Stort tillykke til alle katte og ejere:-)
Hjertelig til lykke med alle jeres fine resultater.
[quote=KKH;303931]Ja jeg ligger også gerne Romanos resultater ind, for sikke en weekend. Foruden at han bare var så dygtig og rolig igennem det hele, hvilket jo er vigtigst, så lykkedes det ham også at skrabe lidt kokarder ind.
10 x Best of Color
10 x Best of Division
lørdag blev han best of breed i 4 af ringene
Søndag blev han også best of breed i 4 af ringene
Han fik 1 kokarde som nr. 5 bedste ud af 29 langhårs killinger, lørdag
Han fik 1 kokarde som nr. 6 bedste ud af 44 all breed killinger, lørdag
Han fik en kokarde som 9. bedste ud af 30 langhårs killinger, søndag
Han fik 1 kokarde som 10. bedste ud af 42 all breed killinger, søndag
:yah::yah::yah::yah::yah:[/quote]
Der blev lige postet nogle billeder fra udstillingen på et andet forum, så jeg spurgte lige om jeg måtte snuppe dem af Romano til dig, og det sagde Mette (ejeren af den anden NFO killing, Basicats Brixx) var helt ok
Stort tillykke til dig og alle de andre med weekendens flotte resultater
Tak Annie, det var rigtig pænt af dig. Og nu ved jeg lige i hvilken en situation at det første billed er taget, så jeg ser tydeligt min røde hage. Jeg er bare ikke god til at tale til forsamlinger, og dommeren mente at da vi skulle have vores placering i finalen, skulle vi præsentere vores kat. Jeg fik da fremstammet lidt, men ellers følte jeg mig bare torskedum.
Og Mette blev forresten helt vildt overrasket, da den sidste ring udnævnte hendes smukke NFO til best of breed.:høhø:
[quote=KKH;304303]Tak Annie, det var rigtig pænt af dig. Og nu ved jeg lige i hvilken en situation at det første billed er taget, så jeg ser tydeligt min røde hage. Jeg er bare ikke god til at tale til forsamlinger, og dommeren mente at da vi skulle have vores placering i finalen, skulle vi præsentere vores kat. Jeg fik da fremstammet lidt, men ellers følte jeg mig bare torskedum.
Og Mette blev forresten helt vildt overrasket, da den sidste ring udnævnte hendes smukke NFO til best of breed.:høhø:[/quote]
Det var så lidt da
Mette har spurgt om du vil have billederne tilsendt i original størrelse?
[quote=DK Thomani;304325]Det var så lidt da
Mette har spurgt om du vil have billederne tilsendt i original størrelse? :)[/quote]
Uha ja gerne, sender lige min mailadr. til dig på pb.