Racekattefremvisning i Tantes have Fredericia

Hej
¨
den 21-10-2012 er vi blevet spurgt af Royal canin om der var nogle som kunne tænke sig og komme og fremvise deres katte i Tantes have i Fredericia.

De stille bure til rådighed. Vi ved godt at det også ramler sammen med udstillingen i årslev men lad os se om det ikke kunne lade sig gøre’

vi ahr 10 bure og har 3 bure reserveret. og vi vil gerne have flere forskellige racer med.

kom frisk og deltag til en skøn dag

med venlig hilsen

Horsens Kattekreds

Hvilke racer er tilmeldt? :slight_smile:

vi har mco, europe og muligvis persere. har du andre racer end mco :slight_smile:

Ja, jeg har da et par Skovtrolde :slight_smile:

uha ja vil du stille med et par stykker så siger du bare til :slight_smile:

Jeg skal lige vende det med chefen, for vi skal til Årslev om lørdagen :wink:

Jamen det er iorden :slight_smile: så vender du bare lige tilbage :slight_smile:

Kan da også godt stille med en MCO hvis det er… Hvad koster det, er der dyrlægetjek osv.?

Hej

ja vi har et bur med mco men en mere gør nu ikke så meget :slight_smile: vi vil gerne have blandet racer som muligt:) men også gern fyldt op.

jamen det koster ikke noget og der vil være et hurtig dyrlæge tjek ikke i henhold til fifes udstillingsregler. :slight_smile:

Vi kan jo sige at du siger til hvis I mangler - så hopper jeg til, for det er næsten i min baghave :slight_smile:

Jamen det kan vi sagtens sige. Ok så du bor i fredericia. Er mange år siden jeg boede der men var jeg glad for byen.

Så har vi fyldt ca 4-5 bure kom så people lad os få de sidste.med

Nu ved jeg ikke om det tangerer racefremvisning i Plantorama, men HVIS det gør, så slå til!!! :slight_smile:
Det er sååååå hyggeligt, og mange “ikke katte mennesker” kommer forbi :slight_smile: Det er en knald god “reklame” for vores racekatte og katte i det hele taget :slight_smile: Man får mange gode snakke med mennesker, og tja… 12 ugers regel, neutralisation kan lynhurtigt komme på banen, på den fede måde :wink:

Jo det er noget a la panorama som vi skal i tantes have:-D så derfor det ville være rart og få lidt blandet racer med nemlig. :smiley:

Hvis der stadig er et ledigt bur, vil jeg gerne komme med Korat:) Er det kun søndag i Fredericia:? Hvis ja, kan jeg forhåbentligt fordele mig til at være i Randers fredag og lørdag og i Fredericia søndag:ok:

Jamen der er bur og ja det er kun søndag.

Du får et bur. Har du 2 med til et dobbeltbur:-)

[QUOTE=gitteholgaard;939565]Jamen der er bur og ja det er kun søndag.

Du får et bur. Har du 2 med til et dobbeltbur:-)[/QUOTE]

Det lyder dejligt:ok: Ja, jeg finder to at tage med:) Hvordan med tilmelding:? og evt betaling:?

du kan sende mig en mail på [email protected] så har jeg styr på det :slight_smile:

det er ganske gratis :slight_smile: og deltage denne dag. mere og fremvise din race og fortælle alle de her folk som ikke kender så meget til racen

[QUOTE=gitteholgaard;939579]du kan sende mig en mail på [email protected] så har jeg styr på det :slight_smile:

det er ganske gratis :slight_smile: og deltage denne dag. mere og fremvise din race og fortælle alle de her folk som ikke kender så meget til racen[/QUOTE]

You have mail:)

Hvad kl skal vi senest være der og hvor længe varer det.

Det er fra kl 9-16