Rc recovery

Efter beimis tur ved dyrlæge, fik jeg nogle dåser af de royal canin recovery med hjem, som skulle være rigtig godt de første dage, det var beimis så ikke enige i, men starten gik så også skidt, men næste start går bedre :kryds:.
Nu syndes jeg ikke beimis spiser ret meget af gang , men de her rc recovery glider der en skefuld ned med mere og mere appetit , har været ved og læse på indholdet der er korn i og sukker ved jeg godt er skidt fedt indhold 6,4 % raske 2,3% træstof 1,7% vandindhold 73% fedtsyre w3 0,68% w6 1,5%

Vil du mene jeg forbi dyrelæge efter en par dåser mere, eller skal jeg bare bruge alm vådmad. ?
Eller er der noget helt andet der er bedre

Har googlet lidt her til frokost, det bliver jeg bare mere usikker af, gør det så nok ikke bedre jeg har en pæn søvn underskud :surrender: så leget lidt zombi

Med venlig hilsen beimis ejer

Hvis han stadig er småtspisende, kan det jo være godt at have noget næringsrigt at lokke ham med, hvis han vil have det. Det har jo også den fordel, at det slet ikke skal tygges. Men jeg tænker også, at han er ved at være så meget ovenpå, at han nok skal klare sig med almindelig vådfoder. Her tænker jeg ikke mindst på, at du nok har mere brug for en lur end en tur til dyrlægen :wink:

2 Synes om

Jo det har du nok også ret i lur er tiltrængt, men selv om jeg er nok så meget i bagefter kan jeg ikke om dagen nu :woozy_face:

Med venlig hilsen beimis ejer