Jeg havde godt nok skildt mig af med sofaen, hvis det berørte ikke kan afmonteres og vaskes i dybden. Så kan man jo bruge lejligheden til at købe en mere rengøringsvenlig sofa.
Jeg er overbevist om, at jeg altid ville kunne lugte kattetisset. Selv på ting som man rent faktisk kan vaske, kan det være svært. Når der kun kan hældes mere væske “oven i” uheldet, så havde jeg helt sikkert undladt forsøget.
[QUOTE=pivnu;1162237]Jeg havde godt nok skildt mig af med sofaen, hvis det berørte ikke kan afmonteres og vaskes i dybden. Så kan man jo bruge lejligheden til at købe en mere rengøringsvenlig sofa.
Jeg er overbevist om, at jeg altid ville kunne lugte kattetisset. Selv på ting som man rent faktisk kan vaske, kan det være svært. Når der kun kan hældes mere væske “oven i” uheldet, så havde jeg helt sikkert undladt forsøget.[/QUOTE]
Jeg er enig hen ad vejen, men jeg vil ikke købe en ny sofa før jeg er helt sikker på at problemet er løst og risikere der også bliver tisset på den nye. Så i mellemtiden kan jeg lige så godt forsøge mig frem. Det er heldigvis en steriliseret hunkat og lugter ikke nær så meget som hankattetis. Jeg har også fået det meste væk, kun når man sætter næsen helt ned kan man lugte det. Generelt er jeg enig i at ting skal være rene og ikke bare"kamufleres" og kan det i sidste ende ikke fjernes, så ryger sofaen og så ud, eller måske kan man skifte indholdet på en måde, det vil jeg undersøge først…
Men vil prøve først med det der som skulle opløse det og derefter sådan en dam-støvsuger.