Resultater fra Køge, Racekattens udstilling 6/2

Tusind tak Lise for de pæne ord om Nikki :slight_smile: Hun ligner sin far utrolig meget i den alder.

Jeg er bare SÅ glad og stolt…selv om der var et par kattedamer, der forsøgte at spolere glæden:thumbdown:

[QUOTE=Gugger;545567]Åsa Hammarlund fra SV er dog et sødt og behageligt menneske - hende vil jeg da gerne ha’ en anden gang :smiley:

Hun kunne værlig godt li’ Tana og endte op med at gi’ hende det 4. CACS til samlingen.
Desværre . . . . hører du LISBETH - har du mon fået killinger??? . . . . var vi kun TO, så der var ikke mulighed for en BIV :

Der var rift om NOM . . . en NFO - en RAG - to SBI og en MCO . . . det stod mellem NFOen og Tana (som lige skulle på bordet en gang til) men måtte til sidst vige pladsen for en skøn tortie harlekin NFO . . . den blev så senere BOX - så det var vist velfortjent :tihi:

Resten af dagen blev brugt i selskab med dejlige mennesker . . . 1000 tak for det :slight_smile:

Og et STORT til lykke med de mange flotte resultater - til alle I andre derude[/QUOTE]

Ja du havde næsten ret i at det blev morgen før der kom små.
Vi kunne godt have taget med for hun fødte kl.1 i nat…
Nå men stort tillykke til jer alle med jeres flotte resultater.

Ej! :mad:

Jalousi er en meget, meget grim ting!!

Stor tillykke til jer alle med de flotte resultater :klap:

Og allermest stort tillykke til dig min ven med dine fantastiske katte og deres flotte resultater, du fortjener det :weee:
Og jeg venter med spænding på, hvornår du skal på din “date” og hvordan det går fremover :stuck_out_tongue:

Jeg havde mine 2 sølvdimser med og de klarede dagen så flot og fik nogle fine bedømmelser, begge fik EX1 :slight_smile: og som sædvanlig havde jeg en hyggelig udstillingsdag sammen med jer :thumbup:

STORT TILLYKKE Til jer alle med de flotte resultater, det kunne have været hyggeligt at være der.

Stort tillykke med de fine resultater.

Er der nogen der kan huske de andre KAT 3 resultater?

Jeg have mine to tøser oppe hos Sara Viuha, rigtig sød og behagelig dommer, desuden havde jeg fornøjelsen af at få et par ord med fra Jørgen Billing da han sad elev hos hende :slight_smile:

Chalounja kurilkot fik HP, men tabte nom til en aby, ingen kommentarer om det, men rart at høre at andre var enige med mig.

Silky catz Daquiri Darling fik EX1 og sørme om hun ikke også blev NOM selvom hendes hale er lidt lang. Det var rigtig dejligt at få bekræftet de kvaliteter jeg ser i hende. På scenen trak hun en enkelt stemme, så jeg er meget stolt af mit lille barn. Da bis killingen var blevet kåret blev stewarden ved med at stå med min kat på scenen og jeg stod og fægtede med armene for at få min kat, men stewarden rystede blot på hovedet, hmmm der blev jeg sgu noget forvirret… Men sørme om det ikke var fordi at min lille baby skulle kåres som Mis Køge (publikums farvorit) :yikes: Tænk at min lille skat har kunnet sidde i buret og charmere publikum mens jeg løb og var steward, tja Darling var vidst ikke et helt galt navn til hende :hjerte::hjerte::hjerte:

STORT tillykke til i andre med jeres flotte resultater!!!

Jeg havde også en dejlig dag i går, syntes det var en rigtig flot arrangeret udstilling i en meget god hal :slight_smile: Fik præmier med hjem for Captain som blev bedste hankat og desuden nr. 2 korthår 2010! Ellers tabte begge mine katte i panel men pyt med det. At tabe til Tines lækre Crazy var helt fint, jeg ved jo også godt at min Fauno er “klassens tykke dreng” =))

Stort tillykke til alle vinderne!

[QUOTE=DK Thomani;545680]
Bertha fik hentet “min” udstillingskarierres første MG hjem :tihi: hun er registreret som tabby og dommeren mente at hun ikke var tabby, så hun bliver farvebedømt i Jyllinge. Dommeren var derudover meget glad for min Tykke Bertha, så det var en skam at hun var nødt til at give hende en MG.

Stort tillykke med alle jer andres flotte resultater, og især til Gitte selvom hun kom og tog lille Nikki fra mig igen, det synes jeg ikke hun kunne være bekendt, når nu jeg lige havde fået hende :høhø:[/QUOTE]

Jamen Annie, jeg blev nødt til at tage hende tilbage, for jeg kom jo i tanke om, at du har en stopklods derhjemme…:tihi::tihi:

[QUOTE=Wijelo;545657]Først af alt…

:regnbuehop::regnbuehop::regnbuehop:

Tillykke Tine :wehu::wehu::wehu::pompom:

Superflot og fortjent af dine smukke katte :thumbup:

Til sceneshowet opførte Cheetah sig som en dronning og hvis BIS var givet for holdning som havde hun været en klar vinder, meeeen hun var jo oppe mod katte der var i en helt anden klasse (ikke Tine:p) Så det var helt fortjent at hun ikke fik en eneste stemme.
Jeg var dog alligevel super stolt af mine to tøser og havde en rigtig god dag, hvor vi fik fejret et par topkatte og en helt ny Supreme :juhu:[/QUOTE]

