Ialt 5 poser Kitten (4 kg) og 2 poser Sterilised (4 kg); alle med udløb marts 2019; alle poser uåbnet. Kr. 175 pr. pose / alle 7 for 1100,- Afhentes Horsens eller Vejle efter aftale. Kan evt. medbringes til hobbyudstilling i Karup i weekenden. Fejler intet, udover at vores katte spiser en anden variant
Stadig RC Kitten til salg, 5 poser, samt 1 sæk Kronch voksen 7,5 kg. med udløb juni 2018. Kr. 250,- eller kom med et bud Fejler ikke andet end at vores katte spiser noget andet Afhentning Horsens eller Vejle efter aftale; kan evt. medbringes til JYRAKs studiekreds julebanko i Uldum Mølle 7. december.
Hvis du kan vente til Nr. Sundby, så kan jeg også - jeg vil bare gerne at det flytter inden vi også flytter til februar Skal jeg sætte det ud til de ting, jeg allerede har linet op, der skal med nordover?
Det kan du godt, så er det da ude af verden 22120002 - det er Claus´ mobillos. Jeg sætter den ned til det andet, der skal med nordover, med dit navn på
Så har jeg pakket en pose Kitten til dig, Jim - og smidt lidt ekstra i posen nu det er koldt derude og nogen sikkert kan bruge en ekstra bid mad Du griber bare fat i Claus, posen står klar til at smide ud i bilen