Reklame fra et forsikringsselskab

Et islandsk reklamebureau har vundet en international pris for denne reklame :høhø:

Det bliver svært at forklare forsikringsselskabet… :smiley:

Sloganet er også (for de få, der ikke forstår islandsk :p) … ‘‘Fordi livet er utroligt’’

Jeg gættede mig til noget i den retning… :slight_smile:

Hvor må de have brugt mange timer på at få den i kassen. Vildt gode optagelser af en kat i hopla:thumbup: :høhø:

Endelig en reklame man gider se :smiley:

DYYYGTIG misser:D

Synes det er super fedt at de lige har taget det med, at missen får øje på familien, misser med øjnene og spinner :hjerte:

Lækker reklame! :thumbup:

/Mette

Den første dag gik katten i strejke, så de gik i gang med at finde nogle ‘‘stand in’s’’, men på 2. dagen var katten samarbejdsvillig og alt gik som i en løgnhistorie :thumbup:

:smiley: :smiley: :smiley: Det er simpelthen verdens bedste reklame :smiley: :smiley: :smiley: Især, der hvor katten skrider og PC-skærmen ryger ned… Så ved man der er fart på :hjerte:

Fed reklame… Og så er det jeg tænker “er det ikke meget naturligt at komme hjem til den slags narrestreger?”…

Pas på der ude … lad ikke kattene se den reklame! :S
‘‘Nogen’’ har prøvet at genskabe den herhjemme, mens jeg var væk i et par timer … heldigvis med sytråd, men den er ikke stærk nok til at trække ting ned på gulvet