Regal hundefoder,erfaringer...?

Med en lille vaps på trapperne,melder spørgsmålet om foder sig naturligvis også…
Jeg er reg. opdr. hos Royal Canin og det vil være nærliggende at købe herfra,men jeg er helt på bar bund hvad angår hundefoder…
Derfor kigger jeg på forskellige produkter,bl.a Regal :
http://778187.shop12.eseller.dk/
Hvad er jeres erfaringer med dette foder og også R.C hvalpe/hundefoder til store hunde ?
Fendi bliver som voksen ca.60 cm høj og vægten omkr. 40 - 50 kg.

Hvilken hund drejer det sig om?

Regal er et udmærket foder - Dise ville bare ikke spise det :wink: Men ok, den hund er også ekstrem kræsen og ret uinteresseret i mad!

Nu, hvor det er blevet let at få fat i, vil jeg så lige slå et slag for at du, i stedet for at fylde din hund med alle mulige tilsætningsstoffer, overvejer råfoder… prøv at kigge på www.rigtighundemad.dk Det er faktisk ikke så svært at råfodre en hund korrekt :slight_smile:
Og… Dise er ligefrem begyndt at tigge, når jeg kommer med hendes mad! :ok:

Vi har ikke haft gode erfaringer med Royal Canin, men nu er alle hunde jo forskellige, så det kan godt være din lille vaps “køre” fint på det.

Jeg kender ikke Regal, så det kan jeg ikke udtale mig om :slight_smile:

Og tillykke med den lille ny -wehu

[QUOTE=Ann K;203047]Hvilken hund drejer det sig om?

Regal er et udmærket foder - Dise ville bare ikke spise det :wink: Men ok, den hund er også ekstrem kræsen og ret uinteresseret i mad!

Nu, hvor det er blevet let at få fat i, vil jeg så lige slå et slag for at du, i stedet for at fylde din hund med alle mulige tilsætningsstoffer, overvejer råfoder… prøv at kigge på www.rigtighundemad.dk Det er faktisk ikke så svært at råfodre en hund korrekt :slight_smile:
Og… Dise er ligefrem begyndt at tigge, når jeg kommer med hendes mad! :ok:[/QUOTE]

Fendi er en blanding af sct.bernhard/new foundlænder (mor) og labrador/broholmer (far).
Så han bliver en stor kraftig hund.
Mht råfoder,så går jeg absolut ind for det og bruger det i ny og næ til kattene,men jeg har simpelthen ikke fryserplads til også at fodre en stor hund på det…