Resultater fra Kattekreds Horsens' hobbyudstilling

Ja, nu er jeg vågnet efter en hård, men hyggelig hobbyudstilling, der endnu engang minder mig om hvor meget respekt, jeg har for JYRAK og de andre katteklubbers kæmpe arbejde når der er tale om en rigtig udstilling. MEN hvor er det bare rart når udstillingen lykkes. :thumbup:

Jeg havde også æren af, at få lov til at stå for Juniorhandling, og hold da op hvor er der mange dygtige unger! Og det er lige fra fremvisning af Europé, Ragdolls og de tunge Maine Coons. Ja, man kom nogle gange lidt i tvivl om det ikke var (voksne) erfarne udstillere, der kom op med deres katte. KÆMPE KÆMPE ros herfra - og jeg satser meget på at se nogle af disse børn på danske udstillinger i fremtiden med deres katte - og to af dem sikkert nok som stewards også.

:rock::rock::rock:

Alt i alt synes jeg at udstillingen var rigtig god, og hvor var det herligt at se racer, der konkurrerer på tværs. Det er lidt af et syn, at se Persere, Peterbalds og Kurilean Bobtails konkurrere imod hinanden. Skaldepanden var naturligvis med - det samme var hendes “tante” Polina - og hun vandt endda bedste kastrathun-kat med sin charme og smukke øjne. :hjerte: :hjerte: Jeg fik også lov til at hygge lidt med Brian og Emil. De to perser-guys kan på ingen måde skuffe mig - de gør simpelthen én glad i låget.

tusind tak for et fedt arrangement.
Loppen blev nr 2 hunkat og sleepy blev nr 2 ungdyr- og havde en skøn dag- han hang på skulder af hjerntens lyst.

Jeg var vildt imponeret over præmier og over de mange publikunmer- jeg er klar igen næste gang!

Lyder til det har været en super god dag :slight_smile: håber at kan deltage hvis I gentager succesen næste år

Åh ja og ikke at forglemme al den dejlige OG billige mad. Man kunne spise og drikke sig en pukkel til for 50 kr.
Fint morgenmad, som endda var gratis, dejlige smurte flutes og alverdens drikke og om eftermiddagen hjemmebag.

Ja, det var bestemt turen værd at køre fra Sjælland til Horsens :slight_smile: Hyggeligt selskab og et dejligt arrangement:ok: At min ene killing så også blev kåret til Bedste Killing var lidt sjovt og ganske uventet :slight_smile: Det er bestemt ikke sidste gang, jeg deltager på hobbyshow i det jyske:)

Også tak for en rigtig hyggelig dag fra mig :slight_smile:

Emil nakkede lige 3 sødeste ungdyr - godt klaret, når man ikke har det helt rigtige swung i pelsen…

Brian fik som forventet absolut intet ud af anstrengelserne (han mangler i den grad det allervigtigste for en perser - pels!!!)…
Jeg er dog ret så skuffet over at han ikke vandt Sødeste Kat - der var lissom ingen andre, der havde glad blomstersele på vel??? :klapper:

Ann K : Joo han var da så fin i sin sele :hjerte:

Og tillykke med de fine resultater, jeg synes generelt det var en helt fantastisk oplevelse, der var en masse mennesker og synes der kom rigtig mange besøgende, så det var skønt :slight_smile:

Af resultater der blev Garfield 2. bedste huskat, men 1. pladsen faldte også meget fortjent på en utrolig smuk dame.
Tinkerbell løb ikke afsted med noget, men det var rigtig skønt at se begge helt rolige i hinandens selskab, så det har givet masser af mod på flere udstillinger i årets løb :smiley: Så en rigtig positiv mig :smiley:

tillykke med resultaterne, men… jeg mangler billeder :slight_smile:

Enig og enig! :smiley:

Stort tillykke til jer alle, dejligt at det har været sådan en succes - og se så at få nogle billeder ind! :smiley:

Her gik det festligt.
Gynt var forvirrret tenager med lidt for meget kattitude og lidt grimme gloser så blev logisk nok ikke placeret, men opførte sig pænt hvis man satte ham på mute.
Fjummer “tabte” jeg så hun løb ober i et hjørne og synes det var lidt farligt selvom det have været ret udramatisk oplevelse, men tøede op i løbet af dagen.
Ronja var i hopla og blev nr 3 hos kastrat pigerne :slight_smile:
Tusinde tusinde tak til Line for det shampoo til krøllerne det fungerede simpelthen SÅ godt :smiley:

hej til jer alle

ja det var en super hyggelig dag i selskab med skønne mennesker. endnu engang lykkes det for horsens kattekreds og få det hele til at løbe af stablen.

Maibrit ja jeg er total enig. efter en hobby udstilling og lige gange det med 40 så ved man hvordan klubberne har det med det store arbejde for at vores katte kan komme til udstilling. jeg tager også hatten af for det er et stort arbejde og få alt til at klappe.

ang billeder så har vi nogle som ligger på facebook siden Horsens Kattekreds fra dagen.

Jeg håber at se mange at jer igen næste år og hvad angår præmier håber vi selvfølgelig at vi har æren af de samme sponsorere igen næste år-

Vi er velkomne i aulaen endnu engang og fik af vide idag at der var problemer med dørene, da elektrikeren havde vøret forbi skolen og det var ikke vores fejl men en fejl fra deres side.

Jeg synes også at der var godt besøgt med besøgende på selve dagen og det er dejligt at kunne trække et publikum til denne dag.

alt ialt synes jeg det hele gik godt. og forslag og kommentarer modtages gerne til næste års arrangement.

Et forslag til næste år - kunne være at sætte dommerne anderledes så de ikke sidder så tæt - jeg indrømmer at jeg syntes det var lidt besværligt og meget stressene for ihvertfald den ene af mine at vi blev nød til at stå så tæt oppe ved dommeren… (: Måske man kunne have byttet rundt på sofaen også Pia’s dommerbord - det havde givet lidt mere spillerum for de lidt nervøse katte… (:

Men Ellers syntes jeg det var en rigtig hyggelig dag - selvom jeg godt nok var en smule træt… (:

Også fik jeg jo også den ene af jeres præmier og korkader med hjem…

Jeg synes det kunne have været rigtig sjovt, hvis alle kategorierne havde været samlet. Så os med kat. II havde lidt mere konkurrence. :slight_smile: