[quote=MiSi;350508]ad 1) Det forklarer sagen - tak, Johnny - hver gang, jeg ser de navne i medierne, så tænker jeg “Kendt for hvad? Er de ikke bare nogle platte barnerumper?!” I særdeleshed efter at sidde ret tæt på Hell-a Joofs bord i en lokal biks…
ad 2) Måske har de nået deres mål. Men er målet ikke at sælge flere varer :? Hvis kunden er så frastødt, at man end ikke når til at se, hvad produktet er, så er det da penge helt hen i vejret!
Gunnar og Frue, tja, de var da søde. Den squash-reklame, hvor den hollandske udvekslingsstuderende havde fumlet med etiketterne" skreg jeg da også af grin over.
Harry fra DSB-reklamerne holder jeg ikke ud eet sekund, og da slet ikke i selskab med Søren P.
Ja, jeg ved godt, at hende fra BroBizz-reklamerne (som jeg aldrig har hørt, fordi jeg forlængst har slået lyden fra) sælger meget, selvom folk hader hende. Men alligevel… Selvom dårlig reklame er bedre end ingen reklame, så undrer jeg mig: Hvorfor skal det dog være så grimt :?
ad 3) Danser ganske almindelige hverdags-leverpostejsdanskere rundt i bar figur med hat, støvler og bordtennisbat?
Virkelig???
For så vide grænser og så stor tolerance møder jeg som vegetar, katte- og dansegal, samt læsehest sjældent. Tværtimod. De fleste kan ikke klare, at andre vælger leverpostej, villa, vræleunge og vovse fra. Bare det, at man brænder for at danse, snart sagt hvadsomhelst (dog ikke nudist-linedance), er nok til at man er suspekt som ikke-normal, ikke-accepteret.
Nej, jeg er hægtet af, bodysuits eller ej, pseudo-kendte eller ej, normalt eller ej.
Og et reklamebureau har tjent mange, mange penge på de rædsler :øhmm:[/quote]
Lidtm sjovt at du efterlyseer tolerance, mens du selv virkelig nedgør andre, der lever på den måde VI finder rigtig.
Behøver man virkelig nedgøre andres levevis for at kunne nyde sin egen???