Ren lykke

Jeg ligger lige nu og nyder min første fridag og ligger under dynen endnu :ups::tihi:

og ovenpå mig har jeg Frigg som spinder helt vildt…lige så det kilder i maven :stuck_out_tongue: og ved siden af mig har jeg Daisy, som ikke spinder, men hun hygger sig alligevel.

Det er da ren lykke at tilbringe morgenen med sådan to skønne tøser og jeg tror jeg bliver liggende lidt endnu :tihi:

:):slight_smile:

Det lyder da oz bare hyggeligt, bliv du liggende en stund endnu - det er mørkt og koldt udenfor dynen.

Silke har kravlet rundt på mig den sidste time, for at få mig op - og nu, hvor jeg er oppe - ja, så er hun gået i seng - typisk.

:pote:

[quote=Therese;107097]og nu, hvor jeg er oppe - ja, så er hun gået i seng - typisk.

:pote:
[/quote]

hi hi hvor er hun kær og ja det er bare typisk - kender det godt

Joooo det er da helt fantastisk dejligt :wehuu:

Bare IKKE når det er kl 2 om natten:( Gilbert er begyndt at vække mig kl LO**T bare for at vil kæle:(

Han VRÆÆLER mig ind i hovedet imens han slikker og gnasker i mig AV:(

[quote=SineGry;107102]Joooo det er da helt fantastisk dejligt :wehuu:

Bare IKKE når det er kl 2 om natten:( Gilbert er begyndt at vække mig kl LO**T bare for at vil kæle:(

Han VRÆÆLER mig ind i hovedet imens han slikker og gnasker i mig AV:([/quote]

ja der er en grund til at soveværelset egentlig er kattefrit område efter vi fik Sookie, det du beskriver der lyder nemlig meget velkendt :stuck_out_tongue:

Ihh sådanne uvorne misser i har som ikke lader jer sove :tihi:

Hanne, du fortjener at blive liggende hele dagen hvis det er det du har lyst til. :thumbup:

Jeg har desværre de sidste 2 dage måtte tage han ud af soveværelset. Men der går akkurat 5 min så hyler han og kradser på døren indtil at jeg åbner igen suk :blegne:

jamen Sine det er jo fordi du åbner igen…hvis du virkelig vil holde ham ude er du nødt til at være konsekvent, så må du tage ørepropper i. Skal han lære at blive ud så må du ikke åbne døren lige meget hvad han gør…lige pt er det ham der opdrager på dig og ikke omvendt.
Jeg kan sagtens forstå hvor svært det er, sådan havde vi det også med Sookie og hun skraber stadig på døren selvom hun ikke har været inde i soveværelset her i det nye hus en eneste gang. men det varer to min og så går hun igen.

[quote=birtheras;107108]Ihh sådanne uvorne misser i har som ikke lader jer sove :tihi:

Hanne, du fortjener at blive liggende hele dagen hvis det er det du har lyst til. :thumbup:[/quote]

hi hi ja Birthe uvoren er det helt rigtige ord at bruge om Sookie, hvis man ignorerer hendes råben ind i hovedet så kan hun da bare bide i næse, ører, fingrer og tæer indtil hun får opmærksomhed…så ja soveværelset er sookie-frit område :tihi:

arh jeg skal have gjort rent i dag, så skal op …meeeen ligger lige lidt længere :tihi:

[quote=Nevadaisy;107127]hi hi ja Birthe uvoren er det helt rigtige ord at bruge om Sookie, hvis man ignorerer hendes råben ind i hovedet så kan hun da bare bide i næse, ører, fingrer og tæer indtil hun får opmærksomhed…så ja soveværelset er sookie-frit område :tihi:

arh jeg skal have gjort rent i dag, så skal op …meeeen ligger lige lidt længere :tihi:[/quote]

Ja så er den altså svær når hun er så insisterende :tihi:

[quote=SineGry;107102]Joooo det er da helt fantastisk dejligt :wehuu:

Bare IKKE når det er kl 2 om natten:( Gilbert er begyndt at vække mig kl LO**T bare for at vil kæle:(

Han VRÆÆLER mig ind i hovedet imens han slikker og gnasker i mig AV:([/quote]

:wehuu::wehuu::wehuu:

Skal jeg hjælpe dig af med ham, så du kan få din nattesøvn ??

Sådan noget må man nemlig godt her hos mig, det har Silke gjort i snart 9 år - hun kommer hver nat og vil nusses, og det bliver hun så…

-engel

Det varer kun et par minutter eller 5, så putter hun sig hos mig og sover noget så dejligt… lige til hun vil nusses lidt mere senere på natten.

:pote::pote:

LOOOOOOOL Tror vist jeg får et par meget triste piger og katte hvis Gilbert flytter:ked:

Hna er dejlig ingen tvivl om med en kæmpe personlighed. Sidder jeg og nusser med Vanilla kommer GIlbert og ligger sig lige oven på Vanilla så det er han når du nusser…

Han kan finde på at kravle op af ens ben for at blive kælet med. Han kræver enorm meget opmærksomhed og det syntes jeg han får, men når det så også er om natten så bliver det hårdt:(

Årh, bare det var mig der lå hjemme i sengen og hyggede med misserne :smiley:

Det er bare så dejligt, når misserne gider hygge om morgenen.
Jeg startede dagen med at blive uvenner med Pussimor, bare fordi jeg kom til at puffe hende ned da jeg strakte mig, vist nok i søvne, for jeg tænkte ikke på hun var der:p
Knus Elin

Jeg blev vææket ved at Tara stod PÅ min brystkasse og bed mig i næsen!

haha Jeg skreg AV og hun sprang væk mens hun skreg “HJÆÆLP!” Så vi har kvikt oppe - klokken 5.30 haha

Ja også her, her er soveværelset bandlyst om natten (især for killinger!) eller det vil sige hvis Bella lige sender mig et laaangt blik så for hun nogen gange lov til at snige sig med ind :wehuu: Hun er nu heller ikke typen der kræver kæl midt om natten, snarere stjæler hun hele dynen hvis hun kan slippe afsted med det :pote:

Jeg synes altså det er skønt med katte under dynen :wehuu:
Men når de begynder at lege på mig, bliver de altså kylet ud :smiley:

Min uldbamse af en perserpige sover ved siden af mig.
Dvs i løbet af natten må hun dog smutte ned, mens jeg bobler…
For så’n ca kl 5 kommer hun ofte storspindende og kærlig og lægger sin brede, langhårede underkæbe tværs over min pande, ælter i min pude og vil bare nussekløes…
Det er skønt!
Jeg bliver ikke rigtig vækket, men mærker bare hendes varme, hendes lange, bløde perserpels, og hendes bløde spinden…
Ren salighed!
Det er en guldstund.
Tak, lille misse, fordi du beriger mit liv - intet mindre! :ked::smiley:

[QUOTE=Therese;107097]:):slight_smile:

Det lyder da oz bare hyggeligt, bliv du liggende en stund endnu - det er mørkt og koldt udenfor dynen.

Silke har kravlet rundt på mig den sidste time, for at få mig op - og nu, hvor jeg er oppe - ja, så er hun gået i seng - typisk.

:pote:[/QUOTE]

Nu er der jo plads til hende under den dyne, du har varmet op;-)