Ren sødsuppe, så er du advaret

Hvis ikke du kan holde til ren sødsuppe, så skal du ikke læse videre :slight_smile:

Jeg ligger i sofaen og flyder med de 2 orientalere, Cimmon under tæppet et eller andet sted og Piper på brystkassen. Frederik kommer og vil ligge i arm, men den lille hystade hvæser - kan du så stoppe med det du! Jojo, Frederik forstår en fin hentydning og dapper op i træet. Lidt senere kommer han dog ned igen og ligger sig ved siden af mig, hystaden er langt væk i drømmeland og opdager intet. Lidt senere vågner fru Fasan/hystade og ligger sig over VED SIDEN af Frederik :yikes:. De sover begge to og i deres søvn ligger de faktisk pote ved pote … total idyl :hjerte:. Frederik vågner og kigger da lidt på det der væsen der ligger ved siden af ham, som nu er helt stille, mærkelig ting, det plejer hun da ikke og være :gruble:Nå anyway, så begynder han at vaske sig, Piper vågner og er stadigvæk helt stille :yikes: (jamen det er hun altså!), og sidder faktisk at blinker og gaber til Frederik, som i dette øjeblik ser komplet åndsvag ud eftersom han er gået helt i stå med det ene ben oppe bag øret :tihi:. Nå men ned med benet, kigger lidt videre på Piper, han rejser sig… og går hen og VASKER HENDE!

… ih altså det her er næsten for godt til at være sandt og hun finder sig i det, sidder bare med lidt bøjet hoved og lukkede øjne :klap:

… i sådan ca 10 sek… SLAM, så kan du godt holde op med det der :mad: (:pote: på siden af Frederiks hoved). Du skal ikke ugle mit hår, kan du komme væk, og Frederik flyver væk, ned på gulvet og begynder hektisk at vaske sig selv… hvad dælen var det der ramte mig der :gruble:

Anyway, træerne vokser ikke ind i himlen :muhaha: Men er i klar over hvor stort det her er? Både for Frederik og jeg tror også det er ret stort for Piper baseret på hvad jeg selv har set af opførsel fra hende tidligere og hvad jeg har hørt om hendes personlighed inden hun kom her.

I var advarede, og hvis I er ved at brække jer nu er det jeres egen skyld :wink: Men jeg måtte simpelthen dele det her med nogle andre kattenørder som mig selv, som vil kunne forstå det :smiley:

Forstår dig til fulde! Det er SÅ skøn når der kommer små sejre :smiley: Jeg bliver stadig helt blød når Yankie og Ana putter og vasker. På trods af de nu gør det flere gange om dagen… hehe

Det er stort, for det viser, at tingenes tilstand kan ændres. Og det sker med små skridt som dette. :thumbup:

Det er en dejlig historie :DOg jeg kender alt til at fryde mig når de små pelskræ laver noget de ikke plejer, på den gode måde :slight_smile:

Jeg ved præcis hvad du mener, og skønt at du deler.
Jeg lå lige netop med rosa på maven, og op hopper flux… Og Rosa bliver liggende lige så fint, og Flux putter sig op af hende.

De lå sådan i hele ti minutter !

[QUOTE=HelleC74;1050401]Jeg ved præcis hvad du mener, og skønt at du deler.
Jeg lå lige netop med rosa på maven, og op hopper flux… Og Rosa bliver liggende lige så fint, og Flux putter sig op af hende.

De lå sådan i hele ti minutter ![/QUOTE]

Ja, det er lidt gakgak at man kan blive så glad i låget af så lidt :slight_smile:

Om jeg forstår dig! Det er sådan noget, der gør en helt varm indeni…

Kan huske, da vi endelig turde lade Brian gå frit sammen med spidsnæserne herhjemme…
En aften hoppede han op i sofaen til mig… lagde sig for enden af chaiselong-delen, sådan at han kom til at ligge ca 2 cm fra en stor sovende Ting. Jeg vogtede godt på ham - ikke om jeg ville tillade at han ikke var sød ved min lille pige - men han rullede sig bare sammen og lagde sig til at sove…
I løbet af den næste times tid fik begge katte vendt og frejet lidt på sig, så de endte faktisk ryg mod ryg… begge stadig sovende…
Jeg VED at en kat som regel sover i meget korte intervaller, så jeg var helt sikker på at Ting udmærket vidste at Brian lå der!

Efter en time vågnede hun endelig rigtigt… satte sig op… stirrede længe på den røde uldbunke ved hendes side… og så begyndte hun ellers at fløjte og opføre “Store Aby Drama vol 1” suk
Brian vågnede… totalt uglet pels og udtryk a la “Hvaaaaaad???”
Og Ting skabte sig endnu mere… lige indtil jeg rejste mig og scoopede hende op - nok med al det drama!
Som jeg sagde til hende: " Det der pjat havde været SÅ meget mere effektivt og troværdigt, hvis du havde gjort det for en time siden, da han lagde sig!!!"

Jeg kan godt lide sødsuppe- især i katteudgaven:hjerte: Så keep it coming:)

sødsuppe er godt !! :slight_smile:

:kram:

Jeg kan godt forstået du bliver glad. Det er bare så dejligt når der sker fremskridt. Jeg var selv helt oppe at ringe den anden dag da Bølle og Mattis duttede næser - det sker ikke ret tit :slight_smile:

Forstår dig FULDT ud, det er så dejligt at ens missebørn kan putte sammen, og alle små fremskridt er kæmpestore :slight_smile:

I går havde jeg en gæst, som pludselig sagde: Nu er Chili hoppet over til Asani og sidder og vasker ham. Det er set før - i fem sekunder. Denne gang blev Chili imidlertid ved i lang tid. Jeg så det desværre ikke selv, for jeg sad med ryggen til og turde slet ikke vende mig for ikke at ødelægge situationen :høhø:

Jeg er så ikke helt sikker på, at Chilis intentioner udelukkende var venligtsindede. Hver gang Asani rørte på sig, blev han nemlig bidt i nakken, til han lå stille igen. Til sidst endte hun med at ødelægge det hele ved at bide sig rigtigt fast, så Asani måtte vride sig løs og flygte fra køjen. Hvorefter Chili uanfægtet bredte sig og satte sig til at vaske sig selv. Dumme tøs :slight_smile:

haha… ja nu har jeg ikke lige quoted jer, men kan se at I er flere der kender til fænomenet, og det er også dejlige historier I beretter om :slight_smile: Men bliver så glad.

[QUOTE=galath;1050536]I går havde jeg en gæst, som pludselig sagde: Nu er Chili hoppet over til Asani og sidder og vasker ham. Det er set før - i fem sekunder. Denne gang blev Chili imidlertid ved i lang tid. Jeg så det desværre ikke selv, for jeg sad med ryggen til og turde slet ikke vende mig for ikke at ødelægge situationen :høhø:

Jeg er så ikke helt sikker på, at Chilis intentioner udelukkende var venligtsindede. Hver gang Asani rørte på sig, blev han nemlig bidt i nakken, til han lå stille igen. Til sidst endte hun med at ødelægge det hele ved at bide sig rigtigt fast, så Asani måtte vride sig løs og flygte fra køjen. Hvorefter Chili uanfægtet bredte sig og satte sig til at vaske sig selv. Dumme tøs :)[/QUOTE]

Det så bare SÅ sødt ud, og Asani lå ligefrem og nød det :slight_smile: Altså lige indtil han blev bidt i nakken :høhø:

Jamen det er simpelthen så utroligt hvad man kan glædes over.
Jeg rendte rundt og storsmilede i lang tid efter at Harald gav Gucci et mys lige i nummi uden at få tæsk :smiley: