Raketkatte

Her en lille optagelse af Snehvides nytårsaften:

//youtu.be/UuQQ96f2v0Y

Og rigtigt godt nytår til alle, tobenede som firbenede… :smiley:

Dejlig video af de to misser, som godt nok ikke er bange for fyrværkeri :smiley:

Godt nytår herfra, dejlig video, hun er en sej dame, Tøffe var også bedøvende ligeglad og sad eller lå i havedøren og betragtede det hele, hvis han da ikke lige sov.(kan ikke bruge smilyerne)

Godt nytår også fra os alle. :slight_smile:

Skøn video :høhø:
Og som sædvanligt nogle dejlige missere.

Max og Garfield var ikke just begejstrede for nytåret, men resten af dem tog det stille og roligt.
Shanda lå også og betragtede raketterne.

Vi var ikke hjemme nytårsaften så Thea havde fået zylkene i dagene op til aftenen. Jeg tror nu ikke at der har været noget for da vi kom hjem ca kl 1 blev vi mødt af en glad mis med halen højt og spinnemaskinen i fuld gang. Tror ikke hun ville have været fremme så kort tid efter hvis hun var blevet bange. Tjalfe ja, da han hørte de første brag ville han i vinduet og kigge … ligsom sidste år. Så ingen angst her heller, det skal jo så siges begge vores dyr er vant til høje lyde da vi begge er gamere, de er vant til alverdens lyde fra spillene.

Min gamle kat Bisse så på fyrværkeri ligsom Snehvide :wink:

Rigtig GODT NYTÅR til dig og Snehvide og Rags! Det er altså en skam du ikke er på Facebook, jeg har savnet at høre om Snehvide :slight_smile: Men så er der jo noget at se frem til her :smiley:

Fantastisk at hun bare ligger og kigger. Her var de fleste af vores nogenlunde ligeglade… men Ib syntes godt nok ikke det var sjovt lige da det var vildest, der klokken 12 (hvor jeg jo så var på arbejde, så jeg har det kun på anden hånd)

Mange tak, Britta. Nej, bange var de bestemt ikke, men de holdt sig da i nærheden af os omkring midnat, da larmen var på sit højeste… :slight_smile:

Mange tak, Kirsten. Nej, jeg kan heller ikke forestille mig, at Tøffe ville lade sin sindsro påvirke af sådan noget… :smiley:

[QUOTE=DK Blackangel;1004010]Godt nytår også fra os alle. :slight_smile:
Skøn video :høhø:
Og som sædvanligt nogle dejlige missere.
Max og Garfield var ikke just begejstrede for nytåret, men resten af dem tog det stille og roligt.
Shanda lå også og betragtede raketterne.[/QUOTE]

Mange tak, Susanne. Vores gamle Rudolf gemte sig altid under sengen nytårsaften, og han smittede vist Milly med de idéer. Men Snehvide har heldigvis aldrig været bange, og Rags holder øje med hendes reaktioner… :slight_smile:

[QUOTE=Kamilia;1004033]Vi var ikke hjemme nytårsaften så Thea havde fået zylkene i dagene op til aftenen. Jeg tror nu ikke at der har været noget for da vi kom hjem ca kl 1 blev vi mødt af en glad mis med halen højt og spinnemaskinen i fuld gang. Tror ikke hun ville have været fremme så kort tid efter hvis hun var blevet bange. Tjalfe ja, da han hørte de første brag ville han i vinduet og kigge … ligsom sidste år. Så ingen angst her heller, det skal jo så siges begge vores dyr er vant til høje lyde da vi begge er gamere, de er vant til alverdens lyde fra spillene.
Min gamle kat Bisse så på fyrværkeri ligsom Snehvide ;)[/QUOTE]

Mange tak, Kamilla. Ja, det lyder meget rimeligt, at de har vænnet sig til larmen fra jeres spil. :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1004052]Rigtig GODT NYTÅR til dig og Snehvide og Rags! Det er altså en skam du ikke er på Facebook, jeg har savnet at høre om Snehvide :slight_smile: Men så er der jo noget at se frem til her :smiley:
Fantastisk at hun bare ligger og kigger. Her var de fleste af vores nogenlunde ligeglade… men Ib syntes godt nok ikke det var sjovt lige da det var vildest, der klokken 12 (hvor jeg jo så var på arbejde, så jeg har det kun på anden hånd)[/QUOTE]

Mange tak, Trekkie. Nej, på fb kan du ikke finde Snehvide, men du kan jo abonnere på YouTube kanalen og altid være opdateret med de nyeste… :wink:
Derudover tror jeg, kattene holder rigtigt meget øje med hinandens reaktioner - og til dels også med vores. Nu er vores flok pt jo ikke ret stor, men så længe Snehvide er “in charge”, vil hendes ro sætte tonen. :slight_smile:

Dejligt at kunne se dine katte igen, de har været savnet under kattegales nedetid! :hjerte:

Emina tog også larmen nytårsaften ret afslappet & jeg tror du har helt ret Finn, i at de vurdere ud fra deres omgivelser om det er farligt, om det så er katte eller deres mennesker. Personlig bryder jeg mig ikke om blandingen af fulde mennesker & nytårskrudt, men jeg har lært mig selv at tage det roligt & det plejer at virke på mine katte & så går det hele jo nok. Det kan tælles på en hånd, hvor mange gange i mit liv, hvor jeg har været ude nytårsaften omkring kl. midnat, for jeg har aldrig brudt mig om det :tihi:

Godt nytår til jer også :slight_smile:
Herlig film:)

Endelig sker der noget rigtig spændende…så skal det altså også ses :høhø:

Her tog de det også ganske roligt…ligesom vovserne her…det er altså dejligt at have dyr som ikke går i panik over det. :slight_smile:

[QUOTE=Enki;1004166]Dejligt at kunne se dine katte igen, de har været savnet under kattegales nedetid! :hjerte:
Emina tog også larmen nytårsaften ret afslappet & jeg tror du har helt ret Finn, i at de vurdere ud fra deres omgivelser om det er farligt, om det så er katte eller deres mennesker. Personlig bryder jeg mig ikke om blandingen af fulde mennesker & nytårskrudt, men jeg har lært mig selv at tage det roligt & det plejer at virke på mine katte & så går det hele jo nok. Det kan tælles på en hånd, hvor mange gange i mit liv, hvor jeg har været ude nytårsaften omkring kl. midnat, for jeg har aldrig brudt mig om det :tihi:[/QUOTE]

Mange tak, Ea. Jeg har fået min del nytårskrudt, så jeg gider heller ikke gå rundt i skudlinien mere. :slight_smile:

[QUOTE=Lonse;1004444]Godt nytår til jer også :slight_smile:
Herlig film:)[/QUOTE]

Mange tak, Lonnie. :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;1004449]Endelig sker der noget rigtig spændende…så skal det altså også ses :høhø:
Her tog de det også ganske roligt…ligesom vovserne her…det er altså dejligt at have dyr som ikke går i panik over det. :)[/QUOTE]

Mange tak, Lisbeth. Og nede hos jer på Lolland ville jeg godt nok have været nervøs for at gå udenfor en dør, med de stjålne luftbomber i omløb… :smiley: