Resultater Århus

Nu ingen andre vil begynde, så starter jeg.

Først STORt Tillykke til alle jer andre med de flotte resultater og Tusind tak for en fantastisk Weekend :tak:

Vi havde 2 kuld med og 2 kastrater, 3 killinger til enkeltbedømmelse lørdag og 4 søndag
Begge dage blev mit kuld best in show og Knud blev nr 2 ud af 3 lørdag og 4 søndag. Jeg er mega stolt af mine killinger :sparkling_heart:

Miss Marple blev NOM begge dage, men mangle stadig lige lidt udvikling til at klare det sidste
Finn vand BOX lørdag.

Andersine fik en fin bedømmeæse af type, dog vidste vi godt halen er lige på grænsen. hun bliver ikke den sore showkat

Mary og Mickey fik en super bedømmelse begge dage med ordene dem glæder vi os til at se i fremtiden, Mary fik NOM søndag

Da kuldet skulle på scenen søndag, nåede Knerk ikke op med Mickey, da dommerne lige skulle have fingrene i ham. De var alle vilde med ham og glæde sig til at se ham igen.

10 Synes om

Tænker man godt må glæde sig over ‘barnebarn’ og ‘svigersøn’ :wink: der begge fik EX1 CAC på udstilling.

Buffy - datter af Cute & Classic Impala som kommer fra mit opdræt - her med mor Impala

og hendes far Thomas (cameo)

17 Synes om

Jeg mødte dem i dyrlægekontrollen hvor jeg var spritter, og du må ikke misforstå det negativt, når jeg siger at jeg med det samme tænkte på dig :slight_smile: De var fine :+1:
VH
Susanne

1 Synes om

Det er jeg glad for at høre :slight_smile:
Håber du får lejlighed på et tidspunkt til at se de to hankatte fra det kuld - de er er så flotte. Jeg så dem på udstilling i Strøby - og det var fornøjelse. En af dem blev også NOM - og hyggeligt da det var første udstilling for deres ejere - så håber de udstiller igen.

Koraterne havde en god weekend. :hjertehop:
Lørdag fik Mimi sit sidste CACS og blev Supreme Champion. Hun blev NOM hos Marie Westerlund. Mimi vandt hunkatte panelet og slog bagefter en smuk blå Brite han. Hun endte med af blive BOB 4 ud af 5. Det var 2. gang hun vandt BIS og jeg var ved at revne af stolthed, for hun viste sig SÅ flot på scenen med stor selvtillid og overskud. Hun vandt en en musse-seng, som hun er ret glad for.

Tia (ungdyr) vandt BIV over Mimi og blev NOM. Hun endte med at få 1 stemme på scenen. Det er en meget flot resultat for en ung Korat, for de udvikler sig langsomt og bliver først “pæne”, når de er 2 år +. Mimi var 2½ år, da hun vandt sit første BIS.

Søndag blev Fanni bedste Veteran for alle kategorier. Hun blev NOM hos Donatella Mastrangelo og blev BOX, da hun blev slået af rød Burmese hankastrat.
Mimi vandt BIV og NOM hos Donatella, hvor der var hård konkurrence. Hun vandt både hunkatte panelet og BIS over den samme blå Brite han enstemmigt. :wehu: Jeg er simpelthen utroligt stolt af min lille Mimse-mus, som igen viste sig på bedste vis på scenen.

Ungdyret Tia blev igen NOM og fik 1 stemme på scenen. :blomst: Tia er en utroligt lovende lille diva(kastrat), som kommer til at give Fanni kamp til stregen, når hun bliver 10 måneder. Både på udseendet og attituden, da hun allerede har stærke meninger og råwer dem gerne højt. :klappe:

Tia’s far er Mimis kuldbror og er opdrættet af Camilla, men ejet af Helene, som også ejer en af Mimis killinger. Kai er en STOR og flot hankastrat, der dog mangler at vokse færdig. Han blev NOM lørdag, men fik ingen stemmer. Han hyggede sig dog vældigt på scenen hos chefstewardessen Simone. :hjerte: Han skal nok blive en showstjerne, når han er vokset færdig og kommet af med det sidste hvalpefedt.

12 Synes om

Ichi er nu Grand international champion.Dommer ville gerne have beholdt ham til nomineringen, men Ichi var ikke i humør så jeg besluttede han heller ville ned i buret igen. Var ellers fint da vi bar ham til dommere,men han blev utryg i dommerburet. Tidl på dagen var en kat flejnet i netop det bur,kan han have lugtet det🤔 De frigiver jo fenomer når de er glade frigiver de andre som sure🤔 Bliver lige nysgerrig, fertile hanner kan jo være lidt sensitive.

5 Synes om