Ramo og Nacho

Hej. Jeg har 2 dejlige han katte, som søger nyt hjem. De er brødre og de er 5 år. De har hele tiden boet på landet eller i område med masser af træer, og et stykke væk fra meget befærdet vej. De er begge kastreret. Ramo, den sorte af dem, er en stor dreng, han vejer nok omkring 6 kg vil jeg tro.Nacho, den stribede vejer et par kilo mindre. De er begge nogle hygge kæle katte. Ramo har et meget karakteristisk miaven, han har ikke meget stemme.

Ramo er meget ude og sommeren, og han er rigtig glad for at hilse på hvem end der går forbi ham på hans færd. Nacho er en smule sky af natur, så han skal lige vænne sig til en ny person, det kan godt tage en dag eller 2.Nacho er kun ude om aftenen eller natten.

Jeg syntes at de ville være synd at give dem til nogen, som bor inde i byen, da de har været vant til at have lidt natur omkring sig… De kommer godt ud af det med hindanden, og hygger sammen.

Jeg skal flytte til byen, og leder derfor efter nogen som vil have dem, eller passe dem i et halvt års tid. Jeg er desværre nødt til at få dem aflivet, hvis jeg ikke finder nogen som vil have dem, da jeg syntes det er synd de skal bo i byen hvor de bliver stresset.

Jeg er villig til at betale for et års forbrug af mad, samt andre udgifter som operation og sådan.

Leder både efter folk der vil have dem, og folk der vil passe dem. MVH. Nikklas Johan Tlf 50243898

Jeg kan ikke tilbyde et hjem, men vil bare skrive at deres base er dig og da du kunne bo med dem i byen kunne du overveje at lade dem være indekatte i den periode… For når du er der vil det stadig føles som deres hjem…

Hvis du ønsker de skal være udekatte i nyt hjem er det nemlig også vigtig de holder dem inden dører i 14 dage eller mere så de ved det er deres nye hjem…

Sidst jeg flyttede, tog jeg mine 5 fritløberkatte og holdt dem som indekatte i 2 år (hvorefter de kom ud i indhegnet have) og der var ingen problemer i det … en af mine katte var ellers tidligere mere eller mindre kun inde om natten.
Så hvis du ellers har mulighed for at have dem, der hvor du skal bo i det ½ år, ville jeg absolut tage dem med … især hvis du flytter tilbage igen, til samme sted ude på landet.