Mon nogen kan anbefale en hyggelig restaurant i Slagelse:? Italiensk eller kinesisk er nok at foretrække:)
Er der slet ingen restauranter i Slagelse:? eller er der bare ingen fra Slagelse på kattegale, der vil anbefale et sted at spise i deres by:? :S
Jo men har bare aldrig fået italiensk eller kinesisk i slagelse … Der synes jeg Næstved er bedre med udbuddet
Jeg vil anbefale Siang Jiang, selvom mit kendskab deroppe er nogen år gammelt. Der jeg boede i Slagelse spiste jeg der flere gange om året.
www.siangjiang.dk/
Hvad er der at vælge i mellem i Slagelse:?
Det drejer sig om, at der er arrangement kl.21 i Slagelse - det kunne være godt at fylde maven først:ok:
[QUOTE=Kamilia;1134014]Jeg vil anbefale Siang Jiang, selvom mit kendskab deroppe er nogen år gammelt. Der jeg boede i Slagelse spiste jeg der flere gange om året.
www.siangjiang.dk/
[/QUOTE]
Det ser godt ud
Jeg har spist på Cafe L’Amour i Slagelse og de har en pasta, der er to die for
Samt cafe Valentino.
[QUOTE=Kamilia;1134014]Jeg vil anbefale Siang Jiang, selvom mit kendskab deroppe er nogen år gammelt. Der jeg boede i Slagelse spiste jeg der flere gange om året.
www.siangjiang.dk/
[/QUOTE]
Jeg er lige flyttet fra Slagelse i juni måned, og nåde desværre aldrig ind og prøve denne restaurent. Men i alt den tid jeg har boet i byen, har der altid været kunder her inde og spise, også i hverdagene og den har tit og ofte været godt fyldt, så noget tyder da på at det er et rigtig godt sted.
Ja der er næsten altid fuldt hus, især i weekenderne, så det er en god ide at bestille bord først. Mig bekendt er dette en af de mest populære restaurenter i Slagelse, og betjeningen fejler ikke noget. Personligt har jeg holdt både forlovelse fest og brullyp der. Selvom vi har hele 2 kinesiske here i Vordingborg, så savner jeg stadig den deroppe. Den var altså lige en tand bedre både mad og hyggemæssigt.
Jamen jeg har jo slet ikke set den her tråd :), i det lyder lidt som om det er idag I er til det arrangement, så jeg er jo lidt sent ude kan jeg godt se
SiangJiang for kinesisk. Kæresten og jeg bliver altid skuffede når vi får kinesisk andre steder.
Nejnej - det er ikke før midt i december, min mand skal til koncert i Slagelse
Nåhhhhh
Men SiangJiang kan varmt anbefales, men også at bestille bord, især hvis det er fredag el. lørdag.
Der er flere af cafe’erne der også kan anbefales hvis man er til cafe-mad: Vivaldi, Caramel og ZigZag er alle rigtig gode efter min mening.
Cafe L’Amour som en anden omtaler er jeg ret sikker på er lukket.
Hvis det skal være italiensk så har restaurant Pulcinella også ry for at være god. Jeg har dog ikke selv været der i umindelige tider. Ikke nogen speciel grund til det, mest et tilfælde
Der er også et bøfhus som hedder Ferdinands, som plejer at være meget besøgt. Personligt synes de er faldet meget af på den. Hvis jeg skal have en bøf, går jeg hellere på Cafe Caramel.
[QUOTE=Vipstøsen;1134374]Nåhhhhh
Men SiangJiang kan varmt anbefales, men også at bestille bord, især hvis det er fredag el. lørdag.
Der er flere af cafe’erne der også kan anbefales hvis man er til cafe-mad: Vivaldi, Caramel og ZigZag er alle rigtig gode efter min mening.
Cafe L’Amour som en anden omtaler er jeg ret sikker på er lukket.
Hvis det skal være italiensk så har restaurant Pulcinella også ry for at være god. Jeg har dog ikke selv været der i umindelige tider. Ikke nogen speciel grund til det, mest et tilfælde
Der er også et bøfhus som hedder Ferdinands, som plejer at være meget besøgt. Personligt synes de er faldet meget af på den. Hvis jeg skal have en bøf, går jeg hellere på Cafe Caramel.[/QUOTE]
De har også god pasta.