Redaktør: opdrættere?

under alle kategorierne står der ud over Johnny og Jeanette nu også opdrættere… hva det for noget?? Er jeg gået glip af noget??

Jeg har tænkt det samme.

Jeg kan se, at det gælder 3 personer i en lukket gruppe. Nu er det slet ikke sådan, at jeg har lydt til at være redaktør eller anfægter dem, der er det, men gør vi ikke det samme nu, som endte med at blive et problem på KG?

Jeg tror lige at det skal pensles ud for mig…jeg kan ikke se hvad i mener…

det er der så en god grund til for de er åbentbart slettet igen,

Det er mig der sidder og leger -hep -wehu

Man kan jo lave grupper herinde - MEN det er så også det [smilie=hate-wall.gif]
Jeg kan ihvertfald ikke lige greje hvordan man kommer til at kunne skrive i disse grupper -venter -grrr

[smilie=hate-lol2.gif] [smilie=hate-lol2.gif] Og jeg er redaktør for den, og har kun indvitert 2 andre med, fordi vi ikke kan komme igang med gruppen, før vi kan skrive i den, men rolig venner I vil alle få lov at komme ind.
[smilie=hate-jail.gif]

Det er nu ikke fordi jeg skal være medlem af alt. Jeg er naturligvis opmærksom på, at opdrættere skal have en gruppe for sig selv. Det var mere fordi, der stod opdrættere som redaktører og det opfattede jeg som moderatorer. Og så tænkte jeg, at for ikke at begå samme fejl, skulle vi måske drøfte det. Men pardon, det er mig der ser spøgelser - godt det er pinse, jeg trænger til en puster. [smilie=hate-king.gif]