Først og fremmest vil jeg sige tusind tak til alle for supergodt selskab og til klubben for et rigtig flot arrangement - kæmpe arbejde, der ligger bag sådan en weekend 
Og til mine medudstillere med de flotte resultater 
Fanny har da også lidt at fortælle 
Fredag aften blev der afholdt et seminar om burmesere (i henhold til TICA-standard) af en af dommerne, som var tidligere burmeseropdrætter. Da standarden afviger noget fra FIFé’s har jeg jo været spændt på at udstille i TICA, men det seminar beroligede mig lidt og jeg glædede mig ligefrem til at få Fanny op hos netop den dommer.
Lørdag morgen startede fint - lidt usikkert, men fint. Indtil et uheld i en ring, som ikke alene gjorde hende meget bange, men i det hele taget skræmte hende fra at gå ind i burene i dommerringen
Jeg gennemførte de næste ringe ved at stå med hende flere gange (det gør man normalt ikke i TICA) og hun kom da også op hos dommeren fra fredag, der gjorde noget, jeg ikke havde troet:
Hun gav Fanny en final i en Allbreed finale, hvor hun blev 10. bedste killing (ud af 40) :yah::yah:
Da jeg talte med hende søndag, sagde hun, at placeringen var givet, fordi hun gerne så at burmeseravlen verden over gik mere mod europæisk standard end amerikansk standard, så derfor ville hun gerne belønne en - efter hendes mening - god europæisk burmeser.
I sidste ring var det endog meget tydeligt, at nu havde Fanny fået nok for den dag og hun blev trukket.
Søndag valgte jeg fra start, at jeg ville trække hende fra ring 5, hvor dommeren ikke var specielt god til at håndtere katte, der sagde noget og ellers ville jeg tage det ring for ring (de andre dommere var supergode til håndtering).
Hun klarede alle de fire ringe rigtig flot i forhold til lørdag og var i dommerbur alle gangene. Jeg havde fået det råd af en af dommerne at give hende en godbid, når hun var kommet ind i buret, så jeg var lykkelig for, at jeg havde husket at tage ostepasta med 

Der blev ingen finals idag, men én er også én mere end jeg havde håbet på 
Af point fik hun 8 x Best of Color og 8 x Best of Division - og så hendes 10. plads, men killinger får vist heller ikke titler i TICA? Det har jeg ikke lige styr på.
Søndag sluttede af hos Susanne Felicious, der fik taget nogle flotte - og lidt alternative billeder af hende, som jeg glæder mig meget til at se :yah::yah: