Racekattens udstilling i Nærum, 1. december

Jeg har tilmeldt mit blå kræ:

GIP DK Søkjær´s Xander, SBI a.

Vi ses

Nu er der jo Breed BIS for Birmaerne, så håber vi kan nå at komme op på de 50 og lidt ekstra, inden tilmeldningsfristen, så vi kan få Breed BIS

Der er dags dato fuldt hus, så fuldt at de der har bedt om dobbeltbur til en enkelt kat, ikke kan få det ønske opfyldt. Vi har derfor lukket for tilmelding.

Der er selvfølgelig stadig afmeldingsfrist frem til den 15. november.

Der er tilmeldt 65 Bimser (og 134 øvrige kat. II), så Breed BIS bliver helt sikkert afholdt :slight_smile:

Waauw… Det bliver da en stor udstilling :slight_smile:

Jeg glæder mig hvert fald til at udstille både Aithena og Kaktus <3

[QUOTE=DK Thomani;1130175]Der er dags dato fuldt hus, så fuldt at de der har bedt om dobbeltbur til en enkelt kat, ikke kan få det ønske opfyldt. Vi har derfor lukket for tilmelding.

Der er selvfølgelig stadig afmeldingsfrist frem til den 15. november.

Der er tilmeldt 65 Bimser (og 134 øvrige kat. II), så Breed BIS bliver helt sikkert afholdt :)[/QUOTE]

Wow det giver med en halkapacitet på 300 katte kun 101 katte til fordeling på de sidste 3 kategorier.
Jeg er godt nok spændt på at se hvor mange der er til kat. III

Hvordan er parkeringsforholdene ved Rundforbihallen (sikke et navn)? Er der mangle pladser, eller skal man holde andre steder? Nogen, der ved det? :?

Masser af pladser, men de er et par hundrede meter fra hallen (som jeg husker det). :slight_smile:

Der er som Finn Frode skriver massere af pladser, men de ligger som sagt et stykke væk. Men der er fortov / sti hele vejen.

Jeg FORLANGER at blive kørt helt til døren :smiley: :stuck_out_tongue:

Det var da ozz planen - jeg smider dig, kattene og al oppakningen ud foran døren. Så kan du tjekke ind osvosv, mens jeg parkere den lille blå bil :slight_smile:

Tak FF - det gør intet, at man skal gå lidt, bare man kan sætte dytten et eller andet sted (men også rart at vide, hvor langt man skal løbe, hvis man catnapper Rags eller en at Tines eller Marianns katte :slem:)

Husk at det bedst pyntede julebur bliver præmieret.

Infostanden holder Jule-tegnekonkurrence for alle børn OG barnlige sjæle, eller hvis man bare har lyst til at være lidt kreativ. Der vil blive trukket lod om tre præmier lige inden Best in Show går igang.

Kom og deltag i vores lotteri til fordel for anskaffelse af nye bure. Standen vil være pakket til bristepunktet med masser af lækre præmier :smiley:

:thumbup:, ellers går det jo nok det hele :wink:

Der er vel ingen grund til at løbe, vi kan da køre dig hjem hvis det er :tihi:
Og tak for sidst, det var rigtig hyggeligt at møde dig :hjerte:

[QUOTE=Catika;1134541]:thumbup:, ellers går det jo nok det hele :wink:

Der er vel ingen grund til at løbe, vi kan da køre dig hjem hvis det er :tihi:
Og tak for sidst, det var rigtig hyggeligt at møde dig :hjerte:[/QUOTE]
Tak Tine! og i lige måde! Din chokoladekage smagte også dejligt dagen efter (og jeg skulle slås med Ra for at få lov til at spise den).

Det var skægt at se ham så gal, ham der ellers er så mild :høhø:

[QUOTE=Bastet;1134710]Tak Tine! og i lige måde! Din chokoladekage smagte også dejligt dagen efter (og jeg skulle slås med Ra for at få lov til at spise den).

Det var skægt at se ham så gal, ham der ellers er så mild :høhø:[/QUOTE]

Tines hemmelighed er, at hun putter en dåsefuld Whiskas i kagen :muhaha:

Nå det er derfor, den var så saftig :savle: