i Sverige men er ikke helt sikker på hvor meget der er lavet om.
Jeg skal til dyredoctoren idag med killingerne . Sidste vaccine og sundhedsbog inden de flytter.
Har tænkt mig at spørge om hvorledes jeg skal forholde mig.

Tak for dine altid gode svar og spørgsmål :rock:[/quote]

Der er ændret i bestemmelser om ormekur.
http://www.foedevarestyrelsen.dk/Nyheder/Pressemeddelelser/2010/Svenskerne_lemper_rejseregler_for_Fido_og_Findus.htm

Killinger skal være mindst 3 måneder for at kunne udstilles - det gælder også hobbyudstillinger.

Regler for at komme ind i Sverige (gælder også selvom katten faktisk kommer fra Sverige): Katten skal være rabiesvaccineret og der skal foreligge en gyldig titer som tages ((ved blodpprøve der sendes til et laboratorie svenskerne godkender) 120 dage efter rabiesvaccinen er givet.

Der er et “hul” - man kan søge om dispensation til at indføre ikke rabiesvaccineret killing i alderen mellem 12 uger og 3 måneder. Men det duer ikke i din situation - da killinger skal være tre måneder for at kunne udstilles og derudover have en vaccine der er mindst 15 dage gammel

Det viste sig desværre, at der allerede var fyldt op, så Sander og Galliano skal ikke i byen på lørdag :frowning:

Men hvis jeg er i nærheden, kommer jeg forbi og kigger :slight_smile: