Ren kærlighed

Det kan godt være, der står i bøgerne, at når killingerne bliver 9-10 uger gamle, så skal de lære at stå på egne ben og vil oftere og oftere blive afvist af deres mor.

Den bog har Fanny ikke læst :tihi:

Hun ææææælsker sine børn og de kan heller ikke få nok af hende :hjerte::hjerte::hjerte:

Ihh hvor er det bare dejligt at se :hjerte:

Og man kan jo næsten ikke se hvor Fanny er :tihi:

Sikke dog et herligt billede :wehuu:

Hvor er de blevet store, de små :tihi:

Dejligt, at Fanny har været sådan en god mor hele vejen igennem.

Det var dog et fantastisk billed - det er da rå-hygge :inlove::inlove:

Det er da bare ren råhygge :slight_smile:

Kan du overhovedet nænne at sælge? Fanny vil da komme til at fryse uden dem :slight_smile:

Jeg er sikker på, at hun vil savne dem, der flytter, men hun får jo lov til at beholde én, som hun kan pusle om, til hun en dag bliver træt af det :slight_smile: Og ellers må hun jo tilbage til at putte med de store drenge :slight_smile:

Det var godt, så har hun endnu en at putte med :slight_smile: Altså de store drenge er jo ikke det samme som ens børn :muhaha:

Ååååååårh, hvor er det dejligt!! :hjerte::hjerte::hjerte::wehuu::hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er de dejlige. Godt de ikke er sorte allesammen, for så havde det været svært at finde hoved og hale på det billede. :slight_smile:

Nej, heldigvis ikke … og jeg ved godt hvad jeg ville vælge :tihi:

De er da lidt søde og kan da ikke gøre for, at de er burmesere :cool:

Der burde ha’ stået i bogen : " Gælder ikke for burmesere" !!! Oline har et stort mor- gen, som adoptivdatteren Face har nydt godt af i 3 år:høhø::høhø:

Cats og Conni

:wehuu::wehuu::wehuu:
Hvor deeeejligt!!
Får lige smilet frem!!!

:tihi: Det er da total bunke-pul :lol:
Hvor er de da bare skønne :wehuu:

:hjerte::hjerte:Det er et klassisk og dejligt burmeserbillede :hjerte::hjerte: :inlove::inlove:

PS: kan se at du også stadig passer godt på dit sengetæppe :stuck_out_tongue:

Skønt billede…kan se en af mislingerne lige tager en babber fra oven…sejt :rock:

:hjerte: :wehuu: :hjerte:

Fuldstændig fantastisk billede…:wehuu:

Jeg har virkelig nydt at følge dine killinger, og der hersker vist ingen tvivl mere… Jeg skal have en Burmeser (hvis jeg da kan stave til det:tihi:) en dag…:hjerte:

Åh sikke et skønt billede. :wehuu::wehuu:
Man kan da aldrig blive for gammel til en hyggestund med mor. :slight_smile: