50 celebrities, der er blevet “forskønnet” af plastikkirurgi. Før og efter-billeder. Godt nok nogle af dem med et stort aldersspænd, men alligevel. Hvad er det, de kvinder ser, når de ser sig i spejlet? Forhåbentlig ikke det samme, som vi andre ser. Så ville det da næsten ikke være til at holde ud. Især når de begynder at blive ældre, går det helt galt. Enten bliver de strammet så meget op, at deres smil helt bogstaveligt når op til begge ører, eller også falder de sammen og rynker helt abnormt nogle steder, mens andre steder er babyglatte.
Jeg så et billede af Meryl Streep den anden dag. Hun lignede en, der har valgt at ældes naturligt. Jeg ved det selvfølgelig ikke, men hun havde i hvert fald masser af fine rynker i ansigtet. Et ærligt og smukt ansigt, man kunne forholde sig til.
Hvis jeg en dag får rigtig mange penge - hvilket er usandsynligt - så ved jeg godt, hvad de IKKE skal bruges til!
Jeg tænker også rigtig mange før-billeder er 20 år gamle måske mere… og der sker unægtelig en del med os alle på 20 år, så det er ikke alt det hele der er et plastic mareridt
Det er nogle få temmelig uheldige imellem, men der er altså også en del, der er ok
Teknologien bagved bliver jo også langsomt bedre. Tror mange har fået lavet det mens det ikke var helt så godt.
Jeg synes tilgengæld plasticoperationer er noget bæ Kan godt gå med til at få det lavet hvis det virkelig gør en ulykkelig. Min bror fik jo lavet hans ører mindre flyvske.
det stoppede alle mobberierne. Men at en 14-15 årig får størrer bryster. At alle vil have botox. Jeg forstår det ikke
Min veninde vil båede have jeg skal have det ene og det andet, plus extensions osv.
Nej tak, jeg vil ældes naturligt.
Min holdning er Alt med måde.
Jeg har selv nogle småtterier jeg gerne vil have lavet med tiden, men jeg har intet ønske om at ligne en 35 årig når jeg rammer 70
Jeg har bl.a. et ar midt i panden efter et heftigt misserally, der skal restylane i når jeg får mig taget sammen til at bestille tid Det er ingenting i manges øjne, men jeg ser det, og jeg synes det er rigtig træls at se på
Med tiden skal jeg have ordnet mine øjenlåg, for de kommer til at genere når jeg bliver ældre (mor og søster har været der)
[QUOTE=Tante Tut;1263717]Har ikke set udsendelsen fra ende til anden… MEN ! jeg har set den sygeplejerske, der er med til at operere
Hun er VIRKELIG dårlig reklame for klinikken :[/QUOTE]
Jeg har kun set et par reklameklip for skidtet, og jeg må give dig ret - jeg var lige ved at hulke af grin da det gik op for mig, at hun helt seriøst IKKE er den, der skal have noget rettet op igen Ikke at jeg synes mine begyndende rynker er specielt charmerende, men hellere dem og se levende ud end ligne en voksdukke!
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;1263722]Jeg har kun set et par reklameklip for skidtet, og jeg må give dig ret - jeg var lige ved at hulke af grin da det gik op for mig, at hun helt seriøst IKKE er den, der skal have noget rettet op igen Ikke at jeg synes mine begyndende rynker er specielt charmerende, men hellere dem og se levende ud end ligne en voksdukke!
VH
Susanne[/QUOTE]
Enig !
Jeg skal aldrig have lavet noget – ikke, om jeg vil have alt muligt kunstigt ind i min krop…
Ved ikke, om jeg må vise et billede af hende jeg omtaler ??
Jeg tænker alt med måde… De har også hevet nogle af de vilde eksempler frem i den del jeg fik kigget på…
Har ikke selv lysten/behovet, men forstår da godt, at folk kan have lyst til at gøre lidt… Men igen, grænsen skal findes. Har fx en veninde, der har fået lavet bryster. Fair nok, men man kunne da have stoppet lidt før F
Der er godt nok nogle frygtelige eksempler blandt de viste personer. Især hende Jocelyn som kaldes catwoman. Har set billeder af hende adskillige gange før - pyyyha, det er GODT nok ekstremt! :S Jeg får det seriøst fysisk dårligt af at se på de mennesker, der har skamferet sit ansigt til ukendelighed…fatter VIRKELIG ikke, at de synes det pynter. :S Men ok, hver sin smag.
Så ER det altså noget andet lige at få løftet øjenlågene, hvis de bliver slappe og generer…det kan jeg såmænd godt forstå man kan finde på at ‘rette’ på. Men det er jo også i en HELT anden skala!
At få gjort noget ved et skæmmende ar, at få ordnet øjenlåg, der er så tunge, at de generer, og at få flyveører lagt ind er jo noget andet. Det er vel den slags, som plastikkirurgi i første omgang blev opfundet til at tage sig af? Men ved mange af dem, der er billeder af, er det jo nærmest hele ansigtet, der er blevet rokeret om på.
Jeg synes, at Joan Rivers og Priscilla Presley er et par af de værste. De viser, hvad der sker, når trods alle mulige kunstgreb insisterer på alligevel at ældes. I hvert fald på alle andre steder end lige netop der, hvor indgrebene er lavet.
Mht. Faye Sarmady, som platiskkirurgen hedder, er jeg helt enig med Anne P. Jeg tror ikke, det er plastik, men hun er uden tvivl fra Mellemøsten et sted. Jeg vil, at hun skal være fra Egypten, men det er vist bare noget, jeg selv har fundet på. Jeg kunne i hvert fald ikke finde noget på nettet. Til gengæld fandt jeg hendes facebook-side, hvor folk skriver til hende på arabisk. Eller måske persisk. Eller et tredje skriftsprog, der skrives fra højre mod venstre