Rags flytter ind

Stort tillykke med ham - han ser rigtig dejlig ud :hjerte::hjerte:

Nu hvor alle tre holder siesta i hver af de to afdelinger, kan jeg lige få tid til at samle lidt op. :slight_smile:

Ja, Rags er tidligere avlshan, om end kun brugt til to kuld her i sommer. Teresa har billeder af dem her, og hun regner vist med at beholde en af pigerne. Nu er Rags så blevet “afmonteret” og kommer på livslang forkælelse her på kattealderdomshjemmet. Det er ikke så længe siden, han har fældet, så hans pels er ikke helt toppen endnu, men det er på vej. Han bliver nok aldrig en af de mest farverige Somalier, men ellers ser han perfekt ud efter mine begreber. Jeg er faktisk vild med hans udtryk. :wink: Men først og fremmest, så er han godheden selv.

Lige netop i dag er det et halv år siden, vi første gang mødte ham, og lige fra starten var der ikke megen tvivl hos os om, at han - om nogen - ville være den rette til at omgås vore to gamle damer. Sammenføring af voksne katte er altid besværlig, men Rags har været vant til at gå sammen med mange forskellige katte og har en yderst omgængelig og selskabelig karakter. Milly og Snehvide er ikke nemme, men der er Zylkene på menuen og Feliway i hele hytten, og med en god portion tålmodighed, skal vi nok til at få det til at lykkes. Vi er Teresa dybt taknemmelige for at have betroet Rags til os - og vi skal nok passe godt på ham. :ok:

Det er så dejligt at have fået Somali i huset igen. Bare at se ham bevæge sig elegant omkring er en fornøjelse - og nu, hvor han har fundet ud af, at jeg ikke er farlig, har han også foldet sit kælepotte-gen ud. Sådan en omgang Somali-nusning har jeg godt nok savnet længe. :smiley:

Stort tillykke med ham! Han ser vel nok dejlig ud.

Sådan et par damer viger jo helst ikke fra tronen, men tør vel op om nogen tid? :slight_smile:

Tillykke med ham :wehu:

Glæder mig til at se masse af billeder i den kommende tid :slight_smile:

Hvor er han dejlig. Tillykke med ham :wehu:

Tillykke Finn - hvor er det dejligt at Rags er kommet hjem :slight_smile:

Han skal nok få charmeret tøserne inden de får set sig om :høhø:

Tak. Vi tager lige et par mere. :slight_smile:

Han er altså bare SÅ lækker at se på…!! Han oser jo af selvtillid…!

Jeg håber at det bliver en nem og smertefri sammenføring, men det lyder jo allerede til at i er godt forberedt. :smiley:

Kunne man ikke have plads til en lille somali her monsto? :?
Nej, nu må jeg holde igen…! Jeg har jo ikke plads til alle katte i hele verden…:tihi:

Hvor er han da bare skøøøøn :smelter:
:kryds: for at dronningen og prinsessen snart indser, at han er og bliver deres undersot :tihi:

[QUOTE=FinnFrode;711735]
[/QUOTE]

Og så siger du at han ikke er farverig!!! Han oser da af lækker karma, aura og hvad det nu ellers hedder… og det er da farverigt!! Han er sådan en lækker fyr!

Ja, det er nok det, der skal til. At de forstår, han ikke er her for at skubbe dem væk fra tronen.
Indtil videre er bare lugten af ham nok til at provokere et hvæs, men de vænner sig vel til det…

Ja, udstråling har han i hvert fald - selv i dag, hvor han stadig er et nyt sted.
Hvad farve angår, så prøv at se hans mor, smukke Karita.:hjerte:

Du skulle bare vide, hvor rystet han i virkeligheden er over, at være hjemmefra for første gang. Nysgerrig, men meget forsigtig og på vagt overfor alle pludselige lyde.
Det har så været mit held, fordi han har søgt tryghed hos mig. :slight_smile:

Ihh, han er fin :love2:
Håber sammenføringen går nogenlunde gnidningsfrit :kryds:

[QUOTE=FinnFrode;711785]Du skulle bare vide, hvor rystet han i virkeligheden er over, at være hjemmefra for første gang. Nysgerrig, men meget forsigtig og på vagt overfor alle pludselige lyde.
Det har så været mit held, fordi han har søgt tryghed hos mig. :)[/QUOTE]

Er det nu også rimeligt, at du sådan har to katte og din kone kun én :gruble:

Nej, det er jo dejligt, at han har så meget tillid til dig, den smukke dreng :hjerte:

Kæmpe tillykke med ham :hjerte:

Han ser virkelig dejlig, og blød ud :wehuu:

Glæder mig meget til at høre hvordan sammenføringen går…

Ifølge kontrakten er han vores begge tos, men vi har ikke læst den op for ham endnu… :wink:

Jeg har fået et lille forspring, fordi hun var på arbejde i dag, men det skal hun nok snart få lavet om på… :smiley:

Ih, så kom dagen :slight_smile:
Smukke, lækre, skønne og dejlige Rags :hjerte:

Jeg krydser SÅ meget fingre for at pigerne accepterer ham og gerne hurtigt :cool2:

Førsk lige en undskyldning, hvis jeg ikke fik besvaret så meget i går, men jeg havde hænderne fulde med katte i to afdelinger - de to gamle skal jo også have deres kvalitetstid.
Men alle kommentarer er læst og værdsat - mange tak skal I have. :smiley:

Tak, Marie-Amalie. Ja, han føles som silke. Slet ikke til at få fingrene fra… :slight_smile:

[QUOTE=Catika;712060]Ih, så kom dagen :slight_smile:
Smukke, lækre, skønne og dejlige Rags :hjerte:
Jeg krydser SÅ meget fingre for at pigerne accepterer ham og gerne hurtigt :cool2:[/QUOTE]

Tak Tine. Ja, han er simpelthen sådan en dejlig kat. :hjerte:
Vi er indstillet på, at der skal tålmodighed til, men det skal nok gå. Vi skal bare undgå at sætte dem sammen for tidligt, for det vil være så synd for ham, hvis en af de gamle farer i flæsket på ham. Det er han en alt for god og tillidsfuld kat til at blive udsat for. Men han selv er såmænd nysgerrig nok efter at komme ind til pigerne… :wink:

Jeg er sikker på, det nok skal gå :smiley: Den store ingrediens i sådan en sammenføring er jo tålmodighed - og det har I tobenede, kan man jo se :thumbup:

Han ser skøn ud og når han har et så robust sind, skal der meget til at rokke ved hans ligevægt og sikkert mere end to hvæsende madammer :wink:

Tillykke med ham :slight_smile:

Det var lidt sjovt at se de to madammers reaktion da de opdagede Rags. Snehvide gik lige hen til kassen - men da hun så opdagede Rags så fik han er rigtigt væs - og så kom Mille listende - hvorefter de to damer væste af hinanden og skyndte sig væk. :høhø:

En reaktion jeg synes var fin. Ikke noget med at ryge i hovederne på hinanden ( en sådan kædereaktion er desværre ikke ualmindelig). Nej - et væs - af ham og af hinanden - og så væk for at tænke over tingene og håbe på at han er væk når de kommer tilbage igen:tihi:

Og Rags blev jo SÅ glad da han fandt ud af at han var kommet i sådan et lækkert kælehjem. Med masser af spændende katte møbler, tæpper, senge og huler. OG to damer :tihi:

Så er det bare at vente på at de 3 katte skal finde ud af det med hinanden.