Regnvejr!

Vores Magnus er bare en super skøn kat at bo sammen med… på nær i regnvejr -høhø Han brokker sig HØJLYDT når han finder ud af det både regner ved havedøren og yderdøren :doh:
Men det er vist typisk katte…
Når så han bestemmer sig for det nok ikke lige foreløbig bliver tørvejr, løber han afsted gennem vandpytter… og kvitterer så ved hjemkomsten med at hoppe i moars seng… MED MUDDER POTER :fuck:
Som om jeg kan styre vejret…
Men okay, ifølge Magnus skal jeg sørge for husly, mad i rigelige mængder og tørvejr og så sørger han for resten…:wehuu:
Elsker bare den kat:hjerte:

Sikke en dejlig kat :slight_smile:

Var så heldig at finde Bølle i haven 3 min. før det blev regnvejr, så slipper for mudderpoter i det hvide sengetøj idag :wink:

Haha, han lyder som en vaskeægte skøn typisk kat :smiley:

der er ikke noget som små gaver i form af poteaftryk i en seng… det er en fantastisk ting -wehuu

hmmm, ja gæt hvem der absolut ville i haven da det regnede allermest, daffy og hvad gjorde tossen, vadede ud midt på græsplænen mens det styrtede allemest ned og rullede sig i græsset, dejligt når man er en hvid mis der så bliver forvandlet til en hulk mis
han er altså bare ikke rask

[quote=Rikke N;176864]Vores Magnus er bare en super skøn kat at bo sammen med… på nær i regnvejr -høhø Han brokker sig HØJLYDT når han finder ud af det både regner ved havedøren og yderdøren :doh:
Men det er vist typisk katte…
Når så han bestemmer sig for det nok ikke lige foreløbig bliver tørvejr, løber han afsted gennem vandpytter… og kvitterer så ved hjemkomsten med at hoppe i moars seng… MED MUDDER POTER :fuck:
Som om jeg kan styre vejret…
Men okay, ifølge Magnus skal jeg sørge for husly, mad i rigelige mængder og tørvejr og så sørger han for resten…:wehuu:
Elsker bare den kat:hjerte:[/quote]

Kære Magnus…:wehuu:
Du er en klog missekat.
Fortsæt du blot med at udnytte din slave.

Det bruger vi megen tid på herhjemme…

Knus fra
Karla-pige, Findus, Anders Lund Madsen, Mozart, Karate-Kai, Mette-pige
og det lille pattebarn Cykelmyggen.

:tihi: katte er skøre til tider

-ihhaltsåå

Æv… sådan noget oplever jeg aldrig - for Silke kommer ikke ud.

Og hvis hun gjorde, er jeg sikker på at hun ville forlange både galoscher, paraply og sydvest - for hun er en lille sippet frøken.

:inlove:
:inlove:
:inlove:

Når man har glasbord og klinkegulve behøver man ikke regnvejr for at lave potespor -høhø

Venter blot til mor pudser glasbordet og derefter vasker gulvet.

En lille spadsertur over gulvet efterfulgt af et lille hop på border gør underværker og sætter helt bestemt præg på udsmykningen -høhø

Hilsen Nunuu

Her i huset brokkes der også højlydt over regnvejret. De tossede katte mener bestemt jeg godt kan slukke for bruseren, så de kan komme ud. Siger en der lige har fundet græs, mudder, en pind og en lille snegl på sin dyne.
Knus Elin

Skylder så lige at sige vi ikke har regnvejr idag, men bor nabo til en bæk, hvor kattene elsker at pjaske rundt. Men vand fra oven! NEJ TAK.
Knus Elin

Hih, Louises Buster mener vist også, at Louise er en vejrgudinde :tihi: Det kan Louise sikkert fortælle meget mere om?

Århh hihi :tihi: Sikke en sød misser. Har du ikke et billede af ham? Det er så sjovt når man kan se at de tydeligt bliver fornærmede over et eller andet. Det gør de også her hjemme. Specielt lille Meeko kan virkelig udtrykke som utilfredshed -høhø

[quote=Rikke N;176864]Vores Magnus er bare en super skøn kat at bo sammen med… på nær i regnvejr -høhø Han brokker sig HØJLYDT når han finder ud af det både regner ved havedøren og yderdøren :doh:
Men det er vist typisk katte…
Når så han bestemmer sig for det nok ikke lige foreløbig bliver tørvejr, løber han afsted gennem vandpytter… og kvitterer så ved hjemkomsten med at hoppe i moars seng… MED MUDDER POTER :fuck:
Som om jeg kan styre vejret…
Men okay, ifølge Magnus skal jeg sørge for husly, mad i rigelige mængder og tørvejr og så sørger han for resten…:wehuu:
Elsker bare den kat:hjerte:[/quote]

Hvilken klog kat…:wehuu:
Sådan skal det være Magnus.
Det er derfor, at katte har slaver :slight_smile: