Så er der reklamepause igen - og jeg flygter fra skærmen!
For frem toner 3 (4?) dansende personer, iført cowboyhat & -støvler, og noget, der i farten ligner et bordtennisbat hængt foran skridtet…
Det er vist mænd, selvom en af dem har (mande/fedt-)bryster (?), men jeg vil ikke se længe nok til at tjekke. Det er gyseligt!
Som 20-årig ville jeg have været flov over at se den starte, hvis der var fyre i TV-stuen, som teen ville jeg have været flov over at se den starte, når mine forældre var i stuen - så jeg tror ikke, at min væmmelse skyldes alder.
Jeg synes bare, at det er frastødende og mere end pinligt.
Jeg tør slet ikke gætte på, hvad der reklameres for, eller hvem målgruppen er.
Det samme gælder starten på endnu en sær reklame for/om en sortgrå ø befolket af snavsede mennesker i laset tøj - så er jeg også smuttet.
Hvem skulle de reklamer friste til hvad:? Jeg fanger den slet, slet ikke. Synes bare, at det er grimt!
Og så er der dem med den dårlige taktik: Ca. 4 gange midt inde i en ret voldsom krimiserie med et vist samfundskritisk aspekt bliver der råbt “Dansk Bilferie!” af en vældig frisk ungersvend. Han bliver omgående kvalt med fjernbetjeningen, for det er sørme afskyvækkende at få råbt i hovedet under afdækningen af ganske barske forbrydelser.
Jeg lærer nok aldrig at fatte, hvad der sker i reklamefolks hoveder :?