[QUOTE=galath;1263743]At få gjort noget ved et skæmmende ar, at få ordnet øjenlåg, der er så tunge, at de generer, og at få flyveører lagt ind er jo noget andet. Det er vel den slags, som plastikkirurgi i første omgang blev opfundet til at tage sig af? Men ved mange af dem, der er billeder af, er det jo nærmest hele ansigtet, der er blevet rokeret om på.
Jeg synes, at Joan Rivers og Priscilla Presley er et par af de værste. De viser, hvad der sker, når trods alle mulige kunstgreb insisterer på alligevel at ældes. I hvert fald på alle andre steder end lige netop der, hvor indgrebene er lavet.
Mht. Faye Sarmady, som platiskkirurgen hedder, er jeg helt enig med Anne P. Jeg tror ikke, det er plastik, men hun er uden tvivl fra Mellemøsten et sted. Jeg vil, at hun skal være fra Egypten, men det er vist bare noget, jeg selv har fundet på. Jeg kunne i hvert fald ikke finde noget på nettet. Til gengæld fandt jeg hendes facebook-side, hvor folk skriver til hende på arabisk. Eller måske persisk. Eller et tredje skriftsprog, der skrives fra højre mod venstre :)[/QUOTE]
Hun er fra Iran så hut jeg visker … og har aldrig set anderledes ud … eller jo … lidt yngre har hun set ud på et tidspunkt
Havde jeg ikke så meget andet at bruge mine penge på så kunne jeg såmænd godt finde på at få lavet lidt forskelligt som generer mig- øjenlåg, øjenbrynsløft, fjernet karsprængninger mm
Men det skulle f… være et ordentligt sted, ville ikke turde andet.
Apropos, så har jeg set alle de der The Explandables film, og jeg synes de er SÅ morsomme, men nok ikke af helt de årsager, som Stallone havde tænkt da de lavede filmene - blandt andet var jeg flad af grin så snart Sylvester Stallone var på og især skulle forsøge at spille noget skuespil, der krævede ansigtsmimik, for det var der bare nada af! :klapper:
Mht plastik kirugi, botox etc., så synes jeg problemet er at folk tit ikke kan nå at stoppe og sætte grænserne når det stadig er pænt og diskret. F.eks. Geordie Shore hvor alle tøserne efterhånden har andemund når man ser dem fra siden! Rædselsfuldt, samt alt for unge mennesker, der er mange for den mindste rynke… Det er trist… Og resultatet er ikke pænt, bare falsk…
Det er i øvrigt helt befriende at se nogle af de gamle serier som de sender pt, som f.eks. M:A:S:H og The A-team, især i den første må folk faktisk godt have andet end kridhvide tænder!
Dem havde jeg også stor fornøjelse af … kunne simpelthen ikke få blikket fra Stallones læber i den første, blev ski nød til at se den to gange :høhø:
Den eneste som ældes med nogenlunde ynde er Dolf Lundgren eller han har bare haft bedre kirurger
Stallones mimikproblemer har altså intet at gøre med plastikkirurgi - det er fordi han har lammelser i ansigtet. Kan ikke helt huske hvorfor og hvad årsagen er dog. Men det kan man nok google.
Aaarh, eftersom den del af det er fra fødslen, så er de problemer han har nu her versus Rambo- og Rocky-filmene nu nok mere ovre i det klassiske for meget botox etc.
Faye Sarmady er født i Iran og hedder Faranak Nezame Sarmady, Stenløse, født i Iran …jeg fandt oplysningen i Lov om indfødsretsmeddelelse. Her er hun anført, da hun fik dansk statsborgerskab.
jeg syntes at når plast kirurgi bliver overdrevet el misbrugt så er det klamt og vammelt.
jeg har absolut forståelse for at man får noget ændret hvis det er en medfødt skavank.
plast kirurgi skal dælme ikke bruges bare for skønheds skyld
men jeg står helt af når unge flotte piger vælger at få lavet større bryster bare fordi nogle har bildt dem ind at sådan er moden. den slags bryster ser for det meste yderst fake ud og er meget lidt kønt. syntes heller ikke om de strutlæber og hvad dælen der nu ellers bliver lavet af underlige operationer.
jeg mener helt klart det er at gå imod naturen at lave alle disse ændringer.
og så syntes jeg forøvrigt at de fleste mennesker ældes med ynde.
der er ingen tvivl om at stallone har fået lavet lidt af hvert, men heldigvis er det ikke for meget, syntes ikke han er så grim nu som da han var yngre
Botox hjælper selvfølgelig ikke på det, men som sagt har han jo ALTID haft de ansigtslammelser. Så det er da stadig en del af problemet, det går jo ikke bare væk.
Hvor er det sjovt, du nævner det. Jeg tænkte på det så sent som sidste søndag, da jeg så en episode med The Persuaders (De Uheldige Helte i den sædvanligt elegante danske oversættelse - NOT!). Gule tænder var fremherskende, ikke undtagelsen I virkeligheden var de nok bare almindeligt tandfarvede, men vi har åbenbart vænnet os så meget til, at tænder på tv og film skal være kridhvide, at det i den grader falder i øjnene, når de ikke er det.