Racekattefremvisning i Tantes have Fredericia

vi har stadig 4 ledige bure kom frisk :slight_smile:

Så nupper jeg et bur hvis det er okay med dig?

Jeg vil godt tage et par misser med,men er ikke helt klar over (endnu) hvilke jeg tager med. Dog ved jeg det bliver balineser og orientalsk langhår

jeg kan godt tage selkirks med hvis nogle kan hjælpe mig fra banegård til stedet for skal med offentlig transport.

Fantastisk. Dem jeg ikke har fået mail fra må gerne sende en til. [email protected]

vi har lige 3 bure mere som skal fyldes. kom frisk… :slight_smile:

til de som ikke har fået en mail er det her

hej

nu nærmer tiden sig søndag den 21 oktober, hvor vi har racefremvisning i Fredericia

lidt informationer

der er åben for publikum fra kl 9-16 så kom gerne lidt i 9 :slight_smile:

der er ikke dyrelægekontrol, denne dag.
husk lidt sand til bakken og foder, da jeg ikke ved om der er noget til dette
mad vil jeg tro vi selv skal sørge for :slight_smile:

håber jeg har husket alle informationer

Glæder mig til og se jer til en skøn dag.

hilsen

Gitte Holgaard
marjolein maine coon
www.marjolein.dk

Ej hvor jeg glæder mig fremvisning er altid så hyggeligt :slight_smile:

Ihhh gid jeg kunne være med :slight_smile: Vil SÅ gerne prøve en fremvisning.

du kan da komme forbi som gæst er da tæt på odense:)

Havde jeg kunnet komme den dag havde jeg da taget kræene med :tihi:
Nej det er simpelthen dagen, jeg ikke kan :frowning:

ja det er rigtig ævs, da vi lige havde et par ekstra bure :slight_smile:

Øv :frowning:
Men i skal selvfølgelig bare have en super hyggelig dag :smiley:

Var lige ude og kigge hos jer i Tantes have - det var godt nok ikke meget plads i havde fået derude.
Opgav tilsidst at komme i snak med nogen - så smuttede hurtigt igen.

Hvordan gik det?
Og hvem vandt det fine træ?

Hvorfor opgav du? Der var mange henne ved vores bur, og snakkede med dem der viste interesse for det, men ikke alle havde lyst til at snakke. Ved ikke om jeg har overset dig eller jeg slet ikke var ved buret, da du var der.

…og vinderen af kradsetræet var en Birma der hed Oliver (mener jeg)

Da de først havde gjort klar til os med bure, så var arrangementet ganske fint:ok: RC havde sørget for morgenmad, selvom de ikke var så gide til at kommunikere det ud- så der var blevet købt morgenbrød… Senere sørgede RC for gode sandwiches til os:) Da vi skulle hjem, fik vi 10kg RC foder med hjem - varianten måtte vi selv vælge fra hylderne:ok: Fremvisningen var godt besøgt - kattene blev nusset næsten pelsløse;)

Ja der var ingen tvivl om det var en hyggelig dag. Kattene var trætte. Eneste minus var kommunikationen omkring morgenmaden. Og skønt med foder;-)

Ved du, om arrangementet måske bliver gentaget:?

nej jeg aner ikke noget. de har ikke svaret nogle af de 2 MIchael. desværre… det næste arrangement vi har her ovre ved os er hobby udstilling 2 februar og plantorama den 12 feb tror jeg dagen er