Resultater fra Rødekro

Hvordan er det gået de forskellige i Rødekro?

Jeg lægger gerne ud med Gizmos resultater for weekenden :slight_smile:

Det blev til:
10 x Best of Color
10 x Best of Division
7 x 2nd Best HHP Allbreed
2 x 2nd Best HHP Shorthair Specialty
1 x Best HHP Allbreed
…og så fik Gizmo lige æren af at blive Best of Best HHP her til aften, også selvom jeg ikke helt havde fattet det :ups:

Både lørdag og søndag holdt jeg styr på hans point og hvis TICA vil godkende den (foregående titel skal ifl. reglerne egentlig være registreret inden), så blev han i dag Supreme Grand Master:wehu:

Vi hyggede os i hvert fald gevaldigt begge to, havde lige et par timer lørdag eftermiddag hvor jeg absolut ikke havde det godt, men det gik heldigvis over igen og resten af weekenden gik som en drøm.

Og så skal jeg hilse fra Gizmo og sige at selvom man er 11½ år gammel, så kan man altså stadig te sig som en 12-ugers killing på et hotelværelse :høhø:

Stort tillykke til din panter

meget meget flot Gizmo :wink: og tillyke til dig Tina :ok:

Her er der intet at prale med… jo altså 10 x Best of Colour (hvilket er umådeligt vanskeligt at opnå, nær man er eneste sorte coon killing :høhø: ) 8 x 2 best of Dvision og 2 x best of division… Thane er ikke særligt pæn i øjeblikket - han lømler kraftigt… selv jeg kan se det i sammenligning med de andre killinger:tihi: De enkelte fejl de har, har han sørget for at få samlet sammen allesammen, eller no’et…
Men bortset fra at resultaterne ligesom ikke rigtig var der, så har weekenden været god… de to små har hver især bare vist at det der show-halløj er rigtig sjovt og noget som de gerne vil Så jeg er faktisk pærestolt af dem begge :wehuu:

Og sidder og bander over at Leos udstillingskarriere er slut…der var EN voksen skovkat!!! En…

Det skal du også være for hvor er de dog søde begge to - og ingen tvivl om at det der udstillingshalløj noget…det tog de i stiv pote begge to :thumbup:

Ja jeg ligger også gerne Romanos resultater ind, for sikke en weekend. Foruden at han bare var så dygtig og rolig igennem det hele, hvilket jo er vigtigst, så lykkedes det ham også at skrabe lidt kokarder ind.

10 x Best of Color
10 x Best of Division
lørdag blev han best of breed i 4 af ringene
Søndag blev han også best of breed i 4 af ringene
Han fik 1 kokarde som nr. 5 bedste ud af 29 langhårs killinger, lørdag
Han fik 1 kokarde som nr. 6 bedste ud af 44 all breed killinger, lørdag
Han fik en kokarde som 9. bedste ud af 30 langhårs killinger, søndag
Han fik 1 kokarde som 10. bedste ud af 42 all breed killinger, søndag

:yah::yah::yah::yah::yah:

Glemte lige at sige tillykke til jer andre, og tak for en super dejlig weekend. Dette er en udstillingsform som passer perfekt til mig, så håber at der kommer mere end 2 udstillinger om året.

[quote=KKH;303931]Ja jeg ligger også gerne Romanos resultater ind, for sikke en weekend. Foruden at han bare var så dygtig og rolig igennem det hele, hvilket jo er vigtigst, så lykkedes det ham også at skrabe lidt kokarder ind.

10 x Best of Color
10 x Best of Division
lørdag blev han best of breed i 4 af ringene
Søndag blev han også best of breed i 4 af ringene
Han fik 1 kokarde som nr. 5 bedste ud af 29 langhårs killinger, lørdag
Han fik 1 kokarde som nr. 6 bedste ud af 44 all breed killinger, lørdag
Han fik en kokarde som 9. bedste ud af 30 langhårs killinger, søndag
Han fik 1 kokarde som 10. bedste ud af 42 all breed killinger, søndag

:yah::yah::yah::yah::yah:[/quote]

Vi er altså lidt ærgerlige over, at vi ikke kunne blive, så der i det mindste var lidt mere konkurrence. Det var jo ikke ligefrem fordi, at det vrimlede med NFO-killinger.

Men tillykke med hans resultater, det var rigtig flot! Og tillykke til jer andre også!

tillykke til jer alle med de gode resultater

Wauuhh, jeg fatter minus af det i skriver! Men det lyder da vildt flot!

STORT tillykke med jeres resultater - og KKH, når du stiller det sådan op (også skriver antallet af konkurrenter), så er det bare endnu tydeligere, hvor FLOTTE resultaterne er.

Det er altså bare sejt at ligge i top 5 eller top 10 og af 30 - 40 killinger, der er i direkte konkurrence. :rock:

Jane: Ja det kunne have været sjovt, hvis ikke det havde været nødvendigt at tage hjem med det lille pus. Og specielt kunne jeg godt lide Ellen Crocketts udtalelser om at hun mente når de blev voksne så ville Ja rule nok være bedst, men som de så ud nu, så var det Romano.

Bamse: Det er ellers 10 gange nemmere at forstå end FIFEs system med biv og bis osv.

Dorthe A: Ja det er nemlig så meget nemmere at forholde sig til når man får en placering udfra så og så mange andre.

Og tusind tak alle sammen, Tina har vist taget billeder af hendes samling af kokarder :rock:Hun samlede så mange at hun blev nødt til at bruge det tomme nabo-bur, ellers kunne folk ikke se Gizmo. :tihi:

Ankicoon let it be (Tiger)
10x Bedst af Farve
8x 2 bedst af division
2x bedst af division
2x 3 bedst of breed
1x final SP ring 4 bedst

Coonforest The Glory of Love
10x bedst farve
5x bedst af division
3x 2 bedst af division
1x 3 bedst af division
2x 3 bedst af breed
1x finals AB 5 bedst
1x Finals SP 6 Bedst

Tillykke til alle jer andre.

[quote=MitsuCats;304071]Ankicoon let it be (Tiger)
10x Bedst af Farve
8x 2 bedst af division
2x bedst af division
2x 3 bedst of breed
1x final SP ring 4 bedst

Coonforest The Glory of Love
10x bedst farve
5x bedst af division
3x 2 bedst af division
1x 3 bedst af division
2x 3 bedst af breed
1x finals AB 5 bedst
1x Finals SP 6 Bedst

Tillykke til alle jer andre.[/quote]

Rigtig flot, især når jeg tænker på hvor mange mco der rent faktisk var, at de så har fået så mange af placeringerne i bedst of breed. :thumbup:

Tillykke

[quote=KKH;304069]Jane: Ja det kunne have været sjovt, hvis ikke det havde været nødvendigt at tage hjem med det lille pus. Og specielt kunne jeg godt lide Ellen Crocketts udtalelser om at hun mente når de blev voksne så ville Ja rule nok være bedst, men som de så ud nu, så var det Romano.
[/quote]

Ja, det er ikke første gang, vi har fået at vide, at han sikkert bliver flot som voksen.

Men fordi man får den bedste of breed så ryger man ikke automatisk i finalen. Hvilket egentlig var meget heldigt søndag, for Romano var sindsyg træt til sidst, så jeg hørte ham for første gang i hans liv hvæse. :tihi:

Nej, Ja Rule blev jo også best of breed i ring 1, men hans nummer kom ikke op til finalen. Men pyt, for vi trak ham jo også lige efter de gik igang med den.

Først og fremmest vil jeg sige tusind tak til alle for supergodt selskab og til klubben for et rigtig flot arrangement - kæmpe arbejde, der ligger bag sådan en weekend :tak::tak: Og til mine medudstillere med de flotte resultater :wehu:

Fanny har da også lidt at fortælle :smiley:

Fredag aften blev der afholdt et seminar om burmesere (i henhold til TICA-standard) af en af dommerne, som var tidligere burmeseropdrætter. Da standarden afviger noget fra FIFé’s har jeg jo været spændt på at udstille i TICA, men det seminar beroligede mig lidt og jeg glædede mig ligefrem til at få Fanny op hos netop den dommer.

Lørdag morgen startede fint - lidt usikkert, men fint. Indtil et uheld i en ring, som ikke alene gjorde hende meget bange, men i det hele taget skræmte hende fra at gå ind i burene i dommerringen :frowning: Jeg gennemførte de næste ringe ved at stå med hende flere gange (det gør man normalt ikke i TICA) og hun kom da også op hos dommeren fra fredag, der gjorde noget, jeg ikke havde troet:

Hun gav Fanny en final i en Allbreed finale, hvor hun blev 10. bedste killing (ud af 40) :yah::yah:

Da jeg talte med hende søndag, sagde hun, at placeringen var givet, fordi hun gerne så at burmeseravlen verden over gik mere mod europæisk standard end amerikansk standard, så derfor ville hun gerne belønne en - efter hendes mening - god europæisk burmeser.

I sidste ring var det endog meget tydeligt, at nu havde Fanny fået nok for den dag og hun blev trukket.

Søndag valgte jeg fra start, at jeg ville trække hende fra ring 5, hvor dommeren ikke var specielt god til at håndtere katte, der sagde noget og ellers ville jeg tage det ring for ring (de andre dommere var supergode til håndtering).

Hun klarede alle de fire ringe rigtig flot i forhold til lørdag og var i dommerbur alle gangene. Jeg havde fået det råd af en af dommerne at give hende en godbid, når hun var kommet ind i buret, så jeg var lykkelig for, at jeg havde husket at tage ostepasta med :thumbup::thumbup:

Der blev ingen finals idag, men én er også én mere end jeg havde håbet på :smiley:

Af point fik hun 8 x Best of Color og 8 x Best of Division - og så hendes 10. plads, men killinger får vist heller ikke titler i TICA? Det har jeg ikke lige styr på.

Søndag sluttede af hos Susanne Felicious, der fik taget nogle flotte - og lidt alternative billeder af hende, som jeg glæder mig meget til at se :yah::yah:

SÅ skulle du have set hende lørdag!!! Hvor vi kom med vores bengalere. MIN SOV!!! Og den turde hun nærmest ikke tage ud… Alt i alt et MEGET DÅRLIGT indtryg af den franske dommer.

Men er HELT enig i at de 4 andre dommere var helt vildt gode, og søde… DE gjorde det til en dejlig udstilling :slight_smile:

Knus Lise, Danger og Tatoo :slight_smile:

SÅ skulle du have set hende lørdag!!! Hvor vi kom med vores bengalere. MIN SOV!!! Og den turde hun nærmest ikke tage ud… Alt i alt et MEGET DÅRLIGT indtryk af en franske dommer.

Men er HELT enig i at de 4 andre dommere var helt vildt gode, og søde… DE gjorde det til en dejlig udstilling :slight_smile:

Knus Lise, Danger og Tatoo :slight_smile: