Ragdoll vs Hellig Birma

hmm er birma ikke mere rolig end rogdoll. Nu har jeg selv birma og så meget gang er der ikke i ham.

Det er fordi du også har en bengal - og birmaen er roligere end bengalen :slight_smile:

Ragdoll’s er meget rolige og burde være mere dovne end Birmaen… men der er jo undtagelser indenfor alle racer :slight_smile:

Morgan var alene i starten og der var heller ikke meget go i ham der , så derfor undre det mig det der skrives

[QUOTE=Maria-Amalie;773637]Vandoll:

Jeg vil ha en ragdoll fra dig en dag… :hjertehop:

Hold da helt op hvor er de nogle lækre pelsklumper… :hjerte:[/QUOTE]

¨MANGE tak for de fine ord

Min ragdoll ligger ned hele dagen næsten og dovner den ved min side på ryggen, jeg kan lege kort med hende også vil hun hellere putte… når hun ligger ned og man tager hende op og sætter hende igen gider hun nogen gange ikke engang stå på sine egne ben og klasker bare sammen på gulvet fnis :slight_smile:

HMM det kan være jeg skal spørge morgan om han er en ragdol

Man kan jo ikke udtale sig generelt, på basis af én kat. :slight_smile:

Som sagt er der altid undtagelser… men generelt er birmaen så vidt jeg har forstået mere aktiv legesyg osv
Hvor ragdollen er mere laid back ikke at de ikke er legesyge for det er de når det tager dem, men i bund og grund mere rolige .

Jeg vil have en Victor Hugo en dag :smiley:

Jeg kan ikke rigtig sige noget om Ragsdolls, men jeg kan bekræfte at Birma’en er en dejlig race! :love2:

altså med det navn har du da HELT HELT forkert race… du BURDE have RAGDOLLS

Haha vil også rigtig gerne have en en dag! Og så er det lidt sjovt at min Birma hedder Hugo :klapper:

Men synes de seal bicolor ragdolls er ualmindelig smukke :love2:

de er også smukke…