Så er det ved at være tid til vores næste kredsaften.
Det foregår onsdag d. 03. februar 2010
Vi får besøg af en konsulent fra Iams som vil fortælle om foder og ernæring til katte, og om deres opdrætterordning.
Kom og lær en masse, og få stillet dine spørgsmål.
Pris for aftenens arrangement incl. kaffe / te og kage : 20,- kr.
Kat : Bodil Fryd / Tyrkisk van
Kage : Lisbeth & Esben
Tid:
19.30 til ca. 22.00 Adresse:
Vorup Bibliotek
Bøsbrovej 16
Salen
8940 Randers SV
Sidst jeg var til et foredrag med Iams på programmet synes jeg faktisk det var rigtig godt og lærerigt. Selvfølgelig kom der også lige “salgstalen”, men det var ikke hovedpunktet.
Kia - Det lyder godt. Det samme gjorde sig også i en vis grad gældende da vi var på besøg hos RC sidste år
Birthe - Står de ikke allerede i kalenderen? Synes da jeg skrev dem ind d. 1. onsdag i hver månede på et tpidspunkt - og så henviste til JYRAKs hjemmeside for program.
lyder spændende, men igen igen ka vi ikke komme, pga af fruens aftensarbejde. når vi endelig ka være i randers er det ved at være tid til at det er slut
Birthe - Okay, så har jeg nok ikke været der længere.
Hvis jeg nu laver en standard til d. 3.2. og sender. Kan I så ikke sætte den på hver den første onsdag i måneden? (bortset fra juli og august)
[quote=Eva K;328305]Birthe - Okay, så har jeg nok ikke været der længere.
Hvis jeg nu laver en standard til d. 3.2. og sender. Kan I så ikke sætte den på hver den første onsdag i måneden? (bortset fra juli og august) :)[/quote]
Til dem der ikke får mail-opdateringer fra studiekredsen, kan jeg fortælle at arrangementet på onsdag er udsat til senere på året af hensyn til Jyraks møde i Horsens om kattebekendtgørelsen.
Du kan tøffe herop i stedet for, så kan vi diskutere foder :høhø:
Spøg til side, så har jeg det fra Flemming, stødte på ham og Solveig i Petworld her til aften - og han synes også at det er noget skidt med to aflysninger, især lige i træk.