Rengøringsmiddel?

Jeg har fået et spørgsmål om hvad man kan vaske feks. dyner eller tæpper i som en kat har tisset i sådan at lugt af urin forsvinder. Da jeg selv har købt det jeg bruger til at fjerne urinlugt med i udlandet så vil jeg høre om der er nogen der ved hvor man evt. kan købe sådan noget herhjemme ELLER har et link til en hjemmeside hvor man kan købe noget der ikke er alt for dyrt MEN virker :smiley:

Tak,

Teresa

Jeg har brugt hvid eddike :slight_smile: Kun lugt af eddike bagefter, så også lige en tur med flydende vaskemiddel efter :slight_smile:

Jeg har købt urine off på udstillingerne :wink:

Jeg har vasket det lidt i hånden først med Rodalon og så bare en alm. tur i vaskemaskinen bagefter. Det er noget med at Rodalon + sæbe eller Rodalon + vaskemaskine giver skum party eller nowet :slight_smile:

jeg bruger det her - hver gang :slight_smile:

Katteurin er det dog ikke prøvet på (da der ingen strintere eller uheld har været), andet end kattebakkerne, men det har reddet min skattekatte-sutsko fra hundeurin-lugt :smiley:
Det tager også lugten af rotteurin fra deres køjer, og det synes jeg faktisk rodalon kan have problemer med…
I og med det er svanemærket er jeg også lidt mere “rolig” ved at bruge det, og jeg med sart hud på hænderne og sår op af armene kan uden problemer bruge det til at gøre rent med :smiley: Virkelig dejligt! :slight_smile:

Ikke noget skum party, men rodalon bliver neutraliseret af sæbe.

Jeg har haft sat i blød i enten rodalon eller eddike og så i maskinene bagefter.

I blød i Rodalon (uden sæbe!) i nogle timer og derefter vaske normalt i maskinen. Tæpper ville jeg give lidt eddike som skyllemiddel - jeg ved ikke lige med dyne…

Når det er sket hjemme hos os, så har jeg først gennenvædet med urin off og ladet det virke et par timer. Så vasket på 60 grader i maskinen og brugt urin off som skyllemiddel.

Det har virket hos os.

Urin off kan købes hos http://www.mysterycoons.dk/mcpetshop/mcpetshop-kattegrus.htm eller på udstillinger.

Her er det sket tit og jeg har gennemvædet området med eddike og det man bruger til syltetøj som jeg ikke lige husker navnet på. Derefter har jeg ladet det ligge et døgn og så har jeg vasket i maskinen på 60 grader og igen haft eddike i som skyllemiddel.

Hun tissede aldrig samme sted to gange så jeg tager det som tegn på at lugten var væk :slight_smile:

atamon? :slight_smile:

Rodalon er en sikker vinder :slight_smile: