Ren pral!

De 2 tæppehajer aka ildere blev udstillet i lørdags. Og det gik forrygende. :rock:

Pandora den lille invalid på 3 ben vandt Junior Handicap klassen:

Dernæst vandt kæmpe albino tæven Hyper 2 plads i sin klasse. Nr 1 var hendes søster og det var nr 3 sjovt nok også. :tihi: Opdrætter var MEGET stolt, forståeligt nok. :høhø:

Og så gik Pandora faktisk hen og vandt Bedste Handicap, altså af alle de invalide ildere på hele udstillingen. :rock: :rock:

Og sørme om ikke Hyper havde charmet sig til en Dommersekretær favorit også. :hjerte:

Og så havde jeg jo fået lokket Camilla med… :muhaha:

Forresten vil både Pandora og Hyper være til at hilse på begge dage i Frederica til Vild med Dyr messen, hvor de er med som stand ildere for Dansk Ilder Forening. G Jeg er naturligvis også med. :ok:

Tillykke!

Sikke dog en masse handicappede ildere :uha: Er de sådan … gode til at komme til skade eller hvad?

G Det billede med Bedste Handicap er de bedste i alle varianter… Bedste Vildtfarvet, Albino, Sort, Andre Farver, Silver, Pastel. Bedste Angora og Bedste Handicap. Så det er alle BIV’erne… :tihi:

• Updated - - -

Der var 8 handicappede ildere i alt på udstillingen… Som var på over 200 dyr.

[QUOTE=Barky;1034751]
Forresten vil både Pandora og Hyper være til at hilse på begge dage i Frederica til Vild med Dyr messen, hvor de er med som stand ildere for Dansk Ilder Forening. G Jeg er naturligvis også med. :ok:[/QUOTE]

Stort tillykke! Og Årrh hvaad! Så må jeg helt sikkert se om ikke jeg kan få tid til at komme forbi og hilse på :smiley: :smiley: (er der kun søndag)

Det er OK pral og blær :smiley: :ok:

Hold da fast - du må stadig være høj. Til lykke

[QUOTE=Barky;1034754]G Det billede med Bedste Handicap er de bedste i alle varianter… Bedste Vildtfarvet, Albino, Sort, Andre Farver, Silver, Pastel. Bedste Angora og Bedste Handicap. Så det er alle BIV’erne… :tihi:

• Updated - - -

Der var 8 handicappede ildere i alt på udstillingen… Som var på over 200 dyr.[/QUOTE]

Jeg synes det er en fantastisk ide at udstille handicappede dyr :slight_smile:

Men det er da alligevel relativt mange? Kommer de let til skade? jeg mener du har fortalt at de ret let skvatter ned fra ting? :slight_smile:

Og jeg skal HELT sikkert hen og hilse og (helst) gramse på dem i Fredericia!

Pral du bare :smiley: Stort tillykke!!

Jeg tror da tilfældigvis jeg skal med Eva forbi den ilderstand :wink:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1034792]Jeg synes det er en fantastisk ide at udstille handicappede dyr :slight_smile:

Men det er da alligevel relativt mange? Kommer de let til skade? jeg mener du har fortalt at de ret let skvatter ned fra ting? :slight_smile:

Og jeg skal HELT sikkert hen og hilse og (helst) gramse på dem i Fredericia![/QUOTE]

Altså deres klodsethed er ligeså random som hos katte. Nogen har den, andre ikke. I Pandoras tilfælde ved vi jo ikke hvordan hun kom til skade. Det er ren gæt udfra hendes skader da hun blev fundet at vi tror det er fald ud fra vindue.
Men ellers kan det være haler som blev afbidt ved fødslen. Vi har skævheder i kraniet og sågar hareskår. Operationer som har invalideret ilderen (Nogen dyrlæger!! Grrrr!!).

Og I skal være MERE end velkomne til at komme og hilse og gramse! :smiley: Jeg regner også med at komme ind og kigge katte når jeg får muligheden for det. :tihi:
Dyr som faktisk er sunde og raske - bare… Lever med nogen handicaps. :slight_smile:

Kan du få armene ned? :smiley: Stort tillykke med de flotte resultater.:flag:

Stort tillykke med de flotte resultater - pral du bare :smiley: :flag:

Tillykke med de flotte resultater :smiley:

Superflot - KÆMPE tillykke :flag::flag::flag:

Tillykke tillykke!!

KÆMPE stort tillykke med alle sejrene…

:kram:

TUSIND tak for alle jeres søde tillykker - jeg kan love jer at jeg er stolt af pigerne. Pandora ved jeg ser godt ud, men Hypertøsen tog faktisk r*ven på mig. :høhø:

Jeg var “fræk” at optage en lille video mens jeg havde tid af en kort gennemgang i lokalet. Som i kan se er det noget anderledes end katteudstillinger. Folk er selv ansvarlige for at medbringe ALT til dyrene, dvs bure og løbegårde. Det giver et utroligt godt udsyn over hele lokalet, og det er meget nemt at spotte folk man skal tale med hvis man kender dem.
Den grønne løbegård i starten af klippet er den hvor mine piger er i, det er så den eneste grønne løbegård i miljøet pt, så jeg er ret nem at finde i mængden også. :stuck_out_tongue:

//youtu.be/XKXxHJpmAg4

Flot og stort tillykke med tøserne :slight_smile: