Ramses er ved dyrlægen

Og jeg er et nervevrag.:S

I går aftes efter vores venlige dyrlæge havde lukket og alt omkring en var gået i seng (næsten) kl. Var godt 21.30 for Ramses ud fra dynen og brugte begge forpoter til at forsøge at fjerne noget i munden. Vi var med det samme klar over at noget var galt. :yikes:
Vi vidste fra hans sundhedstjek efter vi overtog ham at han er sund og rask (der blev taget blodprøver og alt muligt så jeg vidste hvad vi havde at arbejde med). Det var kun hans tænder der var dårlige. Så vi sparede op til fjernelse af tænder i slut april.

Men nogle gange vil naturen det anderledes. Det viste sig nemlig at han havde et tandproblem.:blegne:
Vi ringede til vagtdyrlægen og fik en aftale. Så kontaktede vi Falck (et held deres kæledyrs abonnement først ophører den 31. Marts i år permanent) og afstedkommer gik det med ham.:S

Ved dyrlægevagten blev han smertedækket og han sov trygt og godt hele natten.
Besøget ved dyrlægevagten var ikke billig, men vi betalte uden at blinke, selvom det betød vi måtte tage af opsparingen til tænderne.
Aftalen med vagtdyrlægen var at vi skulle ringe til vores dyrlæge i dag lige så snart vi kunne og det gjorde vi.

Kl. 8.30 blev Ramses indleveret til dyrlægen efter han konstaterede at han skulle have ordnet tænderne.
Vores dyrlæge besluttede at vi kun skulle betale for hans tid. Alle materialer betalte de. :ok:

Resultatet er at Ramses nu har tre hjørnetænder, tre fortænder og en kindtand tilbage. :S

Jeg er min dyrlæge taknemmelig over at han gjorde den forskel for og vores dreng. Han tog det også fint at jeg ringede for at høre om hvordan Ramses havde det. Jeg kom vidst til at kalde ham en skat i telefonen… :ups:

Om lidt tager min søster afsted og henter ham. Hvis jeg henter ham ville jeg bare være helt ved siden af mig selv. Det sker hver gang en af mine katte er indlagt. Veterinærsygeplejersken plejer at lade mig få kattene udleveret før jeg i det hele taget betaler eller får information hvad der er sket. For ellers jeg meget usammenhængende. :ked: og græder over at få ham med hjem igen.

Om lidt er Ramses hjemme og jeg kan ikke takke dyrlægen nok for at gøre dette for Ramses og dermed for os.

Sød dyrlæge du har :slight_smile:
Håber Ramses kommer sig hurtigt efter operationen og at der ikke er problemer efterfølgende :kryds:

Giv ham et par kys på hovedet fra mig. :hjerte:

Sikke en forskrækkelse og hurra for fantastiske dyrlæger :slight_smile:

… og god bedring med Ramses!

Ramses er hjemme. Frisk som en havørn . Putter på min mave under dynen mens hans spinder…

Jeg er så glad og lettet