RC Kitten 4 kg

Ialt 5 poser Kitten (4 kg) og 2 poser Sterilised (4 kg); alle med udløb marts 2019; alle poser uåbnet. Kr. 175 pr. pose / alle 7 for 1100,- Afhentes Horsens eller Vejle efter aftale. Kan evt. medbringes til hobbyudstilling i Karup i weekenden. Fejler intet, udover at vores katte spiser en anden variant :slight_smile:


Nemmest at fange på mail :slight_smile: [email protected]

tager gerne de 2 sterilized …en gang når jeg lige får ryggen op

Check. Jeg får lige Claus til at skrive det bag øret, så kan I lige snakkes ved - du ved jo hvor du kan finde ham :slight_smile:

:ok: …har hans nummer

Stadig RC Kitten til salg, 5 poser, samt 1 sæk Kronch voksen 7,5 kg. med udløb juni 2018. Kr. 250,- eller kom med et bud :slight_smile: Fejler ikke andet end at vores katte spiser noget andet :slight_smile: Afhentning Horsens eller Vejle efter aftale; kan evt. medbringes til JYRAKs studiekreds julebanko i Uldum Mølle 7. december.

Jeg kunne godt være interesseret i Kronch, men jeg kommer ikke over broen igen før til Nørresundby…

Hvis du kan vente til Nr. Sundby, så kan jeg også - jeg vil bare gerne at det flytter inden vi også flytter til februar :slight_smile: Skal jeg sætte det ud til de ting, jeg allerede har linet op, der skal med nordover?

Det må du gerne :slight_smile: Skal jeg overføre pengene med det samme?

Det kan du godt, så er det da ude af verden :slight_smile: 22120002 - det er Claus´ mobillos. Jeg sætter den ned til det andet, der skal med nordover, med dit navn på :slight_smile:

1 Synes om

Så skulle der være betalt for Kronch foderet :slight_smile:

1 Synes om

Vi takker - så vil jeg købe noget af det daglige foder på mandag, så er alle glade :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

Nu kun 3 poser Kitten tilbage :slight_smile: Kan hentes i Horsens eller Vejle efter aftale, evt. tages med til JYRAKs studiekreds julebanko i Uldum 7-12.

hvis der er mere tilbage ku’ jeg godt ta’ en så’n når det passer ind i det hele …

Jim, du kontakter bare Claus, så sørger jeg for at han får en pose med på job :slight_smile:
VH
Susanne

:ok:

Så har jeg pakket en pose Kitten til dig, Jim - og smidt lidt ekstra i posen nu det er koldt derude og nogen sikkert kan bruge en ekstra bid mad :slight_smile: Du griber bare fat i Claus, posen står klar til at smide ud i bilen :slight_smile:

Så tror jeg der er nogen der bliver rigtig glade for dig …:heart:
er han på job her i weekenden …?

Nej, for en enkelt gangs skyld fri- men han er der igen mandag morgen lidt før 7 :slight_smile:

holder lige lidt øje med vejret til i morgen eftermiddag så…de hvide stads bliver liggende her nu…