Først en stor tak til Racekatten og alle de frivillige for endnu en velorganiseret og hyggelig udstilling.![]()
Jeg havde Bastian (huskat) og Dushara Cathal Caithlin (Somali) med og begge vandt to gange. ![]()
Caithlin fik sine CAPS’er begge dage og blev nomineret af henholdsvis Jørgen Billing og Glenn Sjöbom. Om lørdagen
tabte hun på scenen til en Devon Rex, men søndag var det hendes tur og hun tog sit ottende BIS hun-kastrat i fin stil.
Og dog - for da stemmerne var afgivet, sprang hun ned af bordet og måtte indfanges. Nå, men alt endte heldigvis godt,
og bortset fra det havde vores lille primadonna opført sig eksemplarisk hele weekenden. Glen var meget glad for hende,
og det så ud til at gå begge veje…
Søndag fik hun så også sin anden sejr som bedste klasse 4 Veteran hos Jørgen.
Og så var der jo Bastian, som blev BIS Huskat begge dage - lørdag hos Britta Busse og søndag hos Veikko Saarela.
Begge gav ham megen ros for hans charmerende personlighed og smukke kondition - og en huskat må altså godt være
lidt kompakt bygget, som han er… Han gjorde bare så god reklame for at adoptere en voksen internatskat - hvilket alle vil
kunne se, når Live-streamingen engang bliver lagt på nettet. Det var hans fjerde BIS på fem udstillinger. ![]()