Tusind tak Lone :ups:
Drikkevarene er sat på køl til Jyllinge, glæder mig til at “dele ud” :cool2:

Og så lige endnu et stort tillykke med din skønne pige og ja hun var en dronning på scenen som hun stod der og viste sig frem :hjerte:

Takker :ups:
Det var skønt at få fingrene i dine små dejligheder, manner de er skønne, især drengen :hjerte: :cool2:

Daten… ja nu må vi se hvad der sker :cool: :høhø::høhø::høhø::høhø::stuck_out_tongue:

[QUOTE=Eva Benga;545850]Jeg havde også en dejlig dag i går, syntes det var en rigtig flot arrangeret udstilling i en meget god hal :slight_smile: Fik præmier med hjem for Captain som blev bedste hankat og desuden nr. 2 korthår 2010! Ellers tabte begge mine katte i panel men pyt med det. At tabe til Tines lækre Crazy var helt fint, jeg ved jo også godt at min Fauno er “klassens tykke dreng” =))

Stort tillykke til alle vinderne![/QUOTE]

Stort tillykke med Captain’en, det er dælme flot :klap:
Det kan godt være at Fauno er tyk, men er f****** lækker :hjerte: og at Crazy vandt over ham er jeg stadig lidt målløs over :tihi:

Stort tillykke til jer alle med de fine resultater - nok især Gittes og Tines BIS/BOX’er :slight_smile: Superflot!!!

Stort tillykke med de flotte resultater! :flag:

Tak til Racekatten for en god udstilling - også for os, som var med uden at udstille.

Og tillykke til alle med de flotte resultater. Jeg holder altid specielt øje med Tine’s somalier, så tillad mig lige at råbe et ekstra hurra for dem. :smiley:

Tjah, det var lige præcis hvad hun gjorde - i hvert fald da vi kom forbi… I første omgang lagde jeg slet ikke mærke til, at hun var en bobtail, for stumpen sad hun jo på. Jeg så bare en meget dejlig og naturlig kat, der gerne ville snakke. :hjerte:

Ja, navnet lever hun op til. Tillykke med hende. :slight_smile:

[QUOTE=Gidahmir;545682]Tusind tak Lise for de pæne ord om Nikki :slight_smile: Hun ligner sin far utrolig meget i den alder.

Jeg er bare SÅ glad og stolt…selv om der var et par kattedamer, der forsøgte at spolere glæden:thumbdown:[/QUOTE]

Nårh, så er hun da nuttet, lillle Nikki!
Og de der madammer, de er godtnok trælse at opleve på show - de kan virkelig dryppe malurt i en festlig skål :thumbdown:

Nåååh, så det var derfor :tihi:

Stort tillykke til alle med de flotte resultater.

Hilsen Sanne

Hjertelig tillykke med alle de flotte resultater :slight_smile:

Knus Gitte

Stort tillykke med jeres flotte resultater :juhu::juhu::juhu:

Det var min foerste udstilling og min dejlige dreng Rocky fik en rigtig god bedoemmelse og et Ex1.

Tak for en hyggelig dag :ok:

Jeg havde min hvide exotic dreng med for første gang. Han er en velvoksen dreng på 3 år. Jeg fik først skæld ud af dommeren over, at have ladet ham blive hjemme så længe. Han fik en god bedømmelse med fin kritik.

Han var oppe til nominering og efter længere tids overvejelse, så tabte han til en perser-han med begrundelsen at denne havde et mere åbent look. Dommeren mente, at min dreng, når han havde vænnet sig til udstilling ville fremstå langt mere selvsikker end nu. En slutbemærkning fra dommeren lunede lidt, da hun sagde, at han var den bedste hvide exotic, hun nogensinde havde dømt :slight_smile:

Hans datter tabte sin nominering til en skøn sølvdreng, som bare var mere udviklet end hun var, så det var helt forståeligt :slight_smile:

En god dag i rigtig hyggeligt selskab. Og dejligt at min han trods lidt protest i begyndelsen, faktisk tog showet i stiv pote, på trods af hans “høje alder” som førstegangsudstiller :høhø:

Nu vil jeg prøve at se om jeg har forstået måden man skriver det rigtig på :slight_smile:

Aladdin var oppe hos Jette Eva, må indrømme da hun begyndte at grine blev jeg noget mundlam, men hun forklarede hun grinede positivt, fordi han var da en rigtig killing.
Hun var helt vild med ham, og synes han var så dejlig en killing, han blev EX1, og så var der BIV, Aladdin blev nr 3 ud af 3, der var lige to ældre lækre Birmaer, så det var jo fuldt ud fortjent :slight_smile: Så blev jeg bedt om at komme tilbage til NOM, og der blev han så lige jordet af en Norsk skovkat, og en Sibirisk - Igen fortjent da Aladdin “kun” er 5 måneder er han ikke udviklet færdig endnu, og som Jette Eva sagde er han stadig meget killing, men hun var sikker på han virkelig kommer til at klare sig flot og hun elskede hans sind.
Det gør jeg nu os, han er sku en lækker sag - Vi hyggede os rigtig dernede, så vi glæder os til vi skal afsted igen :slight_smile:

Tillykke til jer andre, det var godt nok nogle flotte katte, og sikke nogen af dem kunne hive bedømmelser hjem :slight_smile: