Rengøring - hvad kan du bedst lide?

Hmm nu er det Sejr der står for de fysik mere krævene rengøring ting her hjemme .
Men en ting kan jeg stadigvæk og hygge mig med det .
Jeg nyder at tænde for noget godt musik skrue højt op og så tørre støv af…
Har altid hygge mig med det .

Det jeg aller bedst kan lide ved rengøringen, er når den er overstået:ups::tihi:

Jeg er SÅ enig :slight_smile: Men det er til gengæld også rart at sætte sig bagefter med KG på puteren, fusserne oppe og nyde duften af rent hus :smiley:

Jeg kan bedst lide at gøre rent hos andre… -LOL

(Nej!! Min venteliste ER for lang til at du kan komme på nu… :høhø: )

Det er også det bedste jeg ved.Var jeg rig, havde jeg en rengøringskone.

Jeg ELSKER at støvsuge :tihi: og gør det gerne hver dag.

“CilitBang - virker med kun vand!”
Sorry, men den undrer jeg mig stadig over… hvad skulle man ellers bruge - saltsyre?

Nej rengøring og alt beslægtet er og bliver en sur pligt. Men jeg skal på den anden side ikke ha’ andre til at vaske mit tøj - tak! (Måske et traume fra min teenagetid, hvor min far vaskede min første virkelige kvalitetsbluse (angora og uld - dyr!) på 60 grader :stuck_out_tongue: Nej, den var ikke ret stor bagefter… :yikes: )

[QUOTE=Ann R;822191]“CilitBang - virker med kun vand!”
Sorry, men den undrer jeg mig stadig over… hvad skulle man ellers bruge - saltsyre?

Nej rengøring og alt beslægtet er og bliver en sur pligt. Men jeg skal på den anden side ikke ha’ andre til at vaske mit tøj - tak! (Måske et traume fra min teenagetid, hvor min far vaskede min første virkelige kvalitetsbluse (angora og uld - dyr!) på 60 grader :stuck_out_tongue: Nej, den var ikke ret stor bagefter… :yikes: )[/QUOTE]

:klapper:
Tilpas meget saltsyre, så er rengøring slet ikke et problem længere! :stuck_out_tongue:

Det nummer lavede min far også på en af mine yndlingsbluser! :mad:

Det ville jeg også have. Og så ville jeg som Oprah Winfrey mindst have skiftet sengetøj hver anden dag. Det findes ikke noget bedre en frisk sengentøj

Åååh, jeg elsker det også!! :smiley:

Jeg skiftede i går, og det var bare skønt.
Men hvad vågner jeg til? Der er sørme en kat der har tørret mås i lagenet. :S
Nå, så måtte jeg jo bare skifte igen i dag. :tihi:

Duften af rent hus?

Jamen, renhed dufter da ikke?

Synd du ikke bor lige ved siden af… Har et helt hus, du kunne få lov at forlyste dig med… og giver da gerne en kop the som tak :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;822199]Duften af rent hus?

Jamen, renhed dufter da ikke?[/QUOTE]

Jo renhed dufter. Det dufter af friskhed - ikke kemikalie fremstillede rengøringsmidler men ren og skær FRISKHED :hjerte:

Jeg hader simpelten rod og snavs, men som min hverdag ser ud lige nu så er jeg nødt til at sige “pyt” - og det er TRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLS :tihi:

Det jeg bedst kan lide er vel nok vasketøjet. Ikke det at vaske det, men når det er tørt (helst tørret udenfor) og jeg lægger det sammen, så strømmer den helt ubeskrivelige duft af frisk luft lige ind i næsen - og jeg ELSKER det. Når jeg lægger tøjet sammen står jeg i min egen lille boble af nydelse (på grund af duften) og det bedste er, at tøjet er lagt sammen som jeg godt kan ldie det.
Børnene er dog tvangsindlagt til at hjælpe mig i ny og næ :ups: men så lærer de det inden de flytter hjemmefra :rock:

Havde jeg råd, ville jeg nok ansætte en til at gøre rent for mig, for lige nu kan jeg ikke følge med og det irriterer mig faktisk utroligt meget :surrender1:

Lidt sjov på et lastbil forum jeg er på der har vi en debat i tiden nemlig om duft. Der er mange chauffør der bruger poppy og wunderbaum jeg kan bare ikke tåle det stads som jeg siger hvad med udluftning , en aftørring af bil, skift sengetøj/gardiner. Kan ikke forstå det duft samfund vi er i .Her i huset bruges neutral eller anglemark rengørings middel syntes godt nok det kan blive for harm “duft”
Det samme med vasketøj min siger siger nej tak til skyldemiddel/vaskepulver med parfume griner bare spørg Leopols mor ( jeg nyser og mine øjn render i vand bare kort med det ) Jeg har tit vaskemiddel/pulver med i trailer jeg er imponeret over selv om det er pakket ind på pallen hvor meget det stinker i hele trailer

Jeg vil hellere lave 100 andre ting end at gøre rent. Men når jeg så gør rent, og hører musik imens osv., så hygger jeg mig egentlig ganske ok… Kan nok bedst lide at støvsuge. Vaske gulv får man kolde fødder af, skrubbe badeværelset for kalk er hårdt, vaske køkkenet over kræver at man bukker sig og står på tæer en del (begge dele er hårdt for min dumme tå) :høhø:

[QUOTE=Lone;822116]Ja, jeg har altså en lidt skør last inden for hele rengørings/holde hus/oprydningsområdet…

Hvad med jer? Er der noget særligt ved hele rengøringsprocessen I bare elsker og nødigt vil give fra jer?[/QUOTE]

Jeg elsker at støvsuge helt nøgen… og overvejer at tilbyde det for andre via et website! (Dyrt!)…

:lol: :lol: :lol: :lol:

Vasketøj, det er bare det bedste ! Især at hive det rent og tørt ud af tørre tumbleren.

Vindues pudsning har jeg vindues pudser til - det hader jeg virkelig at gøre.

Alm rengøring er nu også ok, men gider ikke. Ville gerne finde en rengørings hjælp og betale mig fra det.

Jeg bryder mig absolut ikke om at gøre rent, men jeg har det også sådan lidt med vasketøjet, at det er en huslig tjans jeg ikke har spor imog (well… jo når Yngste Datter kommer hjem efter 14 dage på efterskolen med vasketøj fra hele den Russiske Hær)
Men det er nok fordi det er en ting der stort set passer sig selv. Altså når først det er sorteret og de forskellige bunker er smidt i vaskemaskinen en efter en og derfra i tørretumbleren… Så er det ok. Og jeg kan egentlig godt li’ at lægge tøj sammen.

Vores vinduer er af typen hvor man IKKE er i tvivl når de er blevet pudset. Jeg har ikke noget imod at pudse dem, men jeg har MEGET imod at skulle op på en stige for at pudse dem på 1. sal. GODT vores nye vinduer bli’r en slags der kan vendes!

Helt enig dér… har lige købt en ny spray… Vi har klinker på vores mikro-badeværesle så jeg håber på en “spray-skyl af- skrab” rengørring fra nu af hehe.

Jeg hader at komme i gang med at gøre rent, men nogle gange tager fanden ved mig og 4 timer senere har jeg været super effektiv og får skrålet mig godt hæs på diverse gamle pop-sange… mine naboer må egentlig være jævnt træt af mig de dage hehe